Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Přehled hlavních skupin savců 3.část Pětilístek opice ----------- -----------

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.18 Anotace:
Advertisements

1. DO KTERÉHO ŘÁDU SAVCŮ PATŘÍ ZÁSTUPCI NA OBRÁZCÍCH?
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.27 –VÝVOJ ČLOVĚKA– pracovní list
SAVCI 3. A 4. TŘÍDA.
Pojmenuj domácí zvířata
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
VY_32_INOVACE_Př – ž 6., 7.20 Anotace: Prezentace charakterizuje rozdíly mezi sudokopytníky a lichokopytníky. Podle obrázků popisuje jednotlivé zástupce.
SADA č. VIII Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 12 Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Název: Ukrytý.
Registrační čísloCZ.1.07/1.4.00/
Chobotnatci.
Řád: PRIMÁTI.
Poznej volně žijící zvířata
SAVCI.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s výskytem, zástupci a typickými.
Podříše: Prvoci - KMENY: Nálevníci Výtrusovci Mnohobuněční – KMENY:
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Smyslová soustava Pětilístek oko
ZVÍŘÁTKA V ZIMĚ Elektronické učební materiály – 1. stupeň Společnost
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Oběhová soustava Pětilístek krev
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Přehled hlavních skupin savců 1.část Brainstorming -napiš vše, co tě.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 7 Autor: Mgr. Iveta Votápková Ptáci-opeření vládci vzduchu Pětilístek: křídla
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková 3. Laboratorní práce Cvičení k dýchací a oběhové soustavě.
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Iveta Votápková Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Pilates.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Mízní (lymfatická) soustava Pětilístek uzliny
ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Silvie Šimečková NÁZEV:VY_52_INOVACE_34_Přírodopis 8. ročník TÉMA: Vejcorodí, vačnatí ČÍSLO.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Stavba lidského těla Brainstorming -napiš vše, co tě napadne při slově.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 6 Autor: Mgr. Iveta Votápková Hmyz s proměnou nedokonalou Pětilístek: vážka
Mgr. L. Bernátová. Ekosystém je soustava živých a neživých složek životního prostředí na určitém území, jež se navzájem ovlivňují V naší přírodě se nachází.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 7 Autor: Mgr. Iveta Votápková Nahosemenné rostliny Pětilístek: plody
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Trávicí soustava Pětilístek jícen
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 7 Autor: Mgr. Iveta Votápková 1. Laboratorní práce Pozorování vnější stavby těla ryby.
Projekt spolufinancován ze státního rozpočtu ČR a Evropským sociálním fondem  Název projektu: Živá příroda ve škole  Číslo projektu : CZ.1.07/1.1.20/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 52 Sada: Př 7/35 Předmět: přírodopis Ročník: 7.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Přehled hlavních skupin savců 2.část Pětilístek savci
Obratlovci Pětilístek: páteř
Dělení ptáků-Opakování
RYBY-NEJPOČETNĚJŠÍ SKUPINA OBRATLOVCŮ
3. Laboratorní práce Pokožka listu s průduchy
Pohlavní soustava Pětilístek spermie
zpracovaný v rámci projektu
Savci – nejvyvinutější obratlovci
Krytosemenné rostliny – semena v plodech
Semenné rostliny Pětilístek: list
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Kalanetika Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova
Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova
PLOUTVONOŽCI CHOBOTNATCI
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Člověk a příroda
Výtrusné rostliny – plavuně, přesličky, kapradiny
KOPYTNÍCI.
Ekosystém Pětilístek: Prostředí
Člověk je součástí přírody
zpracovaný v rámci projektu
OBOJŽIVELNÍCI – VE VODĚ I NA SOUŠI
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice – Spořilov
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Cizokrajné suchozemské ekosystémy
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Třída: Savci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Přírodopis – 8.ročník Savci – vodní šelmy VY_32_INOVACE_
zpracovaný v rámci projektu
Transkript prezentace:

Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Přehled hlavních skupin savců 3.část Pětilístek opice

9. Chobotnatci 1.Uveď charakteristické znaky. 2.K čemu slon používá chobot? 3.Popiš vývoj sloního mláděte. 4.Proč slony vyhledávají pytláci, proč je zabíjejí? Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8

10. Lichokopytníci 1.Jmenuj hlavní znaky, co vedlo k jejich vzniku? 2.Pojmenuj zástupce. 3.Popiš jejich život.

Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis Sudokopytníci 1.Do jakých skupin je dělíme? 2.Uveď rozdíl ve zpracování potravy mezi těmito skupinami. 3.Které zástupce člověk chová a proč? 4.Popiš rozdíl mezi parohem a rohem. 5.Uveď příklad zástupců z uvedených skupin se kterými se můžeme setkat v přírodě. 6.Popiš uvedené zástupce.

Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis Primáti 1.Uveď hlavní rozdíly mezi poloopicemi a opicemi. 2.Které jsou charakteristické znaky lidoopů? 3.Popiš uvedené zástupce. 4.Jak souvisí stav lidoopů na Zemi s kácením tropických lesů? 5.Jak se primáti přizpůsobili pohybu po stromech? Uveď příklad.

Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Savci biomů světa 1.Vysvětlete pojem biom. 2.Jmenujte jednotlivé biomy a stručně je charakterizujte. Přiřaďte zástupce. 3.Jak ovlivňuje člověk svou činností jednotlivé biomy?

Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Jak se zvířata chovají? 1.V čem se liší chování vrozené a získané? 2.Uveď příklady instinktivního chování. Má je i člověk? 3.Vyber si zástupce a popiš jeho chování vrozené a získané. 4.Vyjmenuj způsoby chování.

Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 8. CLIL Mammals: 1.Pinnipeds – ploutvonožci 2.Cetaceans – kytovci 3.Elephants – chobotnatci 4.Solipeds – lichokopytníci 5.Artiodactyla - sudokopytníci

Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 9. Použité zdroje Získané informace Google obrázky: