Anotace Didaktický učební materiál je určen pro žáky 3. ročníku maturitních oborů SOŠ. Materiál inovuje výuku využitím interaktivní tabule. Je zaměřen.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Linking Words and phrases
Advertisements

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Life´s what you make it! Lekce 11 Present Perfect Continuous Tense review Birth, marriage, and death Good news, bad news.
Used to/ would, be/ get used to Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Václav Pospíšil CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.07/Po Autor materiálu:
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Participle Clauses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Present perfect X past simple
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Passive tenses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ460 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník2. ročník.
I wish, If only Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 33 Číslo.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Tim´s holiday in Prague práce s textem Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_094_Tim´s holiday - Práce s textem Dostupné z Metodického portálu
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Art Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-29 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_01_16_Present simple I. (be, have) Číslo projektu:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_5_London (5) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_78 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
 ANOTACE  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_6_London (6) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Anotace: Anotace Didaktický učební materiál je určen pro žáky 3. ročníku maturitních oborů SOŠ. Slouží k prezentaci poznatků o životě a díle významného.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_09_16_Past continuous Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): Listopad 2013 Ročník:9. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Anotace Didaktický učební materiál je slouží k opakování a prověření získaných poznatků o probraných autorech a literárních dílech. Test je určen pro.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková Because it was fun! Why did he sleep in the tent?
Tim´s holiday in Prague ZÁKLADNÍ ŠKOLA ČELÁKOVICE VY_32_INOVACE_086_Tim´s holiday in Prague Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
GE - Vyšší kvalita výuky
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
REVISION OF TENSES Anotace: Materiál je určen žáků 8
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Reported questions 1. Wh- questions
LONDON´S BURNING - práce s textem
WH-QUESTIONS.
In The Year Nejde vložit do pptx – nutno přes prohlížeč.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_Spo_II_07 U4: What was happening?
Transkript prezentace:

Anotace Didaktický učební materiál je určen pro žáky 3. ročníku maturitních oborů SOŠ. Materiál inovuje výuku využitím interaktivní tabule. Je zaměřen na opakování probrané látky – děl významných autorů anglické a americké literatury. Žáci určují autory úryvků a hlavní postavy. Zároveň plní úkoly z oblasti gramatiky a slovní zásoby. Metodický pokyn Materiál je možné použít k opakování a procvičení učiva po probrání látky, případně texty použít k opakování na konci školního roku. Test je možné použít na interaktivní tabuli, na které mohou žáci jevy doplňovat, nebo ve formě vytištěného pracovního listu.

READ THE TEXTS, FILL IN THE GAPS, SAY THE NAMES OF THE BOOKS, CHARACTERS AND AUTHORS OR TRANSLATE THE UNDERLINED EXPRESSIONS:

1) „He ……. (know) he was ……… (beat) now finally and without remedy and he ……. (go) back to the stern and ……. (find) the jagged end of the tiller would fit in the slot of the rudder well enough for him to steer. He ……. (settle) the sack around his shoulders and put the skiff on her course. He ……… (sail) lightly now and he had no thoughts nor any feelings of any kind. …“ KNEWBEATEN WENT FOUND SETTLED SAILED ERNEST HEMINGWAY: THE OLD MAN AND THE SEA NÁPRAVA ZÁĎ NEROVNÝKORMIDLOVÁ PÁKA OTVORKORMIDLO KORMIDLOVAT LEHKÝ ČLUN

2) „…. In glacing over my notes of the seventy odd cases in which I have during the last eight years studied the methods of my friend ……… ………, I find many t…….c, some c……c, a large number merely st………..e, but none commonplace; for, working as he did rather for the love of his art than for the acquirement of wealth, he refused to associate himself with any in…………..ns. Which did not tend towards the unusual, and even the fantastic. SHERLOCK HOLMES TRAGICCOMIC STRANGE INVESTIGATIONS

Of all these varied cases, however, I cannot recall any which presented more singular features that which was associated with the well-known Surrey family of the Roylotts of Stoke Moran. The events in question occured in the early days of my association with …………., when we were sharing rooms as bachelors, in B……… S………...“ HOLMES BAKER STREET Sir Arthur Connan Doyle: The Adventures of Sherlock Holmes

„ …. To be, or not to be, that is the question: Whether ´tis nobler in the mind to suffer The slings and arrows of outragerous Fortune, Or to take arms against a sea of troubles, And by opposing end them: to die to sleep; No more; and by a sleep, to say we end ….“ DŮSTOJNĚJŠÍ, VZNEŠENĚJŠÍ PRAKŠÍPHROZNÝ, STRAŠNÝ OSUD STOJÍCÍ PROTI SOBĚ William Shakespeare: Hamlet

1) KNEW BEATEN WENT FOUND SETTLED SAILED Ernest Hemingway: The Old Man and the Sea

2) SHERLOCK HOLMES TRAGIC COMIC STRANGE INVESTIGATION HOLMES BAKER STREET Sir Arthur Connan Doyle: The Adventures of Sherlock Holmes

3) William Shakespeare: Hamlet Nobler – d ů stojn ě jší, vznešen ě jší Sling – st ř ela Arrow – šíp Outrageous Fortune – hrozný, strašný osud Opposing – stojící proti sob ě

HEMINGWAY, Ernest. The Old Man and the Sea. London: Jonathan Cape Ltd, 1975, s ISBN DOYLE, Arthur Conan. The Adventures of Sherlock Holmes. England: Penguin Books, 1994, s ISBN SHAKESPEARE, William. Hamlet. London: Penguin Books, 1994, s. 81. ISBN Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dr. Anna Štiplová