Turistický průmysl Celkový počet plných pracovních úvazků na základě realizace CR v JMK za rok - 32 039, přímo v CR asi 17 000 Z každých.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Setkání informačních center Zlínského kraje Napajedla
Advertisements

Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Jihomoravský kraj - procvičování
Činnost JCCR v roce 2004 navázání spolupráce s příhraničními regiony Horního a Dolního Rakouska, Dolního Bavorska – realizace společných projektů navázání.
CESTOVNÍ RUCH A REKREACE
Česká centrála cestovního ruchu
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Certifikace služeb cestovního ruchu Minikonference cestovního ruchu Chrudimska 20. dubna 2010.
14/1/2010. Lead partner projektu RERA a.s., Regionální rozvojová agentura jižních Čech Realizované mezinárodní projekty - Z jižních ČECH AŽ NA KONEC SVĚTA.
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Destinační management TO Jeseníky-východ
OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Prezentace turistické oblasti
Územní a hmotné podmínky rozvoje cestovního ruchu ČR - DSO Tato distanční studijní opora vznikla v roce 2005 z velké většiny jako praktický dílčí výstup.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Zeměpis cestovního ruchu.
Regionální konference v MSK
Město Brno.
Ing. Jaromír BERÁNEK MAKROEKONOMICKÉ SOUVISLOSTI V CESTOVNÍM RUCHU.
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy- dosavadní zkušenosti, nové příležitosti VÝROČNÍ KONFERENCE CESTOVNÍHO RUCHU TURISTICKÉHO REGIONU VÝCHODNÍ MORAVA.
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
HIT sezony Významný počin v cestovním ruchu Vyhlášení výsledků Vyhlašuje Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, záštita generálního ředitele Czechtourism.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace, projekty, aktivity, spolupráce s TIC Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Jihlava,
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
OSTRAVSKÉ VÝSTAVY, a. s. Veletrh DOVOLENÁ a REGION 7. –
Projekty CCRJM v oblasti internetových aplikací Brno Ing. Lukáš Bačík.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Setkání pracovníků cestovního ruchu a TIC Jihomoravského kraje
 Hrady, zámky, zříceniny ▪ Spolupráce s NPÚ – francouzský rok kultury  Technické památky ▪ Zejména Ještěd – 40 let od otevření ▪ Spolupráce – Hotel.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
Programy podpory technického vzdělávání v Jihomoravském kraji.
Integrace cizinců v Jihomoravském kraji Zasedání Rady pro rozvoj lidských zdrojů 21. září 2010.
 Multimediální prezentace  Portály  Film  Spoty  Propagační materiály  Veletrhy, prezentační akce  Printová prezentace  Křehká krása, vybroušená.
Těšínské Slezsko Region Card prioritní nástroj marketingu a spolupráce v destinaci Petr Kolčárek destinační manažer turistické oblasti Těšínské Slezsko.
ADONIS – ZO ČSOP projekty v cestovním ruchu , Dolní Kounice.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Regionální kolegium CR – pracovní skupina pro CR 6. června 2016.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Cestovní ruch I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Karta Toulavka 2017.
statutární náměstkyně hejtmana
Zažijte autentický jihočeský venkov
Zjišťování návštěvnosti
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Rekreační zařízení Merkur – Tvarožná Lhota
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
turistická oblast v srdci Čech
CCRJM Certifikace DMO TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM MĚSTA BRNA, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Značka „Českosaské Švýcarsko
Aktuální informace o činnosti CCRJM
„Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země“
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Turistický průmysl Celkový počet plných pracovních úvazků na základě realizace CR v JMK za rok , přímo v CR asi Z každých 100 Kč utracených v rámci cestovního ruchu realizovaného v JMK je do veřejného sektoru odvedeno 42,10 Kč (horní mez) Průměrný roční přínos z domácího CR pro veřejný sektor (horní mez) 5,36 mld. Kč (57,2%) Celkový průměrný roční přínos pro veřejný sektor (horní mez) 9,37 mld. Kč Průměrný roční zisk soukromých společností (horní mez) 3,7 mld. Kč

