Prezentace společnosti. Rejstřík 1.Il Gruppo Astaldi2.Il settore dei trasporti3.La linea C della metropolitana di Roma4.Il settore delle concessioni5.La.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PPP a klasická veřejná zakázka
Advertisements

Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Strategie dopravy MD ČR
Strategie rozvoje letiště Leoše Janáčka Ostrava
ZPRACOVÁNÍ STŘEDNĚDOBÝCH PLÁNŮ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI ÚZEMÍ
Ing. Jaroslav Deml Mobilita budoucnosti Náměstek ministra dopravy
Železniční spojení Praha – Kladno s odbočkou na Letiště Václava Havla
Integrovaný dopravní systém
ÚČEL AUTOMATIZACE (c) Tralvex Yeap. All Rights Reserved.
Energetický management jako nízkonákladové opatření k dosažení úspor
Akční plán pro Evropu a resortní koncepce výzkumu a vývoje – návrh opatření v kompetenci jednotlivých resortů.
Čistá mobilita, elektromobilita Ing. Luděk Sosna, Ph.D. ředitel odboru Strategie ELEKTROMOBILITA ve veřejné dopravě, Praha,
Semestrální práce z předmětu Projektový management
Dispečerské řízení pražského metra
 Jeho principy začala uplatňovat M. Thatcherová v reakci na zvyšující se tlak veřejnosti na politiky v 70. letech 20. století ve Velké Británii.  Veřejnost.
DOPRAVNÍ SEKTOROVÉ STRATEGIE
Charakteristické znaky MHD
Ondřej Hynek. Česká republika: Dálnice Hospodářský zeměpis Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka,
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA ČR: Jakým směrem se ČR vydá na křižovatce dopravní infrastruktury budoucnosti? , Praha CESTA PRVNÍ: Důvody investic.
Smluvní zajištění Pražské integrované dopravy
Podpora a rozvoj komunikační infrastruktury ISVS Ing. Lubomír Moravčík
Plány Ředitelství silnic a dálnic na rok 2007 Tisková konference Pondělí Praha.
ISEM INTEROPERABILNÍ SYSTÉM ELEKTRONICKÉHO MÝTNÉHO Základní informace
Zákon o koncesních smlouvách a koncesním řízení ( koncesní zákon) – č. 139/2006 Sb. ze 14. března 2006, nabyl účinnosti 1. července 2006 Příprava zákona.
Vypracovala: Žaneta Peikerová C1.B
1 Plánované změny v železniční dopravě Vít Bárta, ministr dopravy ČR Petr Žaluda, generální ředitel Českých drah Jiří Vodička, předseda představenstva.
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
2 OBSAH 2 1HISTORIE SPOLEČNOSTI 2HLAVNÍ ČINNOSTI SPOLEČNOSTI 3CENTRÁLNÍ PNEUSERVIS ( CP )  Minulost  Správa pneumatik  Nákup pneumatik  Činnosti středisek.
Integrované dopravní systémy Realizace Dopravní politiky ČR Ing. Vít Sedmidubský května 2010.
Zákon o koncesních smlouvách a koncesním řízení ( koncesní zákon) – č. 139/2006 Sb. ze 14. března 2006, nabyl účinnosti 1. července 2006 Příprava zákona.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR
12ZADI (cvičení) Marián Svetlík ZS 2011/2012 ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ K612 Ústav dopravních systémů K612ZADI Základy dopravního inženýrství CVIČENÍ.
Dodavatelsko- odběratelské vztahy při realizaci stavby
ŘÍZENÍ STAVEBNÍHO DÍLA I Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Základy dopravní politiky obce, města, regionu.
Projekt EVO1 Jednočlánkové bezbariérové tramvajové vozidlo typu EVO1 člen skupiny
Medzinárodná konferencia 04. a , Hotel pod zámkom, Bojnice.
Stav realizace a přípravy dálnice D11 na území České republiky Ing. Jan Kroupa Generální ředitel ŘSD ČR.
Vládní výbor pro zdravotně postižené občany. JUDr. Pavel Ptáčník vedoucí Oddělení sekretariátu Vládního výboru pro zdravotně postižené občany.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
OS Tram Olomouc Využití zásobníků energie v MHD II. část aneb Jak jsme na tom dnes v ČR.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
1 Jednotné evropské nebe Zapojení ŘLP ČR, s. p. do projektu SESAR Doprava – Investice do dopravní infrastruktury Ing. Jan Klas Generální ředitel.
Luhačovice, Libor Lukáš Statutární náměstek hejtmana Zlínského kraje Řídící výbor KOMUNIKAČNÍ INFRASTRUKTURY Zlínského kraje.
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_33-14 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní politika ČR.
Veřejné finance Mgr. Oldřich Hájek. Financování veřejné dopravy Význam a charakteristika dopravy: Propojuje všechna odvětví hospodářství Propojuje všechna.
Strategie a bariéry při využívání prostředků OPD2 a CEF k realizaci infrastrukturních projektů Mgr. Milan Feranec Ministerstvo dopravy ČR Fond soudržnosti.
1 Stavíme svět zítřka. Nové smluvní modely – urychlení investiční výstavby Doprava – investice do dopravní infrastruktury, Ing. Tomáš Koranda, HOCHTIEF.
VINCI Energies VINCI Energies: Zkušenosti dodavatele elektromontážních prací 4. Ročník konference Fungování energetických trhů v ČR a EU 22. října 2008.
REKONSTRUKCE A VÝSTAVBA SILNIC V PARDUBICKÉM KRAJI Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.
Katedra elektrotechniky
Diskusní příspěvek k tématu Kdo zastaví propad českého stavebnictví?
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Kompresní stanice Jirkov
Strategické úkoly MD Pardubice
Navrhování tunelových staveb
Financování dopravní infrastruktury z rozpočtu SFDI v roce 2017
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
Systém vodních staveb v Evropě
Technologie a řízení letecké dopravy: 1
4. železniční balíček a ERTMS/ETCS
Tisková konference – Metro D
PŘÍPRAVA SOUBORU STAVEB PRAHA - KLADNO S ODBOČKOU NA LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA
Konference Dopravní Infrastruktura Litomyšl 2019
Vlakem z Prahy na letiště
Transkript prezentace:

