NÁZEV ŠKOLY: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/34.1082 NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_7B_20_.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SILNÉ SKLOŇOVÁNÍ PODSTATNÝCH JMEN V JEDNOTNÉM ČÍSLE
Advertisements

Ich stelle mich vor Střední průmyslová škola Otrokovice
Stadtverkehr - Verkehrsmittel
Berufe Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Lektion 10 Zuerst das Leben genieβen (cvičební materiál) (cvičební materiál) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Eva.
VY_32_INOVACE_4C3 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Eliška Ducháčová Wir üben deutsche Grammatik PASSIV.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_168 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 8 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Possessivpronomen Autor.
NÁZEV ŠKOLY: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_7B_07.
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 1. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
NÁZEV ŠKOLY: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_7B_19.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.20_opakovaci_test Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_04 Personalpronomen im Dativ TEMA:Jazyková.
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Familie I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 6 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_31_NJ9_Wiederholungstest 5/II TÉMA: Wiederholungstest ČÍSLO PROJEKTU:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_15_SÄTZE.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_18 Präteritum (haben, sein) TEMA:Jazyková.
Einkaufen VY_32_INOVACE_02-34 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
Digitální učební materiál
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_13_34_Německý jazyk_podstatná jména Číslo projektu:
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,9_06_WIR.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_32_NJ7_ Wiederholungstest 3/I TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_01 Personalpronomen im Akkusativ.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr. Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_Ich TEMA: Německý jazyk ČÍSLO PROJEKTU:
Préteritum sloves haben, sein, werden VY_32_INOVACE_02-17 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.20_opakujeme_doplnujeme Datum : Ročník :
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_156 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_09_Perfekt_I. TEMA:Jazyková kompetence.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaVedlejší.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
Lebenslauf, Zukunftspläne Myšlenková mapa Pomocí této metody se žácii zdokonalují v konverzaci na dané téma. Vybraná slovní zásoba je minimem, které je.
Anotace: Prezentace je určena pro žáky 3. ročníku, slouží k výkladu slovní zásoby k tématu Meine Familie. Období: leden-květen 2012 Název školy: ZŠ Varnsdorf,
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_152  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Wiederholung 1.-3.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.09_otazky_a_odp ovedi Datum : Ročník : osmý.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_01 Haushalt TEMA:Der Mensch in der.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_14_Zu_Hause_III TEMA:My a svět kolem.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_12_Konjunktionen_IB TEMA:Jazyková kompetence.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_HOU_02_BERLIN_VSTUP.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_HOU_03_STOLPERS.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_34_Německý jazyk_věty jednoduché_souvětí Číslo.
NÁZEV ŠKOLY: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_7.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
FRAGEN ÜBUNGEN Název školy
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Familie II.
Německý jazyk – Cvičení na podporu konverzace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Digitální učební materiál
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Konjugation der Hilfsverben
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 4
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Temporalsätze VEDLEJŠÍ VĚTY ČASOVÉ Mgr. Alena Písaříková.
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV ŠKOLY: ČÍSLO PROJEKTU: NÁZEV MATERIÁLU: TÉMA SADY: ROČNÍK:
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek. Autor:. Mgr
SLABÁ SLOVESA II Číslo DUM: VY_32_INOVACE_03
Předložky se 3. pádem Mgr. Lenka Kudrnová.
Familie VY_22_INOVACE_07_127
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_7B_20_ Familie, Familienbeziehungen TÉMA SADY: Německý jazyk ROČNÍK: 5.K DATUM VZNIKU: únor 2014 AUTOR: Mgr. Eva Kišová

Anotace: Materiál je určen studentům 1. ročníku čtyřletého gymnázia a 5.K osmiletého gymnázia. Formou interaktivních cvičení si studenti procvičují získanou slovní zásobu ze ZŠ, případně z předchozích ročníků víceletého gymnázia. Tuto slovní zásobu si dále rozšiřují a upevňují. V dalších cvičeních zjišťují porozumění textu, popisují obrázky a odpovídají na otázky. Závěrem se z prezentované slovní zásoby samostatně pokusí vytvořit vlastní text.

Wie heiβen folgende Familienmittglieder? die Mutter 2. der Vater 3. der Groβvater 4. die Groβmutter 5. die Brüder 6. die Schwester (Geschwister) Welche Familienmittglieder sind auf dem Bild ?

