Advanced structures Passive. NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýr ů 600/6 Č ÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/34.1073 NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_4B_19_Passive.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_180 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Advertisements

Passive – Present Simple Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
PRESENT PERFECT PŘEDPŘÍTOMNÝ ČAS.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Passive – Other Tenses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_14.
30.1 Present perfect I (Předpřítomný čas)
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Passive tenses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_164 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
BE HAVE DO WILL SHOULD etc… 44.1 Auxiliary and modal verbs
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
DESCRIBING A PHOTO, PICTURE, ART, PAST CONTINUOUS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
 Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Bc. Lucie Ševčíková  VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_18  Téma: Grammar game 
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
FUTURE - GOING TO, FUTURE - USING PRESENT CONTINUOUS, FUTURE PLANS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Time Expressions Used with Present Perfect Tense Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
 ANOTACE:  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá z přehledu daného učiva a ze.
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_13_25_Past Tenses Past Simple X Past Continuous.
Verb + -ing Verb + infinitive. NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_4B_15_Verb.patterns.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Indirect Speech Statements.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Jana Neradová NÁZEV:VY_32_INOVACE_03B_09_Passive voice TEMA:Gramatika pro maturitní.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ The passive voice Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Word order Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice, příspěvková organizace Litoměřice, Komenského 3 Autor: Pavel Vágai.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
GE - Vyšší kvalita výuky
affirmative negative question
GE - Vyšší kvalita výuky
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
VY_32_Inovace_ Present perfect Project 3
PASSIVE II..
affirmative negative question
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Clothes.
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas průběhový Autor:
I haven´t seen your ID card.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_09_25_Have to
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_10_25_Future Tenses Going to
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

advanced structures Passive

NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýr ů 600/6 Č ÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_4B_19_Passive TÉMA SADY: Gramatická cvi č ení z angli č tiny RO Č NÍK: oktáva/4.A DATUM VZNIKU: duben 2013 AUTOR: Mgr. Lucie Ku č erová

Anotace tento učební materiál je určen k prezentaci a procvičení pokročilých struktur trpného rodu v angličtině na interaktivní tabuli všechny snímky prezentace jsou opatřeny animacemi tak, aby poskytovali studentům dostatečný prostor k interakci a komunikaci v angličtině nejprve se po kliknutí objeví příklady, příp. otázky, až poté teoretický výklad problému, tudíž mohou studenti dedukovat a analyzovat daný problém nejprve sami snímek číslo čtyři je úvodem k tématu, snímek číslo pět se zaměřuje na způsob užívání pasivu, následující snímky poukazují na pokročilejší problematiku snímky číslo osm, devět a deset slouží k procvičení gramatiky první a druhé cvičení jsou transformačním nápověda u prvního se objeví po kliknutí, druhé je bez nápovědy, jednotlivé věty se objevují po kliknutí třetí cvičení je komunikační, detaily úkolu se objeví po kliknutí výukový materiál je vytvořen tak, aby podpořil samostatné myšlení a co nejvyšší interakci studentů v hodině angličtiny

The form We need the correct form of verb TO BE and the PAST PARTICIPLE form of the main verb The book was written in The Southern Cross can be seen in Australia. The tense of the verb is determined by the tense of the verb TO BE see the difference in They make wine in France. Present simple:Present continuous: Wine is made in France.Wine is being made in France Past simple:Past perfect: Wine was made in France.Wine had been made in France

USAGE when we don‘t know or don‘t want to mention who or what is responsible for the action The phone was made in China. I was offered a job in England. for stylistic reasons, especially to focus on the word that would be an object in an active sentence compare: Doctors will probably invent a new type of treatment soon. New type of treatment will by invented soon. if we want to say who performed the action, wy use by + the agent at the end of the sentence The picture was painted by Picasso.

Advanced structures passive with know, believe, think, etc. used especially for impersonal structures starting with It… It is known that the Earth goes round the Sun. It was thought that the Sun goes round the Earth. similar meaning has the structure with infinitive after passive, starting with the subject (object in active) The Earth is known to go round the Sun. The Sun was thought to go round the Earth. we use past infinitive (to have done something) when we talk about present believe about past events The man is believed to have stolen our car. Our dogs are thought to have chewed dad‘s shoes.

Verbs with two objects some verbs (e.g. give offer, owe, pay, ask, show, teach, sell, award) often have two objects the objects can both create a passive sentence being in the possition of the subject The agency has sent me my exam results. oExam results were sent to me (by the agency). oI was sent my exam results (by the agency). My boss gave me a new project. oI was given a new project. oA new project was given to me.

Excercise n°1 Rewrite the sentences in two ways using passive structures. Start with the words given. 1 They say that he is very rich. a It is said … b He is said … 2 They expect the government will raise taxes. a It … b The government … 3 They now know that Mike came late. a It … b Mike … 4 They believed that the Earth wasn‘t round. a It … b The Earth …

Excercise n°2 Rewrite the sentences using a passive verb. Include the agent if neccessary. 1. The police have already arrested the robber. 2. The are building a new shopping centre in the outskirts. 3. Students never use this room fro studying. 4. Somebody was following me on my way home yesterday. 5. A dog bit our daughter in the garden. 6. They will hold the elections in July. 7. Somebody had broken the window. 8. In September we will be planning our summer holidays. 9. When we came Sue has been cooking dinner. 10. The government has banned smoking in restaurants.

Excercise n°3 passive structures are often used to give impersonal information in the news or in newspaper articles use the following verbs to invent a news report include as many passive structures as possible observe flying saucer see strange light surprise aliens

zdroje obrázků v prezentaci byly použity obrázky z galerie microsoft office, včetně webu office.com