Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3235 Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Advertisements

Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_05_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Zájmena Anotace:Tato.
Anotace Vazba “BE SUPPOSED TO” Vysvětlení použití této vazby na příkladech Věty na procvičení.
VY_32_INOVACE_Sei_II_05 Daily life Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present Continuous Tense Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_01_16_Present simple I. (be, have) Číslo projektu:
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Marcela Götzová ČísloVY_32_Inovace_3299 NázevPronouns Téma hodinyZájmena PředmětAnglický jazyk Ročník/y/5.B.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Martina Jílková Název materiálu: VY_22_INOVACE_AJ.5.Jíl.29_Timetable Datum:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, HLUŠICE AUTOR: PAEDDR. VAŇKOVÁ MARCELA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_1A_20_CAN,
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Subject and object pronouns Název sady: Project 2 Číslo.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_06_.
Anotace – Otázky Anotace - Pracovní list k procvičení tvoření otázek pomocí tázacích zájmen, překlad vět Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština,
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_10_.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_13_.
 Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_ Past continuous Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present Simple Tense Název sady: Přítomný čas prostý Číslo.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_02.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous Název sady: Project 1.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_07_Present.
Present simple He goes to school every day. She gets up at 6 o´clock.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
VY_32_Inovace_ Some and any Project 2
Practicing of to be and possessives
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Object pronouns Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
VY_32_Inovace_ Sloveso „být“ (to be)
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Zájmena Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
She has got blond hair, green eyes and freckles.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
VY_32_Inovace_ Sloveso „to be“- opakování
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Předpřítomný čas průběhový
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
VY_32_INOVACE_43 TO BE QUESTIONS.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Autor: Mgr. Lucie Pospíšilová Datum:
To be - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_373, 19. sada, AJ2
Possessive adjectives
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns Téma: Anglická gramatika v 6. a 9. ročníku ZŠ

 1) Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ. Dle úvodní stránky učitel připomene či vysvětlí žákům druhy zájmen.  2) Procvičení, doplnění chybějících zájmen do tabulky. Kontrola po odhalení zakrytého.  3) Následuje procvičení v konkrétních větách– doplňování zájmen osobních, přivlastňovacích a v předmětu. Samostatná práce dle skupin A, B. Kontrola na další stránce.  Závěr – hra Bingo, zájmena a obrázky zároveň možno využít k sestavování vět, drobných dialogů ve dvojicích.  5) Zařazení materiálu – procvičení učiva - Pronouns.

COMPLETE:

A)  How old is ______ sister? Her sister is twenty.  How old is ______ friend? His friend is fourteen.  Is it ________ pen? Yes, it's my pen.  Is it __________ dog? Yes, it's their dog. B)  My brother is eleven. It's ______ birthday, today.  The letter is for John and Paul. It's __________ letter.  The camera is for Jane and Paul. It's __________ camera.  The record is for me. It's __________ record.  Jane is twenty. It's ______ birthday, today.

CORRECT:  How old is her sister? Her sister is twenty.  How old is his friend? His friend is fourteen.  Is it your pen? Yes, it's my pen.  Is it their dog? Yes, it's their dog.  My brother is eleven. It's his birthday, today.  The letter is for John and Paul. It's their letter.  The camera is for Jane and Paul. It's their camera.  The record is for me. It's my record.  Jane is twenty. It's her birthday, today.

COMPLETE: A)  Tom is playing tennis with Bob. ____ plays tennis with ______ every day.  Peter is in the garden with Jane. ____ loves ______.  Jane and Cheryl aren't happy. What's the matter with ________?  Tom doesn't like Cheryl. ______ makes ______ mad. B)  This picture is Susan's. It's ______ picture. ______ likes _______.  We are at school. The teacher is looking at ______.  I have a new bicycle. _____was a present for ________.  _______never make their own beds. ______ Mum has to do it.

Correct:  Tom is playing tennis with Bob. He plays tennis with him every day.  Peter is in the garden with Jane. He loves her.  Jane and Cheryl aren't happy. What's the matter with them?  Tom doesn't like Cheryl. She makes him mad.  This picture is Susan's. It's her picture. She likes it.  We are at school. The teacher is looking at us.  I have a new bicycle. It was a present for me.  They never make their own beds. Their Mum has to do it.

 g1_yaKtLABM:&imgrefurl= pronouns.html&docid=YQ6I4K1nXBsZkM&imgurl= mEDJ2UaqDx8/UYk1BYer5hI/AAAAAAAAAo4/GX5asPwWIrE/s1600/pronouns.jpg&w=460&h=290 &ei=vru0UeKOFYPm4QTV44HwBw&zoom=1&iact=hc&vpx=443&vpy=219&dur=235&hovh=178&hov w=283&tx=210&ty=174&page=1&tbnh=129&tbnw=205&start=0&ndsp=29&ved=1t:429,r:13,s:0,i:120:0,i:120  tbnid=GnMu1_NG1kYQpM:&imgrefurl= a46HhbEM&imgurl= 3.jpg&w=438&h=567&ei=t7-0Ue- 1AcPg4QTcw4HQCg&zoom=1&iact=hc&vpx=618&vpy=158&dur=5828&hovh=255&hovw=197&tx=93 &ty=230&page=10&tbnh=152&tbnw=118&ndsp=23&ved=1t:429,r:71,s:200,i:217  tbnid=7FC2nH5QqqyPMM:&imgrefurl= bingo.asp&docid=5kF0vYxWEKkPAM&imgurl= bingo-cards/pronoun-bingo-cards/Pronoun- bingo.png&w=600&h=600&ei=aMO0UeTjLpHR4QS9toCIAg&zoom=1&iact=hc&vpx=1008&vpy=172 &dur=14485&hovh=225&hovw=225&tx=102&ty=184&page=12&tbnh=150&tbnw=150&ndsp=22&ved =1t:429,r:20,s:300,i:64  Angličtina v kostce, Iva Dostálová, Fragment, 2006  Essential Grammar in Use, Raymond Murphy, Cambridge University Press  Project English 3, Oxford, Tom Hutchinson, Grammar summary  Angličtina, Školní kurz gramatiky, Maria Birkenmajer, E. Maňko, Infoa 2008  The Good Grammar Book, Michael Swan, Catherine Walter, Oxford University Press  3 v 1 Angličtina – maturitní minimum, Infoa 2009, Donata Olejník  Let’s study grammar, Anglick8 gramatika pro 2. stupeň ZŠ, Infoa 2009, Milada Krajewska