Média-Kampaně Zasedání RV ČPS 28.11.010 Praha. Co je to mediální práce ● Řízená komunikace ● Co chceme říct, co chceme, aby si konzumenti mysleli – proč.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
Advertisements

Zapojení veřejnosti do SEA Integra Consulting Services Jana Svobodová Jana Hrnčířová.
Komunikační strategie M. Hádková. Komunikační strategie základní prvky  obsah zprávy;  kanál zprávy;  okolí (prostředí), ve kterém se komunikace děje;
1 Mgr. Dana Krouželová, hlavní metodička a supervizorka projektu Mediální výchova na gymnáziích.
Média a propagace Co můžu udělat, aby se o akci vědělo.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
PR ve Sdružení Podané Ruce 2010/2011 Roman Hloušek Terénní programy Brno.
Média, PR a virtuální svět , VŠB – TU Ostrava.
Podpora PR oddělení fakulty moderními ICT
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Jak oslovit zájemce o náhradní rodinnou péči Přednáška tematického bloku Marketing a PR Semináře v rámci projektu Zn. Náhradní rodič č. CZ.1.04/5.1.01/
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Mediální komunikace ČD
Ž URNALISTICKÁ ETIKA Souhrnné pojmenování psaných i nepsaných norem, které se uplatňují v žurnalistice Střetává se svoboda slova s obecnou mírou vkusu.
Ohlédnutí za ročníkem 2007 Pořadatel: SIA – Rada výstavby Garanti: SPS ČR, ČKAIT.
Malý exkurz do psychologie komunikace v souvislosti s externí komunikací Junáka Junák - svaz skautů a skautek ČR.
„Podpořeno grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska v rámci Finančního mechanismu EHP a Norského finančního mechanismu prostřednictvím Nadace rozvoje.
Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – KVALITA V PROJEKTECH MOBILITY LEONARDO DA VINCI metodika.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Jak vzniká zpráva Podpora využití ICT ve výuce průřezových témat na základních školách (CZ.1.07/1.1.00/ )
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
Krizová komunikace a princip kontinuity Přednáška od 12:15 do 13: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
Event management Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
RPS/CSF Komunikační akční plán RPS Plán aktivit na rok 2007.
Setkání k mezinárodnímu projektu „S uživateli sociálních služeb a nizozemskou expertízou k systémovým změnám“, , Chodská Bc. Jana Nožičková,
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
MO JmK 2015 Plán aktivit Mediálního odboru Jihomoravského krajského sdružení Pirátské strany pro rok 2015 Ondřej Kotas, vedoucí MO JmK.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Detailní akční plán aktivit Ryba Domácí 2013
VZDĚLANÝ VENKOV Projekt Mikroregionů Nechanicko a Urbanické brázdy.
Komunikace se členskými organizacemi Kateřina Vondrášová pro
Reklamní agentura Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
MIND THE GAP Transformace globální komunikační strategie do lokálního prostředí Libor Kytýr – Corporate Affairs Communication Manager, Tesco.
Vzdělávejte se, protože vždycky je dobré umět něco navíc. Ing. Jarmila Halouzková Liblice,
81. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP“ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Webové služby pro komunikaci s informačním systémem eQuip Martin Širajch.
Masmédia.
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Tisk z UISu Výjezdní zasedání UISLednice, 23. – Jan Přichystal Sekce studijního systému Vývojový tým Univerzitního informačního systému Mendelova.
Mediální plán.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Síť podpory nadání – propagace a společné projekty Vojtěch Tutr NIDV.
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
Základy mediální výchovy
Karel Mašát, RssToEvernote Karel Mašát,
Krizová komunikace a princip kontinuity
Jak na PR (absolutní základ)
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Média - jak s nimi a jak na ně?
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Radka Škulaviková
Nová doba a ekonomika Jaký ekonomický systém je typický pro středověk?
Talent marketingových komunikací
Informatika v devítce přehled. Úvodní povídání ● Co znamená pro koho informatika ● Cíle pro první půlrok ○ Rozumět principům komunikace (historie, vývoj,
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Prezentační a komunikační dovednosti
7. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Stod
Transkript prezentace:

Média-Kampaně Zasedání RV ČPS Praha

Co je to mediální práce ● Řízená komunikace ● Co chceme říct, co chceme, aby si konzumenti mysleli – proč někdo dělá kontroverzní reklamu? ● Jak fungují média, jak fungují novináři

Tisková Zpráva ● Základní, formalizovaný komunikační kanál s médii ● Ideální je, když jí média převezmou beze změn ● Kdy vydávat TZ ? Nadpis TZ

Mailing list ● Seznam novinářů, kterým TZ posílám, je velmi cenný ● Obsah, jak ho vytvořit ● Typy novinářů- deník X týdeník ● „monopol čtk“ ● Osobní známost,

Tisková konference Zásady: ● Proč jí svolávám? Co jim nabídnu? TZ, Kdy, Kde, kouzelná čtk nástěnka, zajímaví hosté ● Jaké jsou přínosy dobré Tiskové konference ● Kancelářová konference- dobrá alternativa

Kampaň ● Soustředěné, koordinované úsilí s cílem sdělit co nejvíce lidem message, nebo změnit jejich postoj ● Cílová skupina, obsah -message-grafika-aktivity ● Kampaň je skupinová aktivita ● Message, kreativita, produkce – je to hodně o plánu

okruhy/experti/message /příležitosti A novinář volá Pirátům.... ● Svoboda internetu, informací: ACTA, OSA ● Legalizace marihuany ● Přímá demokracie ● Svoboda slova, shromažďování ●...List expertů...

Obecné zásady ● PR je založeno na osobních vztazích ● Je založeno na principu výměného obchodu ● S novináři Musíme být vždy zadobře

Mediální plán- základní dokument