Hromadná ubytovací zařízení v letech zdroj ČSÚ Nárůst: 7,2% hostů, 7,8% přenocování Vývoj návštěvnosti Rok / Měsíc Jihomoravský kraj Počet hostů nerezidentirezidenti Počet přenocování nerezidentirezidenti

Př í jezdový cestovn í ruch na Jižn í Moravě Zdroj: CCRJM dle ú dajů ČSÚ Polsko Polsko Polsko Polsko Polsko Slovensko Slovensko Slovensko Slovensko Slovensko Německo Německo Německo Německo Německo Rakousko Rakousko Rusko Rusko Rusko Itálie Rusko Rakousko Rakousko Rakousko Litva Itálie Itálie Itálie Itálie Rusko Litva Spojené království Litva Jižní Korea Spojené Království Spojené Království Nizozemsko Spojené Království Litva Nizozemsko Jižní Korea Spojené státy Nizozemsko Spojené Království Maďarsko Nizozemsko Francie USA Francie 8 921

Projekty v realizaci Projekty v udržitelnosti Počet zaměstnanců Vývoj činnosti CCRJM

Zahraniční veletrhy Ferienmesse Vídeň (Mikulov, Valtické podzemí) Ferienmesse Linz Mnichov F.RE.E. Berlín ITB BIKEfestival Vídeň RDA Kolín nad Rýnem

Domácí veletrhy Veletrhu Dovolená a Region Ostrava v termínu se zúčastní v rámci stánku JIŽNÍ MORAVA: LÁZNĚ HODONÍN, LÁZNĚ LEDNICE 3. SLOVÁCKO 4. MIKULOVSKO 5. ZNOJEMSKO 6. VELKÉ PAVLOVICE 7. HOTEL ***+ STRÁŽNICE 8. ZÁMEK SLAVKOV 9. CCRJM Ochutnávka vína Veletrhu Infotour a cykloturistika Hradec Králové v termínu se zúčastní v rámci stánku JIŽNÍ MORAVA: 1. LÁZNĚ HODONÍN, LÁZNĚ LEDNICE 2. SLOVÁCKO 3. MIKULOVSKO 4. CCRJM 5. ochutnávka vína Finanční spoluúčast 1 pult 8000,-Kč

Připravujeme Trenčín Veletrh Trenčín se uskuteční v termínu 16. – V rámci expozice jižní Moravy se zúčastní: 1. Centrála cestovního ruchu – jižní Morava 2. Slovácko 3. Lázně Hodonín, Lázně Lednice 4. Hotel Sladovna Černá Hora 5. Zámek Slavkov 6. Znojmo 7. ochutnávka vína vína Finanční spoluúčast 1 pult 6 050,-Kč (včetně DPH)

Polsko a Pobaltí (CzT - I.Bílková) Nabízí distribuci materiálů, na veletrhy nepřesvědčuje Důraz na: akce, příběhy, tajemno, sport (cyklo, pěší), gastronomie, voda Rozhodují se okamžitě, neplánují Nejlépe balíček atraktivit v regionu s mapou a označenými dojezdovými vzdálenostmi, vypíchnout česká NEJ a typické české prvky Nabídky pro období svátků a prázdnin! – svatořečení Jana Pavla II. – dodat nabídky Litva a Lotyšsko Hvězdicovité výlety, nabídky do okolí

Polsko Podmínkou dodaných informací – POLŠTINA Nikdy nekombinovat Polština + Ruština Nabízet slevu, bonus, speciální nabídku Do balíčku zařadit tanec, zpěvy, zážitek Zatraktivnění hotelu – balíček, bonus, sleva na jídlo, nějaká pozornost V Polsku málo lázní – lázeňské, zdravotní, dětské léčení, zkrášlovací … Zájem o minipivovary, zájem o vše mimořádné! Nutno BALÍČKY, ne jen témata! Dodat kvalitní restaurace s regionální kuchyní, kapacitou pro autobus!