Prezentace společnosti

Rejstřík 1.Il Gruppo Astaldi2.Il settore dei trasporti3.La linea C della metropolitana di Roma4.Il settore delle concessioni5.La linea 5 della metropolitana di Milano6.Il Project Finance 1. Skupina Astaldi 2. Odvětví doprava 3. Linka C římského metra 4. Oblast koncesí 5. Linka 5 milánského metra 6. Project Finance

ASTALDI, generální dodavatel s vedoucí pozici v Itálií a promotér činností v Project Finance ◦na 95° místě v žebříčku světových zhotovitelů (2010 ENR Contractors List) ◦na 6° místě na světové úrovni za obrat vytvořený v odvětví hromadné dopravy a železnice (2009 ENR Mass Transit&Rail Contractors List) ◦S více jak 80 roky činnosti, mezi nejstaršími a historickými stavebními firmami na světové úrovni ITALÍE, vodní elektrárna Pont Ventoux 1. Skupina Astaldi

Přímé působení ve 24 zemí světa Zájmové trhy Nové trhy Tradiční trhy  Čile  Panama  Peru  Bolivie  Costa Rica  El Salvador  Guatemala  Honduras  Nikaragua  USA  Venezuela  Brasilie  Kanada  Alžírsko  Maroko  Tunisko  Libýe  Saudská Arábie  Arabské Emiráty  Qatar  Indie  Italíe  Bulharsko  Rumunsko  Turecko  Polsko Mezinárodní umístění 1. Skupina Astaldi

(*) předběžně k 31 prosinci zaměstnanců (*) cca zaměstnanců v projektovém managementu Naše čísla ~ 2Mld€ celkových výnosů (*) 1. Skupina Astaldi

