Investor: Město Louny Mírové náměstí 35, 440 23 Louny.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení motorových vozidel
Advertisements

Statutární město Mladá Boleslav
Ing. Jaroslav Martinek Central MeetBike Expert Seminar 3. LEGISLATIVA.
Železný TOMík 2014 trasy disciplín.
Rok 2008; leden až říjen Nehody na pozemních komunikacích a jejich následky; Česká republika Připravil: pplk. ing. Josef Tesařík Besip 20. listopadu 2008.
Rekonstrukce severních mostů
Labská stezka - Ústecký kraj, příprava a realizace stavby -
NÁSLEDKY POVODNÍ – CYKLOSTEZKA NISA.
DOPRAVNÍ VÝCHOVA 4. ROČNÍK
EL VINECKÝ UVÁDÍ….. Uvádí projekt Bezpečné cesty do školy.
Cyklokonference 2011 Ing. Milan Plesar místostarosta města otrokovice
Víceúčelové pruhy (Advisory cycle lane)
Akční plán ke Strategickému plánu rozvoje města do roku 2020.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_Dopravní výchova TÉMA:
Nový městský stadion Vítkovice Statutární město Ostrava Odbor ekonomického rozvoje.
DOSING - Dopravoprojekt Brno group, spol. s r.o. Most a lávka Korejská VMO Dobrovského 15. mezinárodní sympozium MOSTY 2010 Brno, zpracovatelé.
Česká republika: Ústecký kraj Hospodářský zeměpis
09.1 Chodec v silničním provozu
Malá Chuchle – Lahovice
Dopravní výchova Mgr. Petra Polášková.
Dopravní a liniové stavby Bezpečnostní zařízení
Shrnutí nebezpečných míst v Kravsku s fotkami. Místo mezi dvěma autobusovými zastávkami před školou Na takto důležitém místě chybí přechod pro chodce.
Křižovatka Strážovská - Nerudova
1 Energetické posouzení současných staveb – projekt a realizace v kraji Ing. Petr Svítil, Tomáš Pavelka.
stůj, dej přednost v jízdě
Dřevěné a ocelové stavby 2012
Název Dopravní výchova - značky
Pozemní komunikace v intravilánu ČSN „Projektování místních komunikací“, 2006 Změna Z1 – 2010 – Přechody a místa pro přecházení, rozhledové.
Úvod do pozemních komunikací
ŘÍZENÍ PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH Řízení provozu na pozemních komunikacích Provoz na pozemních komunikacích se řídí: - světelnými, případně i.
Páteřní trasy v Ústeckém kraji - propojování a diferenciace nabídek Ústí nad Labem.
Projekt úpravy parku Louny – RYNEČEK Představujeme projekt zástavby lokality ležící východně od historického jádra města Loun. Původně bylo toto území.
Projekt úpravy parku Louny – RYNEČEK Představujeme projekt zástavby lokality ležící východně od historického jádra města Loun. Původně bylo toto území.
A U T O Š K O L A P R O F I H a v í ř o v. Upravené značky A U T O Š K O L A P R O F I H a v í ř o v.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Priority dopravních staveb na území Ústeckého kraje a dopravní obslužnost PZ Kulatý stůl Ing. Jakub Jeřábek, vedoucí oddělení dopravní obslužnosti.
Labská stezka priorita rozvoje cykloturistiky v Ústeckém kraji Ústí nad Labem.
Tisková konference odboru služby dopravní policie KŘP Ústeckého kraje.
Obytný soubor Za Školkou
PODZIM na SILNICÍCH - chodci + cyklisté = nechránění účastníci - chybí pud sebezáchovy - zejména horší viditelnost (tma, mlha, déšť…..) - změna povrchu.
Studie dopravního řešení Žižkovy ulice od křižovatky s ulicemi SNP a Osvoboditelů k mostu Veslařů v Lounech.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Tisková konference - stavby ROP Mgr. Daniel.
VÝVOJ DOPRAVNĚ BEZPEČNOSTNÍ SITUACE NA ÚZEMÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE ZA ROK LEDNA 2011 KRAJSKÉ ŘEDITELSTVÍ POLICIE MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE.
Multitechnik divize II, s.r.o. Na příkopech 1782, Chomutov Vybudování chodníku v ul. F. Chlouby Ing. Kamil Šlachta, Louny 2010.
Prázdniny nehod (- 423, tj. - 3,2%) 140 osob usmrceno (- 30, tj. -17,6%) 598 osob těžce zraněno (- 48, tj. – 7,4%) osob zraněno lehce.
Příkazové Zákazové Upravující přednost Výstražné RISKUJ DOPRVANÍ ZNAČKY
REKONSTRUKCE A VÝSTAVBA SILNIC V PARDUBICKÉM KRAJI Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.
Stavební akce a uzavírky na krajské silniční síti
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_32-03
ODBOČOVÁNÍ A JÍZDA KŘIŽOVATKOU
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Dotační programy sfdi.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_32-06
D o z p n r.
o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů
Opatření ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v kraji
Investiční odbor.
Krajské ředitelství policie hl. m
Tisková konference vedoucího odboru služby dopravní policie Krajského ředitelství policie Ústeckého kraje.
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Vývoj dopravní nehodovosti za období leden až říjen roku 2013 plk. Ing. Tomáš LERCH
Bilanční tisková konference OSDP
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_32-20
Krajské ředitelství policie hl. m
DOPRAVNÍ ZNAČKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Grosmanová.
Dopravní značení Podklad ke cvičení
Dětské dopravní hřiště Liberec
Tisková konference vedoucího odboru služby dopravní policie Krajského ředitelství policie Ústeckého kraje.
VIII. ročník Konference Moravské dopravní fórum
Dopravní nehodovost v Pardubickém kraji 2018
Transkript prezentace:

