VY_32_INOVACE_01_20_energie Energie může označovat schopnost hmoty (látky nebo pole) konat práci.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HRAJEME SI S ČÍSLY SLOVNÍ ÚLOHA S KOLÁČI VY_32_INOVACE_13 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
Advertisements

Oběhová soustava Adam Klimeš.
HRAJEME SI S ČÍSLY Sčítání do 10 VY_32_INOVACE_7
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
KOSTRA 5. ročník.
KOSTRA Prvouka 3.ročník. KOSTRA Prvouka 3.ročník.
Trávicí soustava – stavba (popis) VY_52_INOVACE_34 Sada 1
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Tělní tekutiny KREV.
VY_32_INOVACE_11_20_obsah vody v potravinách Obsah vody v potravinách BRAMBOROVÉ CHIPSY SUŠENKY VLAŠSKÉ OŘECHY OVESNÉ VLOČKY SUŠENÉ MERUŇKY ROZINKY DŽEM.
Číslo projektu MŠMT: CZ / / Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_03_04_převody jednotek Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Číslo projektu MŠMT: CZ / / Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_10_04_převody jednotek Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Anotace: Materiál je určený pro žáky 4. ročníku, pro výuku vlastivědy- tématu Česká republika, podtématu města. Jedná se o prezentaci na interaktivní.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
ZEMĚPIS VY_32_INOVACE_15_05_mírný pás. Rostliny: Pšenice, žito, ječmen, oves, brambory, cukrová řepa, vinná réva, kukuřice. MÍRNÝ PÁS pšenice žito ječmen.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Poznáváme hodiny.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Irena Pohořalá Název:VY_32_INOVACE_09_PTÁCI II. Téma: Ptáci.
ČESKÝ JAZYK 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_07_02_párové souhlásky.
Pracovní činnosti VY_32_INOVACE_01_08_bezpečnost a hygiena provozu domácnosti, údržba, úklid.
PŘÍRODOPIS 8. ROČNÍK VY_52_INOVACE_11_01_svaly. POPIS č.4 - na tomto snímku je základní výklad ke svalům, vhodné pro výklad učitele č.5 - na tomto snímku.
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_01_16_základy práce na PC.
VY_32_INOVACE_04_20_pitný režim Klikněte na správnou odpověď.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Název školy:Základní škola, Jičín, Soudná 12 Autor:Monika.
VY_32_INOVACE_08_21_spánek a odpočinek.
ZEMĚPIS VY_32_INOVACE_08_05_podnebné pásy. POLÁRNÍ PÁS Na většině území je věčný led, Velmi chladné podnebí. Teploty až -50º C. Řídké zalidnění. Střídání.
ČESKÝ JAZYK 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_09_02_párové souhlásky.
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_04_16_počítačová myš.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Odhad rozměrů těles - TEST S TAJENKOU (Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová.
VY_32_INOVACE_15_20_zdravý způsob života NEPOHODA KULTURA BYDLENÍ MEZILIDSKÉ VZTAHY OSOBNÍ HYGIENA NEČISTOTA REŽIM DNE ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ ZAMOŘENÉ PROSTŘEDÍ.
ZEMĚPIS VY_32_INOVACE_14_05_vodní plochy. Víš, jak se jmenuje nejstarší a nejhlubší jezero na světě? Jezero Bajkal je nejhlubším jezerem na světě – hloubka.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_07_20_pohyb Jízda na kole je velmi zdravá pro mladé i starší lidi.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Silvie Šimečková NÁZEV:VY_52_INOVACE_14_Přírodopis 8. ročník TÉMA: Opakování cévní soustavy.
VY_32_INOVACE_10_20_léky. Lék je léčivo, které se podává pacientovi (člověku nebo zvířeti) např. ve formě tablet, kapslí, roztoku.
Nabídka START VY_32_INOVACE_08_16_nabídka start. Nabídka START V levém dolním rohu na hlavním panelu Většinou je zde napsán nápis START či tlačítko se.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_05_20_sport.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_12_20_nemoci.
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_06_20_hygiena.
ZEMĚPIS VY_32_INOVACE_05_05_ poledníky a rovnoběžky.
AUTOR:Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_19_ URČOVÁNÍ ČASU
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Př_08_Magnetická síla
PŘÍRODOPIS 8. ROČNÍK VY_52_INOVACE_03_01_dotyk.
VY_32_INOVACE_04_03_tvrdé souhlásky
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
VY_32_INOVACE_12_01_vesmír (Křížovka)
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_05_20_nekvalitní voda.
VY_32_INOVACE_11_04_podstatná jména (vzory rodu středního)
VY_32_INOVACE_18_02_párové souhlásky
VY_52_INOVACE_23_02_Královéhradecký kraj 2
Mgr. Iveta Niederlová VY_32_INOVACE_03_17_dopravní prostředky 3
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
VY_32_INOVACE_03_02_párové souhlásky
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_13_20_životní prostředí.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_NAŠE TĚLO
VY_32_INOVACE_16_05_podnebné pásy(mírný pás)
VY_32_INOVACE_12_05_stavba Země
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_19_03_tvrdé a měkké souhlásky.
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_06_03_tvrdé souhlásky.
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_07_03_tvrdé souhlásky.
VY_52_INOVACE_01_ Ekosystémy
VY_32_INOVACE_20_05_podnebné pásy(opakování)
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
VY_52_INOVACE_03_02_Olomoucký kraj
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_01_20_energie

Energie může označovat schopnost hmoty (látky nebo pole) konat práci.

Červené krvinky svaly

1

2. snímek – úvod 3. snímek – slouží k výkladu 4. snímek –slouží k výkladu 5. snímek – slouží k výkladu 6. snímek – žáci interaktivním perem vypíší orgány 7. snímek –slouží k výkladu 8. snímek –slouží k výkladu 9. snímek –slouží k výkladu 10. snímek – slouží k výkladu 11. snímek –slouží k výkladu 12. snímek –žáci interaktivním perem vyluští tajenku 13. snímek –správné řešení tajenky 14. snímek – slouží k výkladu 15. snímek - žáci interaktivním perem vyluští tajenku 16. snímek - správné řešení tajenky 17. snímek - popis 18. snímek - zdroje

Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Snímek č Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pajkrtová.