Nebensätzespiel Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Blasenspiel W-Fragen für Anfänger
Advertisements

Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.9.A.14_perfektum Datum : Ročník : devátý Vzdělávací.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_168 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Jméno autora: Jitka Hegerová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): březen 2012 Ročník: sedmý Tematická oblast: Deutsch mit Max – einfach und mit Spa3.
Lektion 4: Wo ich wohne Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Předložky se 3. a 4. pádem VY_32_INOVACE_02-16 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh:
Konjunktiv II Hilfsverben Pomocná slovesa 1. Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních.
Ferien, Urlaub, Reisen Myšlenková mapa Pomocí této metody se žáci zdokonalují v konverzaci na dané téma. Vybraná slovní zásoba je minimem, které je třeba.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 7: Im Hotel Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_31_NJ9_Wiederholungstest 5/II TÉMA: Wiederholungstest ČÍSLO PROJEKTU:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_15_SÄTZE.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Übungen- Nebensätze.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr.Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_22_NJ8_ AZ-kvíz,vyber odpověď TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_168_VEDLEJŠÍ VĚTY, SPOJKA WEIL Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Tagesprogramm VY_32_INOVACE_02-31 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.15_otazky_a_odpovedi Datum : Ročník : osmý.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ilona Šolcová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_NEMCINA_RECOVE_DOVEDNOSTI_06.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 6: Unsere Freizeit Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_17 Lokale Präpositionen TEMA:Jazyková.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: II/2 Sada: I. Ověření ve výuce: kvarta Datum:
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_09_NJ9_Préteritum slovesa sein TEMA: Préteritum slovesa sein ČÍSLO.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_30_NJ8_AZ-kvíz-wo,wohin TÉMA: Wo? Wohin? ČÍSLO PROJEKTU: OPVK 1.4.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_152  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí Výrazy ‒ vyjádření neznámé ze vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Poznej, kde lyžuji Uhádněte, ve kterých horách lyžař lyžuje dříve, než dorazí do cíle. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Poetický slovník Opakujeme základní pojmy Návo d Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Němčina pro jazykové školy nově 1
Vynechávání členu u podstatných jmen
Digitální učební materiál
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
P E X E S O 2 Čísla 15– hráči 4 hráči
Konjugation der Hilfsverben
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Obst und Gemüse Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
Znáš dobře mluvnici? Hodnocení testu
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Ruský obrázkový slovník XLI Ve škole – В школе
Soutěž pro dvě družstva
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Vypracovala:Málková Jarmila
Temporalsätze VEDLEJŠÍ VĚTY ČASOVÉ Mgr. Alena Písaříková.
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Barvy a tvary A Pracovní list určený pro rozvoj zrakového vnímání a abstraktně vizuálního myšlení Postup práce: Spoj čarou stejné trička – jedno je barevné,
Pořadí obrázků – domeček
Deutsch mit Max II. Lektion 2
Německý jazyk – Cvičení na podporu konverzace
Matematické pexeso Hra určená k opakování či procvičování učiva
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Ruský obrázkový slovník XV Tvary – формы
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TEMATICKÝ CELEK
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
VY_32_INOVACE_NJ
Ruský obrázkový slovník XXV Přídavná jména A
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Vy_32_Inovace_14_Rozklad výrazů na součin
IM RESTAURANT ( k o m i k s )
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Nebensätzespiel Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Nebensätzespiel Návod ke hře Hru hrají dva hráči (jednotlivci, družstva). Ti soutěží v počtu získaných (vybarvených) bublin. První z nich má přidělenou červenou barvu, druhý zelenou. Počítač nebo plochu interaktivní tabule obsluhuje učitel. Kliknutím symbolem ručičky na bublinové pole si soutěžící zvolí otázku. Pokud hráč správně odpoví, označí učitel bublinu kliknutím na čtvercové pole s číslem otázky v barvě hráče. Pokud odpověď není správná a ani druhý hráč nezná správné řešení, označí učitel bublinu kliknutím na žluté čtvercové pole s číslem otázky. O tuto bublinu je možné různým způsobem dodatečně soutěžit a přidělit ji výše popsaným způsobem jednomu z hráčů. Zde záleží na kreativitě učitele, jaký postup zvolí. Nabídka šesti rébusů je pod písmeny A ‒ F. Po kliknutí se objeví slovo, po dalším kliknutí symbolem ručičky slovo zmizí. Hra nechává volný prostor učiteli pro obměnu pravidel, např. spojení tří stran bublinového trojúhelníku stejnou barvou apod.