Investor: Město Louny Mírové náměstí 35, Louny

Pohled od Mělců k Lounům (lávka vpravo) Pohled od Mostu (lávka za křižovatkou) Pohled od Loun k Mělcům (lávka vlevo) SOUČASNÝ STAV

Stávající křižovatka ul. Mělecké a silnice I. třídy č. 28 je zdrojem nebezpečných situací. Křižovatka není vybavena přechodem pro chodce a současně silnice I. třídy č. 28 (Most – Louny) je poměrně frekventovaná, což způsobuje problémy při překřižování silnice č. 28 pomalejšími chodci a cyklisty. V křižovatce již došlo k několika střetům mezi chodci a vozidly projíždějícími po silnici č. 28 se smrtelnými následky. Nová lávka umožní bezpečné překonání této silnice č. 28 pro pěší a cyklisty, pohybující po cyklostezce č. 353 mezi Louny a Březnem u Postoloprt (páteřní cyklostezka Ústeckého kraje OHŘE, která spojuje Karlovarský kraj podél Ohře až k soutoku s Labem u Litoměřic). Cyklostezka je vedena po místní komunikaci (Mělecká ul.), lávka bude umístěna jižně od křižovatky. Dominantní pohled na lávku bude zejména při průjezdu po silnici č. 28 severním směrem (na Most), kdy pozadí budou tvořit kužele Českého středohoří. Tvar konstrukce a barevné řešení bylo konzultováno s architektem Ing. Arch. Pavlem Čermákem. Lávka je nejen z ekonomických (investičních i provozních) důvodů, ale i vzhledem k nutnosti zachování neomezeného průjezdného profilu silnice č. 28, navržena jako ocelová oblouková trámová. Právě použití „lehké“ ocelové konstrukce umožní v případě potřeby její zvednutí a dočasné přemístění mimo průjezdný profil. Vozovku bude tvořit děrovaný plech, který zajistí propustnost srážkové vody, ale i velmi dobré protiskluzové vlastnosti. Předpokládaný investiční náklad je do 3,0 mil. Kč.

Bokorys Axonometrie Půdorys VIZUALIZACE