Koncese/PF Voda a energie Stavebnictví Naše odvětví 1. Skupina Astaldi Doprava

Infrastrutture Trasporti Acqua/Energia Edilizia civile e industriale ~ 9M€ portfolio zakázek (*) (*) k 31 prosinci 2010 Směry obchodu 1. Skupina Astaldi Voda / energie Infrastruktury Doprava Průmyslové a civilní stavebnictví

Dopravní infrastruktury (silnice, dálnice, železnice, metro, letiště a přístavy) představuji oblast převážné činnosti skupiny Astaldi. Vynikající technologická úroveň a velká organizační schopnost umožňují společnosti Astaldi prezentovat se mezi prvními 20 světovými společnostmi v oboru (12° za obrat generovaný z výstavby dálnic a 6° za obrat generovaný v oboru železničních tratí a tratí metra) podle pořadí, které vytváří ENR (Engineering News Record). 2. Odvětví doprava DÁNSKO, Metro Kodaň (hlavní dodavatel) TURECKO, dálnice Anatólie ( hlavní dodavatel, zahraničí ) Zostřeno na odvětví dopravy (*) předběžně k 31 prosinci 2010 ITALIA, Lin ka 5 metra Milano (Project Finance, It álie )

2. Odvětví doprava Zkušenosti v odvětví výstavby tratí metra v Itálií Metro JanovMetro Neapol Metro Brescia Metro Milano linka 5 Metro Řím linka C

Metro v Kodani, považované mezi nejlepší na světě, začlenilo poprvé na světové úrovni technologií bezobslužného řízení, systém celkové automatizace, který odstraňuje potřebu řidiče. K realizaci jednadvaceti kilometrového úseku (z čehož 13 km nad povrchem) a dvaceti dvou stanic byly použity nejmodernější technologie, jako TBM (tunnel boring machine), ohromné mechanické razící stroje, které současně dokážou připravit hotové opláštění tunelu. 2. Odvětví dopravy Dlouhá skoro 22 km, spojí Kadikoy, místo přistání trajektů na asijské straně Bosporu, se stanicí Kartal, podél dálnice E5/D100. Trasa, která probíhá úplně pod zemí, prochází velmi obydlenou rezidenční oblasti, bude moci přepravit cestujících každou hodinu, což představuje přibližně 100 autobusů nebo minibusů, které jsou velmi populární v tureckých městech. Zkušenosti v odvětví výstavby tratí metra v zahraničí Metro Kodaň - Dánsko Metro Istanbul

Činnost projektování a realizace centrální trasy linky 2 metra, 6,3 km kolejí se sedmi stanicemi. Hloubení tunelů proběhne za současného použití tří razicích štítů TBM o průměru 6,32 m, ale je předpokládaná realizace dalšího jednokolejného úseku pro spojení se současnou linkou. 2. Odvětví dopravy Dlouhé přibližně 9 km, z čehož 7 km podzemního tunelu, s dvěma čelními stanicemi. Ražba byla provedena metodou "drill and blast". Zkušenosti v odvětví výstavby tratí metra v zahraničí Metro Varšava – linka 2 Metro Los Teques – Venezuela

3. Metro C v Římě Focus General Contractor: Metro C Roma Linka C metra Říma je jedinečným projektem na světě, co se týče důležitosti archeologické oblasti, přes kterou je vedeno, a následnými technickými potížemi při jeho realizaci. Jedná se taky v Itálií o první velkou infrastrukturu kolejové veřejné dopravy řízenou na dálku a kontrolovanou systémem úplné automatizace. Linka C propojí přímo dnes vzdálené čtvrtě, procházejíc městem ze severozápadu na jihovýchod, po více jak 25 km, a skoro zdvojnásobí délku současné sítě metra.

