Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná 444 676 00 Moravské Budějovice.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Advertisements

BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání Ferdinand Hrdlička,
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Portál IS KP14+ MŠ z území MAS Kyjovské Slovácko v pohybu Mgr. Jiří Hrubý.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Podpora mateřských a základních škol formou šablon
Avízo výzvy č.02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování - Šablony pro MŠ a ZŠ I Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy,
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY I ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH I 21. října 2011.
EU peníze středním školám. Šablony Šablony – unikátní systém podávání žádostí o EU dotace Není nikde jinde v EU Velmi jednoduchý způsob - školy mají minimum.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Portál IS KP14+ ZŠ z území MAS Kyjovské Slovácko v pohybu Mgr. Jiří Hrubý.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
Dotace pro MŠ a ZŠ přes ŠABLONY MěÚ Holice,
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno Prezentace pro pracovní skupinu (území Přemyslovské střední Čechy o.p.s.) Slaný,
OP VVV a KP SVL Karolína Chloubová. Prioritní osa 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Investiční priorita.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
 Schválení šablon – začátek dubna 2016 (vyjednávání s EK)  Avízo výzvy – duben 2016  První výzva (vlna) – květen 2016  Právní akt o poskytnutí podpory.
Projekt,,Šablony v SZŠ Příbram“ OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST 1.5 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Projekt je.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
Šablony a Animace aktuální informace k MAS ROKYTNÁ, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice IČ:
Portál IS KP14+ (Informační systém konečného příjemce) Mgr. Jaroslav Křivánek Prostějov venkov o.p.s.
Metodická pomoc realizátorům MAP zejména v oblasti podpory kvalitního a společného vzdělávání dětí a žáků.
Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání. Přínosy akčních plánů rozvoje vzdělávání  Vytvoření dlouhodobého plánu rozvoje vzdělávání s ohledem na vzdělávací.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
Cíl a identifikace výzvy
Šablony.
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE VÝZEV č. 02_16_023 a 02_16_023
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ Výzva č. 02_16_022: pro MŠ a ZŠ v krajích.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
III. zasedání ŘV MAP Hlučínsko východ
Analytická část MAP pro SO ORP Český Brod
Řídící výbor MAP Novoborsko Nový Bor, 28. 3
MAP – Místní akční plán ORP RK
Místní akční plán vzdělávání na území ORP Hradec Králové
Výzva OP VVV 02_16_032 Budování kapacit pro rozvoj škol II.
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Individuální projekt OP VVV
Realizace vašich potřeb prostřednictvím OP VVV
Setkání zpracovatelů MAP ve Středočeském kraji
Šablony OP VVV a podpora nadání
Animace škol (šablony)
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Plán vzdělávacích aktivit
Výzva OP VVV 02_17_044 Šablony pro SVČ.
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Šablony pro SŠ a VOŠ výzva I
Výzva č. 02_18_06 OP VVV Pro žadatele
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064.
Š A B L O N Y II.
Šablony I a jejich realizace Hradec Králové/Pardubice/Liberec
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
Vzorový projekt pro ZŠ.
Workshop 2: Šablony pro střední a vyšší odborné školy
Význam a přínos šablon pro málotřídní školy
Realizace projektu na 7. základní škole a mateřské škole Plzeň
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
OP VVV Výzva Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – šablony II Setkání zástupců škol
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Vzorový projekt pro ZŠ.
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

ZÁKLADNÍ INFORMACE Číslo výzvy: 02_16_022 Druh výzvy: průběžná Alokace: Kč Fond: ESF MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

Zveřejnění avíza výzvy: duben 2016 Ukončení příjmu žádostí: nejpozději polovina roku 2017 ukončení fyzické realizace: 2. polovina roku 2019 Délka trvání projektu: 24 měsíců Udržitelnost: nerelevantní ČASOVÝ PLÁN MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

VÝŠE PODPORY NA PROJEKT Základní sazba na zařízení (MŠ / ZŠ): Kč + Další podpora: počet dětí/žáků školy x 2112 Kč MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

Případ MŠ+ZŠ (vedené pod jedním IČO): Kč za MŠ Kč za ZŠ = Kč + (počet dětí/žáků školy x 2112 Kč) POSTUP VÝPOČTU PODPORY MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