Ergänzen Sie richtige Substantive ! 1.Die Schwester meiner Mutter ist meine ……………… Der Mann meiner Tante ist mein ……….……………… ….. 3.Die Kinder meiner Tante sind meine ………………… Die Kinder meiner Tante sind für meine Mutter ihr … und ihre…………….. 5.Der Mann meiner Mutter und der Mann meiner Tante sind ……………… Meine Schwester ist schon verheiratet. Die Eltern ihres Mannes sind ihre …………….. 7. Meine Schwester ist für die Eltern ihres Mannes ………… Ihr Mann ist für meine und ihre Eltern der …………………… Ich und meine Schwester sind für unsere Groβeltern …der ………./die ……….... Cousins Schwiegereltern Schwäger Schwiegertochter Neffe und Nichte Enkel/Enkelin Tante Schwiegersohn Onkel

Ergänzen Sie nach dem Bild! Das Paar ist ………….. Das Paar hat ………… Das Paar ist …………. DerMann/die Frau ist … verlobt. Hochzeit. verheiratet. geschieden. gestorben. verwitwet. Ergänzen Sie nach dem Bild !

Ergänzen Sie die Tabelle! jet 2.říct 3. můj 1.neteř 2.rodiče 3.jeho 4.synovec x xAR xSGN x x x xEN x x xCT x xEEN x SN x x x x xFF x x

FAHREN SAGEN MEIN NICHTE ELTERN SEIN NEFFE LÖSUNG

Wählen Sie richtige Antwort ! 1.Das Einzelkind hat: 2. Zur Kernfamilie zählen: a/ keine Geschwister a/ Vater, Mutter,ihre Eltern b/ keine Eltern b/ Vater, Mutter,Kinder c/ keine Groβeltern c/ Vater, Mutter,Opa A B 3. Die Frauen im Kindergarten sind: 4. Die Zwilinge sind: a/ Lehrerinnen a/ zwei Kinder b/ Tanten b/ zwei Lehrer c/ Kindergärtnerinnen c/ zwei Arbeiter C A Wählen Sie richtige Antwort !

Beschreiben Sie das Bild! 1. Was feiert die Familie? 2. Wie sehen die Personen aus ? 3. Wie viel Personen sind auf dem Bild ? 4. Wie alt ist der Junge? 5. Wie viel Geschenke hat er bekommen? Beschreiben Sie das Bild! Beantworten Sie die Fragen !

Lebensweisheiten. Finden Sie die richtige Übersetzung! 1. Das Leben ist voll Freud und Leid. 2.Die Zeiten ändern sich und wir mit ihnen. 3.Alter schützt vor Torheit nicht. 4.Irren ist menschlich. 5.Morgenstunde hat Gold im Munde. a/ Chybovat je lidské. b/ Stáří nechrání před pošetilostmi. c/ Život je plný radosti a strasti. d/ Ranní ptáče dál doskáče. e/ Časy se mění a my s nimi.

Ein Kind kommt zur Welt. Versuchen Sie einen Text zu bilden! sie erwartet ein Kind sie ist schwanger auf die Welt kommen er wurde in… geboren. r Familienzuwachs ein gebürtiger/eine gebürtige aus der Ehe stammen 2 Söhne r Geburtsort r Geburtsschein eine fünfköpfige Familie zur Taufe eingeladen werden das Kind wird auf den Namen Karin getauft werden čeká dítě je těhotná přijít na svět narodil se v…. rodinný přírůstek rodilý/rodilá z manželství pocházejí 2 synové rodiště rodný list pětičlenná rodina být pozván na křtiny dítě bude pokřtěno jménem Karin

MÖGLICHE LÖSUNG Gestern habe ich unterwegs meine gute Freundin getroffen. Sie war verheiratet und auch schon schwanger. Ich habe gleich gefragt, wann das Kind auf die Welt kommen soll. „Erst im Herbst“, hat sie gesagt. Ich habe gelacht, weil auch ihr älterer Sohn im Herbst geboren wurde. Sein Geburtsort ist aber Berlin, weil meine Freundin dort bestimmte Zeit gelebt hat. Dieses Kind wird aber in Prag geboren. Und ich werde auch gleich zur Taufe eingeladen, wie ich erfahren habe. Das Kind wird auf den Namen Peter oder Jitka getauft werden. Mögliche Lösung!

Beantworten Sie die Fragen! 1. Welche Rolle spielt die Ehe in der heutigen Gesellschaft? 2. Möchten Sie einmal heiraten? 3. Wollen Sie Kinder haben? Wie viele? 4. Warum lassen sich viele Ehepaare scheiden? 5. Welche Probleme gibt es oft im Zusammenleben? 6. Charakterisieren Sie die Liebe? 7. Existiert eine tiefe Freundschaft zwischen einer Frau und einem Mann? Was meinen Sie ?

Keprtová, Margot. Německo-český tematický slovník. 4. upravené vydání: nakladatelství Olomouc ISBN str. 25. Použité zdroje