Zainteresované firmy Roma Metropolitane provádí pro hlavní město Řím veškeré činnosti spojené s vlastní dopravou. Pro realizaci linky C je v pozici zadavatele Metro C Řím a.s. Astaldi a jeho partneři založili záměrně Metro C S.c.p.a., která se zabývá všemi fázemi realizace, archeologickým průzkumem, stavbou tunelů, stanic, dodávkou vlaků, až do spuštění. 3. Metro C Řím Dodavatele Nejvyšší dohled Ředitelství pracíGenerální dodavatel Projektanti Zadavatel Zmocněnci

Vlastnosti projektu  37 stavenišť v činnosti podél úseku z Monte Compatri/Pantano do San Giovanni  40 stavenišť bylo otevřeno pro archeologický průzkum a bylo provedeno 400 karotáží Přestupní stanice se současnými trasami metra a e současnými železničními stanicemi:  2 s linkou A metra: Ottaviano S. Giovanni  1 s linkou B metra: Fori Imperiali/Colosseo  1 s regionální železnicí FR1 (letiště Fiumicino aeroporto - Fara Sabina): Pigneto  Dílna – depo v Graniti na ploše m² 3. Metro C Řím Staveniště Stanice a depo

Vlastnosti projektu  Tunely jsou realizovány mechanickou ražbou prostřednictvím použití velkých razicích strojů TBM, které současně s hloubením montují opláštění tunelu.  TBM postupuji o 10/12 metrů denně a pracují 24 hodin denně.  TBM pracují v hloubce 25/35 metrů hloubky, pod archeologickou vrstvou  Po průchodu TBM tunel je připraven k tomu, aby byl vybaven kolejemi a technologickými zařízeními  Systém úplné automatizace bezobslužného provozu, který umožňuje řídit linku automatickým systémem s maximální účinností a bezpečnosti. Centrální řízení provozu bude kontrolovat pohyb vlaků a bezpečnost cestujících.  Složení vozového parku: 30 vlaků - 6 vozů Délka vlaku: 107 metrů, 204 míst k sezení a obsaditelnost až do 1200 persone, rychlost mezi 35 a 90 km/h 3. Metro C Řím Tunely Bezobslužný systém a vlaky

Contractor s přítomností v koncesích Strategie vývoje a vytváření hodnoty Best-in-ClassContractor12 …….. VČERA …….. …….. DNES …….. Concession-CenteredContractor3 …….. ZÍTRA ……..  Relevantní kompetence a produkce  Konsolidovaná přítomnost ve vybraných zemích  Know-how a exkluzivní reputace  Identifikace příležitostí k vybranému růstu, které zaručuji synergie se stavební činností  Stále zlepšování výsledků a výkonu a dokonalosti  Portfolio “Time-Hedge” s dobrým vyvážením  Duální přístup Koncese /Stavba  Stabilizace zisků a pokladních toků, s nízkým rizikem Udělení Iniciativy Koncese 4. Oblast koncesí

Výstavba a správa 5 parkovišť: 2 parkoviště v Turíně 2 parkoviště v Boloňi 1 parkoviště ve Veroně Projektování, výstavba a správa nezdravotnických služeb v : 1 nemocnice v Mestre 1 nemocnice v Neapoli 4 nemocnice v Toskánsku Projektování, výstavba a správa linky 5 metra v Miláně (Itálie) Prodloužení linky 5 metra v Miláně (Itálie) Výstavba a správa hydroelektrárny v Chacayes (Cile) Správa zařízení San Pedro Sula (Honduras) IT ÁLIE ZAHRANIČÍ DOPRAVAVODA/ENERGIE CIVILNÍ / PRŮMYSLOVÉ STAVEBNICTVÍ CELKEM Inv.: 1.4 M€ METRO CELKEM Inv.: USD 448m VODA A ENERGIE CELKEM Inv.: 885m€CELKEM Inv.: 61m€ ZDRAVOTNICTVÍ PAR KOVIŠTĚ Oblast koncesí 4. Oblast koncesí

5. Linka 5 milánského metra Nedávná zkušenost v Project Finance Linka 5 v Miláně je prvním příkladem Project Financingu v Itálií, a mezi prvními v Evropě v oblasti městské hromadné dopravy. Při svém dokončení, v roce 2012, bude moci přepravovat přes 20 miliónů cestujících ročně, s podstatným snížením emisí oxidu uhličitého a znečisťujících látek ve městě Milano. Operace, jejichž hodnota je potvrzena mezinárodním uznáním "European Transport (Light Rail) Deal of the Year"

