Anotace: Materiál je určený pro žáky 4. ročníku, pro výuku vlastivědy- tématu Česká republika, podtématu města. Jedná se o prezentaci na interaktivní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Advertisements

Základní škola Rosice, okres Chrudim
Najdi na slepé mapě České republiky města podle zadání.
Města ČR – orientace na mapě
Vyhledávejte ve své příruční mapě.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Města ČR VY_32_INOVACE_09 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
VY_32_INOVACE_SVF33660DUD Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Architektonické soutěže VALNÁ HROMADA ČKA,
Sídla ČR.
Česká republika.
VYPRACOVAL: Jáchym vérosta
Členění území naší vlasti
Jednotná kontaktní místa podle zákona o volném pohybu služeb Vlastimil Slovák, odbor Vnitřního trhu a služeb EU Ministerstvo průmyslu a obchodu.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_583_VyOv7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Česká republika: poloha, historický vývoj a obyvatelstvo a sídla
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_444_Řazení slov podle abecedy AUTOR: Mgr. Dagmar Petřeková.
Vysokoškolské knihovny a krajské knihovny – konkurence nebo spolupráce? Ivo Brožek.
Anotace: Česká republika: doprava Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vypíše do sešitu nejdůležitější.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Členění území naší vlasti
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti VZDĚLÁVACÍ.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_62_15 Název materiáluSídla ČR.
Naše kraje a jejich zajímavosti Vlastivěda 4
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Sídla ČR Praha Historické jádro Brna Ostrava Karlovy Vary.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_02-05 ZEMĚPIS NA II. STUPNI ZV-LMP (Z) Téma:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_ Města ČR - opakování I. Téma: Česká republika jako součást.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Poznáváme hodiny.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ladislava Becková Název : VY_52_INOVACE_01_Kdo.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_523_ČESKÁ REPUBLIKA Téma: OPAKOVÁNÍ – KRAJE.
 Česká republika je rozdělena do 14 krajů.  V čele kraje stojí hejtman.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Andrea Kolářová Název : VY_32_INOVACE_8C_05_Kraje ČR Téma: Vlastivěda.
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_2A_19_ČR pohoří Téma: Vlastivěda Datum tvorby: Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠKOLNÍ BRANDÝS N/L – STARÁ BOLESLAV AUTOR: MGR. VĚRA BLAŽÍČKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_ZEMĚPIS TEMA: ČR – kraje ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
 Materiál obsahuje prezentaci k učivu 4. i 5.ročníku, kdy se probírá učivo Členění ČR.  Je možné použít i slepých map na vyhledávání jednotlivých krajů.
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Kraje ČR Číslo: EU DUM 6_03 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Opakovací test – kraje ČR
VY_32_INOVACE_03_Členění území České republiky
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová
Srovnej kraje podle velikosti rozlohy VY_32_INOVACE_03
TATO PRÁCE JE ŠÍŘENA POD LICENCÍ CC BY-SA 3
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov
VY_52_INOVACE_40_Členění území ČR
VY_32_INOVACE_03_Věcné učení_05_8. ročník_Dopravní prostředky
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov
Město na obrázku se jmenuje
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Opakování I.- sousední státy ČR Česká republika jako součást Evropy
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
VY_32_INOVACE_Vac_III_09 Sídla ČR
Lokalizace ČR - vybraná města 2.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Česká republika územní členění.
Autor: Mgr. Věra Voborníková Datum: Název: VY_52_INOVACE_01_VLASTIVĚDA
Členění území naší vlasti
zpracovaný v rámci projektu
ZŠ Hladké Životice okres Nový Jičín, příspěvková organizace
Sídla ČR.
AUTOR: Mgr. Šárka Jandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_7C_09 TÉMA: Vlastivěda4
Transkript prezentace:

Anotace: Materiál je určený pro žáky 4. ročníku, pro výuku vlastivědy- tématu Česká republika, podtématu města. Jedná se o prezentaci na interaktivní tabuli, možno využít i na samostatných počítačích pro samostatnou práci žáků. Prezentace je určena pro doplnění výkladu nového učiva nebo zopakování probrané látky. Na snímku 4 je úvod do tématu a 1 otázka s následnou kontrolou. Na snímku 5 až 18 jsou zakresleny města s jejich názvy. Na snímku je opakování probrané látky pomocí vyhledávání správného názvu města, po správné odpovědi se žák dostane na další snímek, po špatné musí pokus opakovat. Na snímku 30 je řešení cvičení. Pomůcky: interaktivní tabule, interaktivní pero. Materiál je určen k interaktivní výuce.

města

Česká republika Jaké je hlavní město České republiky? Praha

PRAHA

Ostrava

Brno

PLZEŇ

Karlovy Vary

Olomouc

LIBEREC

Hradec Králové

Pardubice

Jihlava

Beroun

Ústí nad Labem

ZLÍN

České Budějovice

Poznáš správný kraj? Klikni na správný název kraje.

Hradec Králové Brno Pardubice Ústí nad Labem Zlín Liberec Karlovy Vary Olomouc Plzeň Jihlava Ostrava České Budějovice Beroun Praha

Hradec Králové Brno Pardubice Ústí nad Labem Zlín Liberec Karlovy Vary Olomouc Plzeň Jihlava Ostrava České Budějovice Beroun Praha

Hradec Králové Brno Pardubice Ústí nad Labem Zlín Liberec Karlovy Vary Olomouc Plzeň Jihlava Ostrava České Budějovice Beroun Praha

Hradec Králové Brno Pardubice Ústí nad Labem Zlín Liberec Karlovy Vary Olomouc Plzeň Jihlava Ostrava České Budějovice Beroun Praha

Hradec Králové Brno Pardubice Ústí nad Labem Zlín Liberec Karlovy Vary Olomouc Plzeň Jihlava Ostrava České Budějovice Beroun Praha

Hradec Králové Brno Pardubice Ústí nad Labem Zlín Liberec Karlovy Vary Olomouc Plzeň Jihlava Ostrava České Budějovice Beroun Praha

Hradec Králové Brno Pardubice Ústí nad Labem Zlín Liberec Karlovy Vary Olomouc Plzeň Jihlava Ostrava České Budějovice Beroun Praha

Hradec Králové Brno Pardubice Ústí nad Labem Zlín Liberec Karlovy Vary Olomouc Plzeň Jihlava Ostrava České Budějovice Beroun Praha

To není ta správná odpověď, zkus to znovu…

JSI ŠIKULA! už se v našich velkých městech neztratíš

Řešení: Snímek 20 – Karlovy Vary Snímek 21 - Liberec Snímek 22 - Olomouc Snímek 23 - Praha Snímek 24 - Beroun Snímek 25 - Brno Snímek 26 - Ostrava Snímek 27 - Plzeň

POUŽITÉ ZDROJE Snímek 29 - Ilustrace Mapa ČR a města – vlastní tvorba