Návod Otázku zvol kliknutím symbolem ručičky na bublinu s číslicí. ddrchua A sitweoimedn doest sadsfslal B C DEF Konec

1 Bilden Sie Relativsätze! Wer ist das? Ich frage, zpět Správná odpověď wer das ist.

2 dass – Sätze Was ist notwendig? Du kommst zu mir. zpět Es ist notwendig, dass du zu mir kommst. Správná odpověď

3 Verwenden Sie den Infinitivsatz! Ich hoffe, dass ich eine Eins bekomme. zpět eine Eins zu bekommen. Správná odpověď

4 Temporalsätze – „als“ oder „wenn“? …… er nach Hause kommt, wartet sie schon immer auf ihn. zpět wenn Správná odpověď

5 Verbinden Sie die Sätze mit während“! Sie schläft noch. Ihr Mann kocht schon den Tee. zpět während ihr Mann den Tee kocht Správná odpověď

6 Übersetzen Sie! Ten muž, který tam stojí, je můj otec. zpět Der Mann, der dort steht, ist mein Vater. Správná odpověď

7 Übersetzen Sie! Bydlí v Paříži, kde je mnoho pěkných parků. zpět Er wohnt in Paris, wo es viele schöne Parks gibt. Správná odpověď

8 Bilden Sie Relativsätze! Wann kommst du? Er fragt, zpět Správná odpověď wann du kommst.

9 dass – Sätze Was ist notwendig? Er weiß es rechtzeitig. zpět Es ist notwendig, dass er es rechtzeitig weiß. Správná odpověď

1 0 Verwenden Sie den Infinitivsatz! Er glaubt, dass er bald gesund wird. zpět bald gesund zu werden. Správná odpověď

11 Temporalsätze – „als“ oder „wenn“? Er besuchte uns immer, ………… er in Prag war. zpět wenn Správná odpověď

1 2 Verbinden Sie die Sätze mit „während“! Sie liest Zeitungen. Er schreibt einen Brief. zpět während er einen Brief schreibt Správná odpověď

13 Übersetzen Sie! J estli máš chuť, můžeme si zahrát tenis. zpět Wenn du Lust hast, können wir Tennis spielen. Správná odpověď

14 Übersetzen Sie! Když bude pršet, zůstaneme doma. zpět Wenn es regnet, bleiben wir zu Hause. Správná odpověď

1 5 Bilden Sie Relativsätze! Was machst du? Ich möchte wissen, zpět was du machst. Správná odpověď

1 6 dass – Sätze Was ist notwendig? Du ziehst die Hose an. zpět Es ist notwendig, dass du die Hose anziehst. Správná odpověď

17 Verwenden Sie den Infinitivsatz! Er bittet mich, dass ich es ihm sage. zpět es ihm zu sagen. Správná odpověď

1 8 Temporalsätze – „als“ oder „wenn“?... ich gestern kam, gab es eine große Überraschung. zpět als Správná odpověď

1 9 Verbinden Sie die Sätze mit „während“! Er sah fern. Sie hörte Radio. zpět während sie Radio hörte Správná odpověď

20 Übersetzen Sie! Jak jsem ho poznala, jsem už zapomněla. zpět Wie ich ihn kennengelernt habe, habe ich schon vergessen. Správná odpověď

21 Übersetzen Sie! Ta výstava byla lepší, než jsme čekali. zpět Die Ausstellung war besser, als wir erwartet haben. Správná odpověď

22 dass – Sätze Was ist notwendig? Ich zeige ihm unsere Schule. zpět Es ist notwendig, dass ich ihm unsere Schule zeige. Správná odpověď

23 Bilden Sie Relativsätze! Warum weinst du? Sag mir, zpět warum du weinst. Správná odpověď

24 Verwenden Sie den Infinitivsatz! Sie hofft, dass sie zu uns bald kommen kann. zpět zu uns bald kommen zu können. Správná odpověď

25 Temporalsätze – „als“ oder „wenn“?.... Paul 18 Jahre alt war, begann er an der Universität zu studieren. zpět als Správná odpověď

26 Verbinden Sie die Sätze mit „während“! Er geht ins Kino. Sie arbeitet noch im Betrieb. zpět während sie noch im Betrieb arbeitet Správná odpověď

27 Übersetzen Sie! Čím více pracuji, tím méně volného času mám. zpět Je mehr ich arbeite, desto/umso weniger Zeit ich habe. Správná odpověď

28 Übersetzen Sie! Zlepšuji si svoji němčinu tím, že se dívám na německou televizi. zpět Ich verbessere mein Deutsch dadurch, dass ich deutsches Fernsehen gucke. Správná odpověď

Správné řešení rébusů: dadurch, soweit, indem, desto, dass, falls Použité prameny: JUSTOVÁ, Hana. Wir üben deutsche Grammatik. 3. Havlíčkův Brod : Fragment, s. ISBN