NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_3.2.6.2. O 11 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cvičení 3: Přítomný čas prostý a přítomný čas průběhový
Advertisements

Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_67 NázevPresent simple - positive Téma hodinyMůj den PředmětAnglický jazyk.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Test z Angličtiny 9. ročník. 1. Vyber slovo stejného významu ke slovu difficult? A, Clever B, Amusing C, Silent D, Hard E, Inexpensive.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
My cultural life Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Hobby By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. INTRODUCTION Použité obrázky a foto:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
My family NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_ Jazyk anglický TEMA: My family ČÍSLO.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_05_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Zájmena Anotace:Tato.
My day – daily routine NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_ Jazyk anglický TEMA:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Since, for Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola Bedřicha Hrozného, Lysá nad Labem, okres.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_ Jazyk anglický TEMA: Free time – my hobbies.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_ Jazyk anglický TEMA: Free time – sports and.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_5_London (5) Téma: 4C_Aj 7.tř.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 03 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
ANOTACE: Prezentace je určena žákům pátých tříd ke zopakování a rozšíření učiva o určování času v angličtině. Žáci si nejdříve zopakují určování hodin.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 09 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
Ročník:8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk (Anglický jazyk) Tematický okruh: Slovní zásoba Téma:Hudba (Music)
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Hana Kletečková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ K 05 Přivlastňovací zájmena – 5. tř.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Petra Skotnicová MUSIC REGGAE RAP PUNK FOLK ROCK ´N ROLL DRUMS ELECTIC GUITAR FLUTE TRUMPET.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: PaedDr. Milena Holcnerová NÁZEV:VY_22_INOVACE_18_AJ8_PRESENT TENSES TEMA:PRESENT TENSES ČÍSLO PROJEKTU:
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.8.08_welcome_to_london Název: Welcome to London Vzdělávací.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
TO HAVE MÍT – VLASTNIT NĚCO Long form I have got You have got
Listening 1 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
VY_22_ INOVACE_27_ ANGLICKÝ JAZYK 5
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
FAMILY.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_01_Hudební nástroje
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Výukový materiál VY_22_INOVACE_25_ Entertainment. Theatre, concert.
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Music, bands and theatres
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
VY_32_INOVACE_Sei_I_15 My day Název projektu: OP VK
LONDON´S BURNING - práce s textem
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Possessive adjectives
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 11 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/

ANOTACE: Prezentace slouží pro žáky 4. nebo 5. třídy ZŠ k rozšíření slovní zásoby o hudebních nástrojích a hudebnících. V první části děti určují podle obrázků jednotlivé hudební nástroje. V další části se seznamují s hudebníky a jejich hudebními nástroji. Potom přiřazují podle významu obrázky hudebníků ke správným větám. Následně děti doplňují dvě cvičení o správné výrazy a dávají slova ve větě do správného pořadí. Nakonec si mohou zahrát hru Bingo.

Lenka Kulhavá

Match the instruments to the pictures: Guitar Electric guitar Violin Saxophone Trumpet Clarinet Harp Drum Flute Xylophone Triangle Drum Musical instruments

Match the instruments to the pictures: Accordion Castanets Drum kit Grand piano Panpipes Mandolin Bagpipes Conductor

Musical instruments and Musicians: The instrumentThe musician An electric bass A Bassist A violoncello A violoncellist An electric guitar A guitarist A saxophoneA saxophonist A tromboneA trombonist An acoustic guitarA guitarist A trumpet A trumpeter A violinA violinist

MUSICIANS 1. This conductor has been conducting this orchestra for ten years. 2. Miranda is an opera singer. 3. This choir is constituted by children from eight to eleven years old. 4. I am a drummer in a rock band. 5. Elen is a young ballet pupil. 6. Carla is a flamenco dancer. 7. Franz plays the electric guitar. 8. Antonio is a famous accordionist. 9. Gabriel began to play the violin at the age of six. 10. This flautist plays a sonata by Mozart. 11. This pianist gives a concert. 12. Luna is a street singer. 13. Patrick plays the trumpet in a brass band. 14. This cellist plays Vivaldi. 15. The tuba is a big instrument. 16. This mandolin player plays with a very old instrument. 17. Eric is a trombonist.

1. The most famous …………….. ( O V L I N I ) is the 'Stradivarius'. 2. I have to see if the strings of my …………….. ( U A G T R I ) are all right. 3. Tap continuously on the ……………. ( R M U D ) especially with the fingers. 4. The ………………( P A H R ) is a large upright triangular stringed instrument. 5. The……... ( G N R O A I D P N A) is usually supported on three legs. (2 words) 6. The …………. ( M T E U P R T ) is a brass musical wind instrument with a high, clear tone. 7. It is a woodwind instrument with finger holes and keys called the ………………… ( A L C R I E T N ). 8. The ……………( I U A G R T ) is an instrument with six strings and is played by strumming or plucking. 9. It is a portable box with keys called the …………………( D C I A O R O C N ). 10. ………………… ( S S E A T A T C N ) are used by Spanish dancers. 11. Its sound is amplified by electrical means : ……………………………………………( T U T G R L I I C A R E E C) (2 words) 12. We use sticks to beat the ………………..( R M D U ). Complete these sentences:

1.I am a violinist. I play the... ( I I O L V N ) 2. I am a trumpeter. I play the... ( M P T T E R U ) 3. I am a pianist. I play the... ( A O N P I ) 4. I am a trombonist. I play the... ( M O R B O E T N ) 5. I am a flautist. I play the... ( E T F U L ) 6. I am a violoncellist. I play the... ( E V O O L L O N L C I ) 7. I am a guitarist. I play the... ( G U T A I R ) 8. I am a harpist. I play the... ( A H R P ) 9. I am a percussionist. I play... ( O S I C E R U S P S N ) 10. I am an altiste. I play the... ( V L A I O ) 2.1. listening I to music. love 2. rock to music. listens father My 3. car. to My music in his to listen brother loves 4. Park. go They want to to Central 5.. listens to music classical He 6. play My piano. the sister to wants 7. very at it. good is She 8. play the can violin. brother My 9. music. pop like I 10. of with listened me. to my When lot I music child father a was a

BINGO

ZDROJE: Instruments and musicians. Tolearnenglish.com [online] [cit ]. Dostupné z: About music. Tolearnenglish.com [online] [cit ]. Dostupné z: