FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo v digitálním archivu školy
Advertisements

Aktivita č.2: Podnikání a právo
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
FINANČNÍ GRAMOTNOST HRUBÁ A ČISTÁ MZDA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
FINANČNÍ GRAMOTNOST ZÁKLADNÍ DRUHY POJIŠTĚNÍ ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
D OSPÍVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
FINANČNÍ GRAMOTNOST HOTOVOSTNÍ A BEZHOTOVOSTNÍ PLATBY ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ.
VLASTIVĚDA Místo, kde žijeme O zemích, které s námi sousedí Zpracovala: Mgr. Jana Ottová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková.
Zpracoval: Mgr. Ondřej Pacina Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
H YGIENA DUTINY ÚSTNÍ Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Severní Evropa Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
PROTIDROGOVÁ PREVENCE Násilí Zpracovala: Mgr. Bc. Eva Franzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
WORD Stínování, barva písma Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Zpracoval: Mgr. Ondřej Pacina Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
PROTIDROGOVÁ PREVENCE Historie a současnost drogové situace v České republice Zpracovala: Mgr. Bc. Eva Franzová Speciální základní škola, Česká Kamenice,
FINANČNÍ GRAMOTNOST AKTIVA A PASIVA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
FINANČNÍ GRAMOTNOST PODNIKÁNÍ ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
FINANČNÍ GRAMOTNOST ZBOŽÍ, OBCHOD, SLUŽBY ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
WORD Úpravy obrázků Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
IKT INFOABSOLVENT Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
V ÝVOJ PLODU V DĚLOZE Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Východní Evropa Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
IKT SOCIÁLNÍ SÍTĚ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Zpracovala: Mgr. Iva Novotná Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
P YRAMIDA VÝŽIVY Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
IKT ALIK.CZ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
FINANČNÍ GRAMOTNOST NAKUPOVÁNÍ ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
FINANČNÍ GRAMOTNOST INFLACE ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
HUDEBNÍ VÝCHOVA TŘÍČTVRŤOVÝ TAKT
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
HUDEBNÍ VÝCHOVA SYMFONICKÝ ORCHESTR
PROTIDROGOVÁ PREVENCE Instituce v drogové oblasti p
Zpracovala: Mgr. Iva Novotná
PROTIDROGOVÁ PREVENCE Vandalismus
WORD Používání písma Word Art – pozvánky, diplomy, apod.
HUDEBNÍ VÝCHOVA DVOUČTVRŤOVÝ TAKT
Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová
FINANČNÍ GRAMOTNOST Platidla
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková
PRVOUKA Pracovní činnosti člověka -povolání
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
FINANČNÍ GRAMOTNOST Ten dělá to a ten zas tohle
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Věcné učení zdraví a nemoc
Věcné učení Péče o chrup, prevence zubního kazu
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
ČESKÁ REPUBLIKA POHOŘÍ
PRVOUKA LETNÍ SPORTY, BEZPEČNOST
Věcné učení Hodiny, určování času
HUDEBNÍ VÝCHOVA STUPNICE
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
VLASTIVĚDA Místo, kde žijeme Město - vesnice
Věcné učení Zásady osobní hygieny
Drogy Co je droga, účinky drog, druhy drog
Zpracoval: Mgr. Ondřej Pacina
Věcné učení Doprava, dopravní prostředky.
WORD Písmo – vzhled, velikost, typ
HUDEBNÍ VÝCHOVA NOTOVÁ OSNOVA, HOUSLOVÝ KLÍČ
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
Transkript prezentace:

FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE

Název projektu Moderní škola Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Označení klíčové aktivity VY_3/2_INOVACE_ 22_FG_18 Předmět FINANČNÍ FRAMOTNOST Téma Reklama Autor Mgr. Iva Novotná AnotaceSeznámení s pojmem reklama Očekávané výstupyOrientovat se ve světě reklamy Jazykčeština Druh učebního materiáluPOWER POINT Cílová skupina/ročníkžák Spec. ZŠ/ ročník Cíl prezentaceZískání nových informací a prohloubení znalostí žáků Časová dotace20 minut Vytvořeno (škola, dne)Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, p. o., SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE

REKLAMA Reklama je jakákoliv placená i neplacená forma propagace výrobku, služby, společnosti, obchodní značky nebo myšlenky mající za cíl především zvýšení prodeje. Zelenina Bonduelle

DRUHY REKLAMY Reklama může být:  Televizní reklama  Internetová reklama  Tisková reklama (inzerát, akční leták)  Světelná reklama  Rozhlasové spoty  Mobilní reklama (reklama na autech, dopravních prostředcích apod.)  Venkovní reklama (plakáty, billboardy, atypické reklamní plochy - štíty domů, ploty apod.)  Alternativní média (chodící reklama, City Light vitríny, reklamy vlečené letadlem, městský mobiliář - lavičky, zastávky MHD, hodiny, digitální teploměry, atd.)  Propagační předměty (např. trička nebo propisky s nápisem nebo logem propagované firmy atd.)

REKLAMA NESMÍ Reklama především nesmí:  být klamavá, skrytá, podprahová či v rozporu s dobrými mravy,  nesmí podporovat chování poškozující zdraví nebo ohrožující bezpečnost osob nebo majetku, jakož i jednání poškozující zájmy na ochranu životního prostředí,  nesmí propagovat výrobky či služby, které jsou zakázané.

VÝHODY A NEVÝHODY REKLAMY VÝHODY  Reklama nás informuje o výhodných nabídkách. NEVÝHODY  Reklama v nás vyvolává touhu koupit si konkrétní výrobek nebo službu.

 získat nové uživatele,  tvořit zisk firmy,  vytvořit silnou značku firmy,  zvýšit poptávku po konkrétním zboží,  posílit pozici firmy na trhu,  zlepšovat pověst firmy – pozitivní image,  motivovat vlastní pracovníky,  rozšířit distribuční síť. CÍLE REKLAMY

FUNKCE REKLAMY  Informační – reklama uvede nový výrobek na trh.  Přesvědčovací – reklama v prostředí silné konkurence uvádí srovnávání výrobků.  Upomínací – reklama připomíná zákazníkům kvality a přednosti daného výrobku.  Barbie Barbie

KLAMAVÁ REKLAMA Klamavá reklama je jakákoli reklama, kterou vykonává profesionál a která může:  slovy nebo prezentací oklamat spotřebitel,  ovlivnit jeho výběr z produktů nebo služeb, které chce koupit,  bude mít dopad na jeho ekonomické chování,  Nebo poškodí konkurenci.

POUŽITÉ ZDROJE    televizni-reklamy-product-placement-zacne-v-cervnu televizni-reklamy-product-placement-zacne-v-cervnu     zkontrolujte-a-pozorne.html zkontrolujte-a-pozorne.html „MATERIÁL JE URČEN PRO BEZPLATNÉ POUŽÍVÁNÍ PRO POTŘEBY VÝUKY A VZDĚLÁVÁNÍ VE VŠECH TYPECH ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ. JAKÉKOLIV DALŠÍ VYUŽITÍ PODLÉHÁ AUTORSKÉMU ZÁKONU. VEŠKERÁ VLASTNÍ DÍLA AUTORA (FOTOGRAFIE, VIDEA) LZE BEZPLATNĚ DÁLE POUŽÍVAT I ŠÍŘIT PŘI UVEDENÍ AUTOROVA JMÉNA." SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE