Technika pro člověka Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními jevy a mediálními sítěmi. Datum vytvoření Ročník 2. ročník čtyřletého a 6. ročník osmiletého gymnázia Stručný obsah Stroje – vyhledávání vhodného detailu, zvětšování do zadaného formátu, vlastní výtvarný přepis. Způsob využití Postupně procházíme listy prezentace až na stranu 6. Žáci samostatně odpovídají. Správnost odpovědí zhodnotí vyučující. Potom žáci přistoupí k praktické části výuky. Autor Petr Faron Kód VY_32_INOVACE_38_EFAR12
Objev estetické hodnoty mechanických strojů od těch nejstarších až po ty nejnovější
Vyhledej vhodný detail stroje, případně mechanický díl a zhodnoť jeho tvarové kvality, které by bylo možné kreativním způsobem použít v plošném návrhu na grafické řešení plochy. (technika – linoryt)
Vyhledej vhodný detail stroje, případně mechanický díl a zhodnoť jeho tvarové kvality, které by bylo možné kreativním způsobem použít k tvorbě barevné kompozice. (K výběru obrázků pro malbu, je možné použít i jiné zdroje.)
Označ hlavní rozdíl ve způsobu zobrazování těchto dvou maleb.
Vytvoř prostorovou práci – kosmická stanice, použij netradiční materiály jako například polystyren (práce ve skupině)