Slovensko (N. Gill) Zájem o poznávací cesty (např. Brno – Kostnice), hl. individuálně NE medicínské nabídky, ale zdravý životní styl, relax, aktivní pobyt, příroda říjen – listopad 2014 Bratislava – Kuchyně – možnost pro prezentace regionů, soutěž vaření, prodej regionálních produktů.

 Využíváme tradice vinařství a vinařské architektury Otevřené sklepy vyprávějí příběhy 4 výstavy ve vybraných sklepních uličkách (Nový Šaldorf, Pavlov, Bořetice, Prušánky) Mediální kampaň, propagační materiály, metodické materiály pro průvodce, školení průvodců Piknik v Brně

 Připomínáme bohatou historii regionu Budujeme značku Liechtensteinové na jižní Moravě Výstavy, tiskoviny mapa zapojených míst, hra pro děti, probíhají přednášky, mediální kampaň. Informace na Výstavy: Slavkov Moravský Krumlov Brno KrÚ JMK Stálé expozice: Valtice Mikulov

Putujeme Velkou Moravou Turistický program po místech Velké Moravy – jižní a východní Morava a obec Kopčany (Trnavský kraj) Studie a propagační materiály, workshop pro partnery Cílová skupina rodiče s dětmi a školní skupiny

Podpořen z Fondu malých projektů Rakousko – ČR, realizace Cíl: napojení na trasu Svatojakubské cesty v oblasti Weinviertel a připojení k celoevropské síti těchto tras Projekt , zaměřen na propagaci stezky, na komunikaci s partnery v obcích ležících na stezce a motivace k nabídce služeb: Brno, Rajhrad, Vojkovice, Židlochovice, Nosislav, Velké Němčice, Uherčice, Popice, Strachotín, Dolní Věstonice, Klentnice, Mikulov  Navázali jsme na evropskou síť svatojakubských cest Svatojakubská cesta na jižní Moravě

 Budujeme mezinárodní kulturní stezku mezi Brnem a Vídní Po stopách moderny Partneři projektu: MAK Wien, Europaforum Moravská galerie v Brně, Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava Cíl projektu: Vznik a propagace mezinárodní kulturní stezky mezi Brnem a Vídní, místa, která připomenou bohatou kulturní historii regionu a několik významných osobností, jež zde v první polovině 20.století žily a tvořily: Josef Hoffmann, Dušan Jurkovič, Leoš Janáček, Alfons Mucha, Ludwig Mies van der Rohe Jedna z aktivit: -mobilní aplikace

 Využíváme nové technologie  Mobilní aplikace Po stopách Moderny Po stopách Moderny

 Mobilní aplikace

 Jak mobilní aplikaci stáhnout AndroidiOS - Apple

 Jak mobilní aplikaci stáhnout Android – obchod PlayiOS – Apple – App Store Po stopách moderny Katalog MICE Po stopách moderny Katalog MICE

 Jak mobilní aplikaci stáhnout Publikační portál South Moravia Krok 1. Krok 2.Krok 3.

Regionální rezervační systém –

Destinace Znovuzrozený projekt – turistický atrakce vzkříšená z popela Baťův kanál 2. Cítit se jako domaCafe Fara Klentnice 3. Zážitek na 1000% pro celou rodinuAqualand Moravia Hvězdárna a planetárium Brno Znojemské podzemí Sloupsko-šošůvské jeskyně 4. Nejvyhledávanější turistická destinace – nejmagičtější místo Lednicko-valtický areál Moravský kras 5. Trendy destinaceSklepní uličky Moravské vinařské stezky

Děkuji Vám za pozornost