ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr.David Rohusch NÁZEV:VY_32_INOVACE_03C_13_Work and professions TEMA:Slovní zásoba.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Advertisements

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:VY_32_INOVACE_AJK445 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník Datum.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
The world of work Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-12-Zaměstnání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.2.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 COVER LETTER Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Art Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-29 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. František Jahnátek Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY : Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_3B_04_Jobs 2 TÉMA SADY : Anglický.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Název školy: Střední zdravotnická škola a vyšší odborná škola zdravotnická Karlovy Vary Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací materiál: Podmínková.
Adjectives expressing people´s qualities, a job interview Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba.
Listening VY_32_INOVACE_AJ_2_60 Multiple choice Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ, Ostrava.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr.David Rohusch NÁZEV:VY_32_INOVACE_03C_14_Services TEMA:Slovní zásoba ČÍSLO.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Každodenní život (Everyday Life) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: Maturitní ústní zkouška.
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastAngličtina, Maturitní ústní zkouška.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Mezilidské vztahy (interpersonal relationships) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Maturitní ústní zkouška Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr Dana Maljuková NÁZEV:VY_32_INOVACE_04A_15_Work, job TEMA:Situace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/
Název vzdělávacího materiálu
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název vzdělávacího materiálu
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název vzdělávacího materiálu
First Conditional – tvar a použití
1 ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název vzdělávacího materiálu
Název školy: Střední zdravotnická škola a vyšší odborná škola zdravotnická Karlovy Vary Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací materiál: Podmínková.
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Slovní zásoba na téma Pracovní podmínky a pohovor.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název vzdělávacího materiálu
I haven´t seen your ID card.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
Autor: Mgr. Kateřina Suková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_10_25_Future Tenses Going to
Transkript prezentace:

ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr.David Rohusch NÁZEV:VY_32_INOVACE_03C_13_Work and professions TEMA:Slovní zásoba ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ DATUM TVORBY:3/8/2013

ANOTACE Materiál je určen pro žáky úrovně A2,B1. Časově je koncipován na jednu vyučovací hodinu. Cílem této prezentace je připravit žáka na všeobecné téma k ústní maturitní zkoušce z AJ: “Work and profession“. Žák bude schopen komunikovat na dané téma (odpovídat na otázky, vést rozhovor) za použití vhodné slovní zásoby. Slide 3: Studenti u tabule přiřazují zaměstnání, každé anglicky definují - používají fix. Slide 4: Přiřazování definic ke slovům z oblasti Zaměstnání. Slide 5: Výrazy jsou doplňovány do textu o způsobu hledání práce. Slide 7: Studenti vybírají vhodná adjektiva pro popis uchazeče o zaměstnání. Poté se pokusí sehrát pohovor u potenciálního zaměstnavatele. Materiál je určen k interaktivní výuce.

JOBS Blue collar White collar Plumber, bricklayer, carpenter, sales rep, surgeon, solicitor, vet, chef, estate- agent, traffic warden, bank clerk, mechanic, freelance journalist, physician, managing director, HR manager, tour guide, waiter, construction worker TASK: Make two groups, write them on board

Employment Get fired / sacked/ dismissed reducing the company Made redundant out of work Down-sizing? hiring process Recruitment extra money, reward In charge of money for suffering from a disease Bonus choose sb. for a job sick pay in control of Appoint make sb. leave the job Match the words with definitions

Curriculum vitae Use the words in the text (CV, references, section, application, early, weaknesses, question, formally, cover, employment) Use the words in the text (CV, references, section, application, early, weaknesses, question, formally, cover, employment) To find a job it is wise to go through the job………in the local paper or contact an ………….agency. In both cases a…….. is needed. First of all you need to send a…………..letter with CV and if you have any prevoius work experience, send …………..from your past employers. Then you are required to fill in an ……………….form too. Finally you are invited to the job interview. It is necessary to dress …………... Come on time, but not too………. Be nice and have a………….ready for the interviewer. An ability to name your strenghts as well as…………… is a must.

Curriculum vitae To find a job it is wise to go through the job section in the local paper or contact an employment agency. In both cases a CV is needed. First of all you need to send a cover letter with CV and if you have any previous work experience, send references from your past employers. Then you are required to fill in an application form too. Finally you are invited to the job interview. It is necessary to dress formally. Come on time, but not too early. Be nice and have a question ready for the interviewer. An ability to name your strenghts as well as weaknesses is a must.

Personal qualities Circle the positive ones and underline the negative, justify your choice conscientiousambitiousself-confidenthard- workingreliable easy-goinggoal-oriented self –centeredpunctualeager determinedlazy busyflexible Prepare a job interview in pairs Dictionary

Circle the positive ones and underline the negative, justify your choice Circle the positive ones and underline the negative, justify your choice conscientiousambitiousself-confident hard-workingreliable easy-going goal-orientedself –centeredpunctual eagerdeterminedlazy busyflexible

CITACE BELAN, Juraj. Vocabulary practice. Brno: Didaktis, 2006, ISBN Slide 7: Zdroje: archiv autora