 V čajovně jsou 3 řady po 6 stolcích, u každého stolku jsou 4 židličky.  Kolik hostů se vejde do čajovny?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_03_M9_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Lomené výrazy Základní škola Libina, příspěvková.
Advertisements

 V dubnu 2008 zaplatili rodiče za stravenky ve školní jídelně Honzovi a Míšovi 630 Kč. Honza 2 krát na obědě nebyl.  Jaká je cena jedné stravenky?
Úroky ve slovních úlohách Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název VY_32_INOVACE_20_MA_Řešíme_slovní_ úlohy Téma Číslo projektu Anotace Ma 2 – Násobení a dělení čísly.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_010 Šablona: Název školy: Základní škola Panenský Týne Panenský Týnec 166.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika Autor: Mgr. Martina Durinová DĚLENÍ.
Práce se spojnicovým diagramem Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_15_M9_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Rovnice s neznámou ve jmenovateli Základní škola.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_06_01_M7_Hanak AUTOR : Ing. Roman Hanák TÉMA : Racionální čísla Základní škola Libina, příspěvková.
Č ÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_04_M8_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Výrazy Základní škola Libina, p ř ísp ě vková.
Autor: Mgr. Jana Kuhnová Datum : Název: VY_32_INOVACE_03_ČESKÝ JAZYK
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_15_M6_Hanak TÉMA: Úhel
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_04_M7_Hanak TÉMA: Zlomky
Písemné sčítání a odčítání do milionu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Početní operace v oboru přirozených čísel
Slovní úlohy I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_17_M9_Hanak TÉMA: Koule OBSAH: Povrch
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Vypočítej a zaokrouhli
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_18_M9_Hanak TÉMA: Finanční matematika
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Autor: Mgr. Jaroslav Korb Datum vytvoření: květen 2011 Ročník: 8.
PRÁCE SE SLOVY, SLABIKAMI A PÍSMENKY
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_18_M7_Hanak TÉMA: Celá čísla
Sčítání desetinných čísel
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Procvičení a upevnění učiva
Násobení jednociferného a dvojciferného čísla ( s 0 na místě jednotek)
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Znáš dobře mluvnici? Hodnocení testu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_18_M7_Hanak TÉMA: Procenta
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_01_M6_Hanak TÉMA: Dělitelnost
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_12_M9_Hanak TÉMA: Jehlan OBSAH: Objem
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_09_M8_Hanak TÉMA: Lineární rovnice
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_10_M7_Hanak
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_14_M9_Hanak
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
MATEMATIKA – ARITMETIKA 6
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Rovnice HRA.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_06_M9_Hanak TÉMA: Lomené výrazy
Slovní úlohy řešené rovnicemi nebo soustavami rovnic
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Písemné sčítání a odčítání do
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_18_M8_Hanak TÉMA: Druhá mocnina a odmocnina
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 5 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_07_M7_Hanak
Slovní úlohy o společné práci − 3
Matematika 2 Sčítání a odčítání do 20.
Transkript prezentace:

 V čajovně jsou 3 řady po 6 stolcích, u každého stolku jsou 4 židličky.  Kolik hostů se vejde do čajovny?

Výpočet: 3. 6 = = 72 Odpověď: Do čajovny se vejde 72 hostů.

Použité zdroje: Molnár, J., Mikulenková, H,; Matematika a její aplikace pro 5. ročník, Olomouc, Prodos, 2010, ISBN a&hs=WOT&sa=X&tbo=d&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1366&bih=6 44&tbm=isch&tbnid=LVG- zx8Y69tmXM:&imgrefurl= shop/900388/c12250-sklo/skleneny-salek-s-podsalkem-ruzovy-250-ml

 METODIKA  Soutěž – necháme žáky, aby si přečetli slovní úlohu a zkusili si ji sami vypočítat. Budou používat jednotlivé algoritmy, které znají.  Prvních pět, kteří vypočítají úlohu správně, odměníme jedničkou do žákovské knížky.  Potom vysvětlíme a spočítáme pro všechny, aby věděli správné řešení.  Necháme žáky tvořit další otázky. Žák tak analyzuje podstatu problému a navrhuje jeden či více způsobů řešení.  Procvičujeme ústně i písemně (tabule a sešity).  Společná kontrola.