Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Jindřiška Tomášková Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/21.1526 Název:VY_32_INOVACE_IV.MND4 Vytvořeno:12.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NJ - konverzace Určování času.
Advertisements

Hodiny a režim dne pro první třídu.
BĚŽÍ, BĚŽÍ, NEPOLEŽÍ, NEMÁ VŮZ ANI SÁNĚ, PŘECE NIKDY NEUSTANE.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Znalostio zlomcích.
ICT M 5.R. Desetinná čísla
MATEMATIKA pro 1. třídu ZŠ
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
ČÍSLA NEJEN NAD Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_518_4TR_M Autor:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_10.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:leden.
Písemné dělení II – se zbytky
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_01.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_09.
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
OŘÍŠKY2 Výuka pro druhý stupeň. Knedlíky Paní Nováková uvařila na oběd knedlíky. Dva snědla ona, čtyři snědl pan Novák. Každé z jejich tří dětí snědlo.
Pozor, čárka I..
VY_32_INOVACE_M.2.12 _Násobení a dělení č.3_ prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iva Papežová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Matematika 3. ročník Zpracovala Iva Bartáková
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_253.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_67.
PROCENTA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_254.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_08.
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
VYBER SPRÁVNOU VĚTU K DANÉMU OBRÁZKU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Martina Gřundělová. Dostupné z Metodického portálu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Jindřiška Tomášková Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_IV.MND5 Vytvořeno:10.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT1 Vytvořeno:2. 7.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název VY_32_INOVACE_06_MA_Násobení_ číslem_4 Téma Číslo projektu Anotace Ma 2 – Násobení a dělení čísly.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Písemné dělení dvojciferným dělitelem beze zbytku - zkrácený zápis
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Jiřina Trpková Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_III.CAS27 Vytvořeno:
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Jméno autora výukového materiálu
Dělitelnost přirozených čísel
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 4. ročníku, je určen k procvičování učiva. Materiál obsahuje prezentaci s učivem o zlomcích. Doplněno řešením. Žáci.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
AUTOR: Mgr. Dobroslava Martínková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M3_12_Dělení
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
VY_32_INOVACE_01_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DVĚMA A TŘEMI
VY_32_INOVACE_16_M_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola:
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLY 20, 30, 40, 50
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ČÍSLOVKY - DRUHY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Ten little indians.
MATEMATIKA PRO 1. ROČNÍK Porovnávání čísel
Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků
Transkript prezentace:

Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Jindřiška Tomášková Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_IV.MND4 Vytvořeno: Vzdělávací oblast:Matematika a její aplikace Vzdělávací obor:Matematika Tematický okruh:Násobení a dělení Určeno pro:2. ročník Anotace: Násobení čtyřmi. Výukový materiál slouží k vyvození i procvičování násobilky čtyř. K dispozici je prezentace s názorně vyobrazenými příklady. Metodický pokyn:Materiál se hodí zejména pro práci ve skupině (interaktivní tabule). Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jindřiška Tomášková.

Násobilka 4

Spočítej, kolik nohou mají dohromady kocouři

1. 4 = 2. 4 = 3. 4 = 4. 4 = Jedna kočka má __ nohy. 16 Dvě kočky mají __ nohou. Tři kočky mají __ nohou. Čtyři kočky mají __ nohou.

5. 4 = 6. 4 = Pět koček má __ nohou. Šest koček má __ nohy.

7. 4 = 8. 4 = Sedm koček má __ nohou. Osm koček má __ nohy.

9. 4 = = Devět koček má __ nohou. Deset koček má __ nohou.

Najdeš dětem jejich domeček ? Lucka 3. 4 Ondra 9. 4 Klárka 8. 4 Davídek 6. 4