Místní akční plán na Otrokovicku CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_005/0000114.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Advertisements

Místní akční plány rozvoje vzdělávání Helena Barbořáková
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání Ferdinand Hrdlička,
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Místní Akční Plány rozvoje vzdělávání Ustavující setkání Partnerství MAP v rámci Prahy 15.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno Prezentace pro pracovní skupinu (území Přemyslovské střední Čechy o.p.s.) Slaný,
OP VVV a KP SVL Karolína Chloubová. Prioritní osa 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Investiční priorita.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno MAP je místní akční plán vzdělávání, který bude prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání.
I. zasedání ŘV MAP Hlučínsko východ 25. Ledna 2016.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
1. Jednání řídícího výboru MAP ORP Prachatice , MěÚ Prachatice.
MAP Místní akční plány rozvoje vzdělávání MAS Říčansko a Město Říčany
Strana 1 První zasedání Řídícího výboru k projektu ZPRACOVNÍNÍ MÍSTNÍHO AKČNÍHO PLÁNU PRO ORP ODRY 27. dubna 2016 Datum:
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro ORP Veselí nad Moravou Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Základní informace o spolupráci KAP a MAP Martin Majcík 1.
Projekt MAP Turnovsko. Cíl projektu  podpora a rozvoj spolupráce zřizovatelů, škol a ostatních aktérů ve vzdělávání v rámci ORP Turnov  vytváření Místního.
MAP Trutnovsko Základní informace , Havlovice MAP Trutnovsko.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
1. SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP SO ORP KUTNÁ HORA 30. BŘEZNA 2016 DAČICKÉHO DŮM, KUTNÁ HORA.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání. Přínosy akčních plánů rozvoje vzdělávání  Vytvoření dlouhodobého plánu rozvoje vzdělávání s ohledem na vzdělávací.
Řídící výbor „MAP ORP Karlovy Vary“ Magistrát města Karlovy Vary
Kraslice, – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr.
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
3. jednání řídícího výboru
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Jednání řídícího výboru MAP Český Krumlov
6. SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP SO ORP KUTNÁ HORA
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
III. zasedání ŘV MAP Hlučínsko východ
MAP – Místní akční plán ORP RK
Strategické řízení a plánování
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Individuální projekt OP VVV
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav
Setkání členů Řídícího výboru MAP SO ORP Beroun
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE CZ /0
2. jednání řídícího výboru
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Aktuální informace o projektu
Od MAP I k MAP II v Plzeňském kraji
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Vítejte na třetí místní konferenci
J a k REALIZUJEME MAP II NA ŘÍČANSKU ? Linda Kůstková.
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Tým MAS Vladař, o. p. s. Řídící výbor MAP 2.
Transkript prezentace:

Místní akční plán na Otrokovicku CZ /0.0/0.0/15_005/

Projekt MAP Realizační tým Struktura projektu MAP Co je to MAP? Popis aktivit projektu Zadání pro Pracovní skupiny

Projekt MAP Zahájení Ukončení Rozpočet: 3,829 mil. Kč, z toho Kč zaplatí město Otrokovice a Kč ostatní obce ORP.

Realizační tým Vedoucí projektu Mgr. Barbora Šopíková Facilitátor (tvorba strategie) Mgr. Josef Zdražil Mentorka PaedDr. Jarmila Zavřelová Mentorka Mgr. Monika Fojtáchová Projektový a finanční manažer (administrativa a peníze) Ing. Marek Maňásek Koordinátor projektu (organizační zajištění) Ing. Vladimíra Brožová, Bc. Petr Dubovský

Struktura MAP Řídící výbor PS GramotnostPS Inkluze PS Předškolní vzd. PS Rozvoj dovedností PS ICTPS Prevence Realizační tým Partnerství (PS Koordinace)

Co je to MAP KLIMA – vize MŠMT, která se zaměřuje na zlepšení učení. (Kultura učení, Leadership, Inkluze, Mentoring, Aktivizační formy výuky) Místní akční plán je proces, který pomocí partnerské spolupráce na místní úrovni přináší řešení v oblasti zkvalitňování vzdělávání a pomáhá tak naplňovat vizi KLIMA. MAP – co si naplánujeme, to budeme realizovat

