Edu.Region learning platform ideas. Edu.Region learning platform General questions – which platform? e.g. https://learn.noeschule.at/ - license neededhttps://learn.noeschule.at/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jméno autora: Mgr. Jana Vrbová Datum vytvoření:
Advertisements

Materiál je v souladu s ŠVP ZŠ Vrbno pod Pradědem
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_08_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Význam způsobových sloves, slovosled
Digitální učební materiál
Odlučitelné a neodlučitelné předpony
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Vztahy v rodině - Jaroslava Bajgarová - ZŠ Hněvotín Metodické pokyny pro učitele Předmět: rodinná výchova Jazyk: NJ Jazyková úroveň: A1 Rok: 2010.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_16_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jugendliche in der EU (2) Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Berufe Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_15_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-12-Zaměstnání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-21-Jídlo a nápoje Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Opakování učiva 8. ročníku II. část
Opakování učiva 8. ročníku
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
9. LEKCE (9. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
2. LEKCE (2. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Wir treiben Sport / 1 / BADEN. Přečti, přelož a řekni, jak je to u vás. Nová slovíčka hledej ve slovníku. Sehr oft fahren wir nach Waldmünchen oder nach.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Miroslava Cenková NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_20 Město TEMA:My a svět kolem nás ČÍSLO.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 8 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
S CHULE PhDr.Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.05 Číslo projektu:
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_455Nj/9 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Wir lieben die neue Technik.. Odhadneš? der PC počítač das Notebook,der Laptop notebook die senden poslat mail im Internet sein být na internetu.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09C_02 Schulsystem in der BRD TEMA:Reálie.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 6 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
R E I S E N PhDr. Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.02 Číslo projektu:
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Teplice Die Stadt, in der ich wohne. Název školy:Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III – Pozorka.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 COVER LETTER Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr.Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_22_NJ8_ AZ-kvíz,vyber odpověď TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
S CHRITTE 2 L EKTION 9 I N DER FREMDEN S TADT Autor: Mgr.Marcela Smutková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ49 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Reise nach München Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_32_NJ7_ Wiederholungstest 3/I TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
S CHRITTE 2 L EKTION 11 I N DER S TADT UNTERWEGS Autor: Mgr.Marcela Smutková.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Tagesprogramm VY_32_INOVACE_02-31 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Perfekt- Wiederholung.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.20_opakujeme_doplnujeme Datum : Ročník :
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ilona Šolcová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_NEMCINA_RECOVE_DOVEDNOSTI_17.
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Karla Střílková Název: VY_32_INOVACE_NJ Téma: Zahlen auf den Fotos Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_17 Lokale Präpositionen TEMA:Jazyková.
Kdo?, jak?, co?, kde?, který?, v kolik hodin? wer wie was wo welcher, welche, welches wann wie lange um wie viel kdo jak, jaký co kde který kdy jak dlouho.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_ Německý jazyk 7.-9.r. TEMA: Wochenplan ČÍSLO.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhFeste und Geschenke TémaPředložky.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.09_otazky_a_odp ovedi Datum : Ročník : osmý.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_12_Konjunktionen_IB TEMA:Jazyková kompetence.
PARTNERSHIP FOR COMMON EUROPE - YOUNG ENTREPRENEURS IN INTERNATIONAL STUDENT COMPANIES Ing. Ladislav Abrahám 8. April 2015.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
BRITISH EDUCATION Yes, I would. Would you like to study at Oxford?.
Konjugation der Hilfsverben
Autor: Mgr. Kateřina Suková
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TEMATICKÝ CELEK
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Předložky se 3. pádem Mgr. Lenka Kudrnová.
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Edu.Region learning platform ideas

Edu.Region learning platform General questions – which platform? e.g. - license neededhttps://learn.noeschule.at/ – requirements of the platforms – guided x on student‘s choice? – types of exercises

Edu.Region learning platform suggestions of companies (LAK study) – better basic skills training (reading, writing, calculating) – better applications (improve comptence to search for information about the company) – more practically orientated training (train typical job situations – „roleplays“) – improve logical reasoning – improve general comprehension of economic processes – improve knowledge about current trends, political and economic developments – improve team skills – motivate more students to start apprenticeship – improve reputation of apprenticeships – gender aspects ? cross-border focus

Edu.Region learning platform business administration introduce companies, organizations, job descriptions labour market social system trade fairs business administration introduce companies, organizations, job descriptions labour market social system trade fairs contemporary culture Jihlava St. Pölten contemporary culture Jihlava St. Pölten geography public transport cities sights geography public transport cities sights CLIL dictionary … …

Teacher‘s information: Public transport Description: Students search for information about the public transport system in the neighbouring regions by using the internet. Interdisciplinary link: geography, business administration Key kompetences: 1) research skills Outputs: gather information about public transport system in the border regions Key words: public transport, orientation

Student‘s page: Public transport Du arbeitest für eine Firma, die ihre Geschäftspartner in Prag besucht. Dein Chef wird von Wien aus mit dem Zug fahren und muss um 17 Uhr zur Besprechung auf dem Karlovo náměstí sein. 1)Suche ihm eine Zugverbindung heraus. 2)Wie kommt er vom Bahnhof in Prag zum Karlovo náměstí? Suche ihm noch eine Verbindung mit den öffentlichen Verkehrsmitteln heraus.

Student‘s page: Public transport Was hast du herausgefunden? 1)Wie lange fährt man von Wien bis Prag mit dem Zug? a)mindestens 3 Stunden b)mindestens 4 Stunden c)mindestens 5 Stunden 2) Wie viel kostet die Fahrt für einen Erwachsenen mit den öffentlichen Verkehrsmitteln vom Bahnhof zum Karlovo náměstí? a)24 kč b)36 kč c)52 kč

Student‘s page: Public transport Pracuješ pro firmu, která plánuje návštěvu obchodního partnera ve Vídni. Vedoucí chce jet vlakem z Jihlavy do Vídně. Jednání začíná v 17 hod. v Rotenturmstraße. 1)Najdi pro něho vlakové spojení. 2)Jak se dostane od nádraží ve Vídni do Rotenturmstraße? Najdi ještě spojení MHD.

Student‘s page: Public transport Jaké informace jsi našel/našla? Jak dlouho jede vlakem od Jihlavy do Vídně? a)min. 3 hodiny b)min. 4 hodiny c)min. 5 hodiny 2) Kolik stojí jízdenku pro dospělé ve Vídni? a)1,10 € b)1,20 € c)1,80 €

Student‘s page: Public transport Correction loops: correct answer: well done… wrong answer 1: Sorry, that‘s wrong. Have a look to www. … wrong answer 2: Sorry, that‘s wrong. The correct answer is…

Types of exercises open exercises, semi-open exerices and closed exerices