ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/34.0434 NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Advertisements

ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Article partitif – dělivý člen
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Négation Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
FUTUR PROCHE Ester Maternová.
Logement - révision Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Passé composé Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
AnotaceMateriál tvoří prezentace.Po obvyklém způsobu uvedení a základního procvičení učiva, rozšíříme slovní zásobu, sloveso être. AutorMgr. Olga Medunová.
Qui / Que Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Enigmes Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro.
Réalisation: Lenka Manová
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Slánská Kalhousová Název.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je fais la cuisine, je vais au resto Autor: Mgr.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je suis en route Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ J´habite au premier étage Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
P ROJET COMMUN SUR L ’ ALIMENTATION EN R ÉPUBLIQUE T CHÈQUE ET EN F RANCE ( – )
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je me lève à 6 heures Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
Cinéma – konverzace, diskuze Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu VY_32_INOVACE_mix2_scj0 2 Označení materiálu scj0 2 _ cinema _konverzace.pptx.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Slánská Kalhousová Název.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je tiens le dialogue Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Milan Kundera Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastFrankofonie Datum vytvoření Ročník3., 4. ročník.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
GE - Vyšší kvalita výuky
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
TÉMA: Počítačové systémy
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Téma: À la table VY_32_INOVACE_297.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Výchova přirozeného zdravi
Přímka a kuželosečka Název školy
ŠKOLA: Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna,
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Štěpánka Satoriová Název materiálu:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Závislost elektrického odporu
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
francouzský vzdělávací systém le systÈme scolaire en france
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Transkript prezentace:

ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT AUTOR:PhDr.Eva Hovorková Týlová TEMATICKÁ OBLAST: Francouzský jazyk, kvarta NÁZEV DUMu:Où sommes-nous? POŘADOVÉ ČÍSLO DUMu: 18 KÓD DUMu:EH_PRACE_S_TEXTEM_FJ_18 DATUM TVORBY: ANOTACE (ROČNÍK): DŮM č. 18 navazuje volně na různé situace z předcházejících DUMů. Žák proto nepotřebuje slovník. Jeho úkolem je přečíst, popřípadě vyslechnout větu a zařadit do situace A/, B/ nebo C/. METODICKÝ POKYN: Po vyřešení problému mohou žáci text dále rozvíjet, například přidat větu, která předcházela nebo následovala, vytvořené sitauce sehrát jako scénu, využít i mimiky a typických francouzských gest.

18/ Où sommes-nous ? Nous disons ces phrases :

18/ Où sommes-nous ? Nous disons ces phrases : A/ – si nous restons dans le camping

18/ Où sommes-nous ? Nous disons ces phrases : B/ - si nous visitons Paris

18/ Où sommes-nous ? Nous disons ces phrases : C/ - si nous sommes en route en voiture

18/ Où sommes-nous ? Nous disons ces phrases : A/ – si nous restons dans le camping B/ - si nous visitons Paris C/ - si nous sommes en route en voiture

Texte A/ dans le camping? B/ à Paris? C/ en route? a/ Nous avons suffisement d´euros ou faut-il encore aller à la banque ?

Texte A/ dans le camping? B/ à Paris? C/ en route? b/ Ah non, le musée est fermé.

Texte A/ dans le camping? B/ à Paris? C/ en route? c/ Qu´est-ce que tu penses, tu pouvait aller aux toilettes il y a 5 minutes. On roule maintenant.

Texte A/ dans le camping? B/ à Paris? C/ en route? d/ N´oubliez pas à acheter des olives.

Texte A/ dans le camping? B/ à Paris? C/ en route? e/ Ils disent, qu´il y a des vagues aujourd´hui, super !

Texte A/ dans le camping? B/ à Paris? C/ en route? f/ Regarde, le portrait célèbre est petit comme une photo !

Texte A/ dans le camping? B/ à Paris? C/ en route? g/ Le marché est ici demain aussi, en plus notre panier n´est pas gonflable.

Texte A/ dans le camping? B/ à Paris? C/ en route? h/ On monte à pied ou on prend l´ascenceur ?

Texte A/ dans le camping? B/ à Paris? C/ en route? i/ Papa, il faut quitter l´autoroute juste avant le péage.

Texte A/ dans le camping? B/ à Paris? C/ en route? j/ Il y a encore du pain tchèque mais tu peux aller acheter notre première baguette.

Texte A/ dans le camping? B/ à Paris? C/ en route? k/ Demande à la réception pourquoi la télé ne marche pas.

Texte A/ dans le camping? B/ à Paris? C/ en route? l/ Notre voisin sait que nous sommes partis pour quinze jours ?

Texte A/ dans le camping? B/ à Paris? C/ en route? m/ Bonjour la ville ou notre roi Charles a rencontré sa première femme – Blanche.

Texte A/ dans le camping? B/ à Paris? C/ en route? a/ Nous avons suffisement d´euros ou faut-il encore aller à la banque ? b/ Ah non, le musée est fermé. c/ Qu´est-ce que tu penses, tu pouvait aller aux toilettes il y a 5 minutes. On roule maintenant. d/ N´oubliez pas à acheter des olives. e/ Ils disent, qu´il y a des vagues aujourd´hui, super ! f/ Regarde, le portrait célèbre est petit comme une photo ! g/ Le marché est ici demain aussi, en plus notre panier n´est pas gonflable. h/ On monte à pied ou on prend l´ascenceur ? i/ Papa, il faut quitter l´autoroute juste avant le péage. j/ Il y a encore du pain tchèque mais tu peux aller acheter notre première baguette. k/ Demande à la réception pourquoi la télé ne marche pas. l/ Notre voisin sait que nous sommes partis pour quinze jours ? m/ Bonjour la ville ou notre roi Charles a rencontré sa première femme – Blanche.

Solution A/ a, d, e, g, j, k B/ a, b, f, h, k, m C/ c, i, l

Zdroje: Vlastní práce autora. Jazykovou kontrolu provedl rodilý mluvčí.