Co je to MAP MAP není jen strategický dokument, ale spíše soustava kroků. MAP je proces, při kterém se setkávají lidé, kteří chtějí hledat cesty k tomu, jak by učitel mohl lépe učit, jak by ředitel mohl lépe řídit, jak by se mohla zlepšovat atmosféra vzdělávání ve škole, jak by učení mohlo být pro učitele i pro žáky radostí MAP je proces sdílení informací a prostředí pro vytváření a následně i financování společných projektů škol, obcí, NNO,MAS,… KAP – MAP - ŠAP

Aktivity projektu 1. MAP je řízen – setkávání Pracovních skupin, Řídícího výboru 2. Dohoda o prioritách – aktualizace Koncepce, dohoda o investičních prioritách 3. Akční plánování – každoroční akční plán 4. Budování znalostních kapacit – vzdělávání aktérů MAP

Aktivity projektu 5. Externí mentoring na ZŠ – podpora PP při individuální práci s žáky 6. Evaluace – průběžné hodnocení realizace MAP, spolupráce s NIDV a MPSV 7. Řízení projektu – setkávání RT, koordinace aktivit a administrativa 8. Rozvoj partnerství – 11 setkání Partnerství na ZŠ

Setkání pracovních skupin - obecně Hledáme odpovědi na otázky: Co děláme (dobře, špatně)? Co bychom chtěli dělat, případně, co plánujeme? Co můžeme dělat společně (více škol ve spolupráci)? Co nám brání v tom, abychom dělali to, co potřebujeme a chceme? Co k tomu potřebujeme? Kdo to zařídí? Kolik to bude stát? Jak dlouho to bude trvat? Kolik toho zvládneme?

Příklady možných plánovaných aktivit PS Předškolní vzdělávání a péče: dostupnost, inkluze, kvalita Příprava na přestup z MŠ do ZŠ Podpora dětí se SVP Rozvoj klíčových kompetencí dětí – tvorba výukových programů, vybavení heren a zahrad, zájmové a neformální vzdělávání, vzdělávací programy pro děti a pro pedagogy Spolupráce se sociálními službami Poradenství pro rodiny Spolupráce MŠ se ZŠ a dalšími vzdělávacími institucemi

Příklady možných plánovaných aktivit Čtenářská a matematická gramotnost: Zapojení rodin do podpory ČaMG Využití mentorů a lektorů pro nastavení efektivních přístupů v rámci celé školy Vzdělávání pedagogů Spolupráce škol – vzájemná podpora učitelů, sdílení zkušeností Aktivity typu kroužky, kluby, kurzy, letní školy,… Spolupráce s DDM, knihovnami – workshopy, přednášky, interaktivní výukové programy, diskuse s autory apod.

Příklady možných plánovaných aktivit Inkluzivní vzdělávání Podpůrné a motivační sítě pro rodiče dětí se SVP Včasné plánování a podpora žáků se SVP při přechodu mezi stupni vzdělání Aktivity n podporu zapojení žáků se SVP do zájmového vzdělávání Praktická příprava budoucích pedagogů Budování kapacit pro pedagogické vedení škol - pedagogický leaderschip, koncepční rozvoj škol, spolupráce MŠ a ZŠ s rodiči, zřizovateli a dalšími institucemi

Příklady možných plánovaných aktivit ICT Sdílení informací Sdílení služeb či systémů Spolupráce mezi školskými zařízeními

Příklady možných plánovaných aktivit Prevence: Sdílení zkušeností Nastavení spolupráce mezi školami Práce s žáky při přechodu mezi stupni vzdělání Práce s žáky a s jejich rodinami ohroženými sociálně patologickými jevy Spolupráce škol, OSPOD, soc. služeb

Příklady možných plánovaných aktivit Rozvoj dovedností Rozvoj podnikavosti a iniciativy žáků Rozvoj kompetencí v polytechnickém vzdělávání Kariérové poradenství na školách Rozvoj digitálních kompetencí Rozvoj kompetencí pro aktivní používání cizího jazyka Rozvoj sociálních a občanských kompetencí dětí a žáků Rozvoj kulturního povědomí

Zadání pro PS Volba předsedy PS a zástupce předsedy Sepsání kontaktních údajů Dohoda na termínech dalšího setkávání s JZ (pravidelné termíny, kterým budete moci přizpůsobit rozvrhy na vašich školách) – 10 setkání v rámci projektu Diskuse se zápisem: o čem bychom se chtěli v Pracovních skupinách bavit, případně, co řešit nechceme – vymezení tématu. Pojmenování hlavních problémů.

Děkuji za pozornost Mgr. Barbora Šopíková – vedoucí projektu Mgr. Josef Zdražil – facilitátor