SDRUŽENÍ ZHOTOVITEL SPRÁVNÍ SPOLEČNOST MAGISTRÁT MILANO ZADAVATEL PROJEKČNÍ SPOL. METRO 5 A.S. KONCESIOŃAŘ ASTALDI a.s. Mandatář vedoucí 5. Linka 5 milánského metra Zapojení aktéři

Linka, rozdělena do dvou funkčních úseku, je rozvinutá úplně v podzemí podél trasy Bignami – San Siro, celkově na území města Milano Celková délka je ~12,6 km. 1° ÚSEK (ve výstavbě) GARIBALDI – BIGNAMI délka 5533 m 9 stanic 2° ÚSEK (spuštění stavenišť) GARIBALDI – SAN SIRO délka 7069 m 10 stanic Vlastnosti projektu 5. Linka 5 metro Milano Všeobecně o trase

Vlastnosti projektu  Linka M5 je “plně automatizované lehké metro”, neboli systém, který uchová vlastnosti klasického metra, ale se standardy trasy, rozměrů vlaků, automatizačních zařízení s takovými vlastnostmi aby bylo umožněno podstatně ušetřit při výrobě a provozu;  Konstrukční rozhodnutí instalovat veškeré technologické vybavení pod vozidlovou skříň a odstranění stanoviště strojvedoucího umožnili odstranit všechny překážky uvnitř vozů, s rozšířením prostoru pro cestující. Tímto způsobem vlak o délce pouhých 50 metrů může přepravit více jak 500 cestujících každých 75 sekund.  Centrální řízení, vozidla bez strojvedoucích, stanice bez dohledu, stanice s dveřmi na nástupišti jsou funkční elementy automatické dopravy. 5. Linka 5 metra Milano Systém

Díla realizovatelná v režimu koncese NEMOCNICE METRA DÁLNICEPARKOVIŠTĚ PŘÍSTAVYELEKTRÁRNYSTADIONY VĚZNICE 6. Project Finance

Italský předpis Článek 143 legislativního dekretu 163/06: Iniciativu spouští přímo veřejná správa na základě vlastního projektu Článek 153 legislativního dekretu 163/06: Projekt a finanční plán pro realizaci díla je spouštěn přímo ze strany soukromého sektoru (“Promotér”). Legislativní dekret 163/06 Článek 153 DÍLO PŘITOMNÉ V TŘILETÉM PLÁNOVÁNÍ (hlava 1) DÍLO NEPŘITOMNÉ V TŘILETÉM PLÁNOVÁNÍ (hlava 19) Promotér/ koncesionář jediná soutěž (hlava 3) Promotér dvojitá soutěž (hlava 15) Předkup Soutěžní zadání i do šesti měsíců i konkurenční dialog (čl. 58) koncese (čl. 143) Předkup Soutěž s promotérem (hlava 15) předkup Předložení SU* od soukromníka Zahrnutí díla do programových podkladů Legislativní dekret 163/06 Článek 143 DÍLO PŘÍTOMNÉ V TŘILETÉM PLÁNOVÁNÍ Soutěžní zadání Soutěž Návrhy soukromníků Ne soutěžní zadání do šesti měsíců 6. Project Finance * studie uskutečnitelnosti

Porovnání dvou různých procedur ČL. 153 hlava 1 Vystavení SdF Vložení tříletého plánu Soutěžní zadání na koncesi Určení vítěze ČL. 143 Vystavení studie uskutečnitelnosti Vložení tříletého plánu Soutěž předběžného projektu Definice předběžného projektu Soutěžní zadání pro koncesi Určení vítěze Vystavení dokumentů soutěže: Dohoda, finančně ekonomický plán, zadání. Fáze plánování Fáze soutěžní 6. Project Finance

 Překlenutí rozpočtových restrikcí;  Menší dopad na veřejné zadlužení;  Maximalizace projekční a realizační kvality taky v závislosti nákladů za řízení;  Jistota smluvních termínů;  Záruka disponibility, funkčnosti a výkonnosti díla po celou dobu řízení. 6. Project Finance Výhody PPP pro veřejnou správu