Média-Kampaně Zasedání RV ČPS Praha
Co je to mediální práce ● Řízená komunikace ● Co chceme říct, co chceme, aby si konzumenti mysleli – proč někdo dělá kontroverzní reklamu? ● Jak fungují média, jak fungují novináři
Tisková Zpráva ● Základní, formalizovaný komunikační kanál s médii ● Ideální je, když jí média převezmou beze změn ● Kdy vydávat TZ ? Nadpis TZ
Mailing list ● Seznam novinářů, kterým TZ posílám, je velmi cenný ● Obsah, jak ho vytvořit ● Typy novinářů- deník X týdeník ● „monopol čtk“ ● Osobní známost,
Tisková konference Zásady: ● Proč jí svolávám? Co jim nabídnu? TZ, Kdy, Kde, kouzelná čtk nástěnka, zajímaví hosté ● Jaké jsou přínosy dobré Tiskové konference ● Kancelářová konference- dobrá alternativa
Kampaň ● Soustředěné, koordinované úsilí s cílem sdělit co nejvíce lidem message, nebo změnit jejich postoj ● Cílová skupina, obsah -message-grafika-aktivity ● Kampaň je skupinová aktivita ● Message, kreativita, produkce – je to hodně o plánu
okruhy/experti/message /příležitosti A novinář volá Pirátům.... ● Svoboda internetu, informací: ACTA, OSA ● Legalizace marihuany ● Přímá demokracie ● Svoboda slova, shromažďování ●...List expertů...
Obecné zásady ● PR je založeno na osobních vztazích ● Je založeno na principu výměného obchodu ● S novináři Musíme být vždy zadobře
Mediální plán- základní dokument