Zapsané v rejstříku škol a školských zařízení Ve školním roce, v němž žádost o podporu podávají, musí mít minimálně jedno dítě/žáka Partnerství není povoleno Mateřské školy Základní školy Mateřské a Základní školy 1 subjekt (IČ) = jedna žádost Oprávnění žadatelé: MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

Děti v MŠŽáci v ZŠ Pedagogičtí pracovníci MŠ a ZŠ včetně vedoucích pracovníků Rodiče dětí a žáků Cílové skupiny MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

Cíl výzvy a podporované aktivity Podpora MŠ a ZŠ formou projektů zjednodušeného vykazování Personální podpora Osobnostně profesní rozvoj pedagogů Usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ Čtenářské a matematické kluby Doučování žáků Setkávání s rodiči MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

PŘEDSTAVENÍ JEDNOTLIVÝCH ŠABLON MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

1.Personální podpora a) Školní asistent b) Školní speciální pedagog c) Školní psycholog d) Sociální pedagog i. AKTIVITY PRO ZŠ A MŠ MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

1.Personální podpora a) Chůva 2. Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů MŠ b) OSR Individuální c) OSR Týmový d) Profesní rozvoj prostřednictvím supervize e) Sdílení zkušeností předškolních pedagogů z různých MŠ prostřednictvím vzájemných návštěv f) Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ ii. AKTIVITY PRO MŠ MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

3. Usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ a) Prevence logopedických vad a problémů komunikačních schopností u dětí v MŠ b) Individualizace vzdělávání v MŠ c) Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí v MŠ ii. AKTIVITY PRO MŠ MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

1. Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů ZŠ a) CLIL ve výuce na ZŠ b) Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ–DVPP v rozsahu 20 hodin (téma: Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Inkluze) c) Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ–DVPP v rozsahu 40 hodin (téma: Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring) d) Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ zaměřené na inkluzi–DVPP v rozsahu 40 hodin iii. AKTIVITY PRO ZŠ MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

e) Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ–DVPP v rozsahu 60 hodin (téma: Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring) f) Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ zaměřené na inkluzi– DVPP v rozsahu 60 hodin g) Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ–DVPP v rozsahu 80hodin (téma: Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring) h) Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ zaměřené na inkluzi– DVPP v rozsahu 80 hodin iii. AKTIVITY PRO ZŠ MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

ch) Vzájemná spolupráce pedagogů ZŠ i) Tandemová výuka na ZŠ j) Sdílení zkušeností pedagogů z různých ZŠ prostřednictvím vzájemných návštěv k) Vzdělávání pedagogického sboru ZŠ zaměřené na inkluzi – vzdělávací akce v rozsahu 8 hodin l) Vzájemná spolupráce pedagogů ZŠ v oblasti inkluze MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

2. Extrakurikulární rozvojové aktivity ZŠ a. Čtenářský klub pro žáky ZŠ b. Klub zábavné logiky a rozvoje matematické gramotnosti pro žáky ZŠ c. Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem 3. Spolupráce s rodiči žáků ZŠ a. Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči žáků ZŠ iii. AKTIVITY PRO ZŠ MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

II/2.1 OSR předškolních pedagogů MŠ – individuální II/2.2 OSR předškolních pedagogů MŠ – týmový II/2.3 Profesní rozvoj předškolních pedagogů prostřednictvím supervize II/2.4 Sdílení zkušeností předškolních pedagogů z různých MŠ prostřednictvím vzájemných návštěv II/2.5 Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ II/3.3 Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí v MŠ Speciální MŠ MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

III/1.2 DVPP v rozsahu 20 hodin (téma Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost) III/1.3 DVPP v rozsahu 40 hodin (téma Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring) III/1.5 DVPP v rozsahu 60 hodin (téma Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring) III/1.7 DVPP v rozsahu 80 hodin (téma Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring) III/1.9 Vzájemná spolupráce pedagogů ZŠ III/1.11 Sdílení zkušeností pedagogů z různých ZŠ prostřednictvím vzájemných návštěv SPECIÁLNÍ ZŠ MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

III/2.1 Čtenářský klub pro žáky ZŠ III/2.2 Klub zábavné logiky a rozvoje matematické gramotnosti pro žáky ZŠ III/2.3 Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem III/3.1 Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči žáků ZŠ SPECIÁLNÍ ZŠ MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice

DĚKUJEME ZA POZORNOST MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice