Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.2862 Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Wie spät ist es? Es ist …… Uhr.
Advertisements

Projekt: L/01 Uměleckořemeslné zpracování kovů
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Zeitangaben Střední průmyslová škola Otrokovice
NJ - konverzace Určování času.
Označení DUM Fi- DUM Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_02
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Autor:Mgr. Jakub Lukeš Předmět/vzdělávací oblast: Německý jazyk Tematická oblast:Gramatika Téma:Číslovky Ročník:1. – 4. Datum vytvoření:Duben 2014 Název:VY_32_INOVACE_ NEJ.
Určování času Mgr. Monika Vybíralová.
P E X E S O 1 Čísla 1–15 4 hráči 2 hráči Popis hry:
9. LEKCE (9. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
DIE ZEITBESTIMMUNG - URČOVÁNÍ ČASU Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Katka Česalová Datum: Cílový ročník:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 3. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Tagesablauf I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 7. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr.Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_22_NJ8_ AZ-kvíz,vyber odpověď TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Was macht oft Probleme.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr. Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_Ich TEMA: Německý jazyk ČÍSLO PROJEKTU:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Perfekt- Wiederholung.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy ZŠ. J. E. P urkyně a Základní umělecká škola Liobochovice Autor Mgr. Venuše Plášilová Název VY_32_INOVACE_22_NJ_ZAHLWÖRTER1-10 Téma ZAHLWÖRTER.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Wie spät ist es? Název školy: ZŠ a MŠ Dobrá Voda u Českých Budějovic Autor: Mgr. Petra Miková Název: VY_22_INOVACE_ZNJ.7.21 Téma: Wie spät ist es? EU PENÍZE.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Němčina pro jazykové školy nově 1. Lektion 2: Die Stadt Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického.
Určování časových údajů VY_32_INOVACE_02-09 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Určování času VY_22_INOVACE_07_140
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Němčina pro jazykové školy nově 1.
ČASOVÉ ÚDAJE.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Prezentace je určena k opakování německé gramatiky - číslovek,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Označování času v němčině
Wie spät ist es? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Transkript prezentace:

Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUM: VY_32_INOVACE_ X _2_09_Die Uhrzeit Šablona č íslo: X Sada č íslo: 2 Po ř adové č íslo DUM: 09 Autor: Mgr. Radmila Sálová

Anotace: Žáci se seznámí se zp ů sobem vyjad ř ování č asu v n ě m č ine O č ekávaný výstup: Dokáží vyjád ř it č asové údaje, i když nejsou v digitálí podob ě Druh u č ebního materiálu: prezentace Typická v ě ková skupina: 13 – 15 let Klí č ová slova: Wie spät ist es?, die Uhr, die Stunde Pom ů cky a materiál: PC, sešit

Metodické zhodnocení a popis práce s digitálním u č ebním materiálem: Žáci se seznámí se zp ů sobem vyjad ř ování č asových údaj ů v n ě m č in ě Rozlišují pojmy die Uhr, die Stunde Po procvi č ení je dokáží správn ě použít

Was ist das? die Sonnenuhrdie Armbanduhr

Was ist das? die astronomische (Apostel) Uhrdie Sanduhr

Určování času slovo die Uhr je vždy v č. jedn., v b ě žném hovoru se vynechává u č asových údaj ů od 1 do 12, ve spojení 13 – 24 se nevypouští: Es ist zwei, acht, elf,...., um siebzehn Uhr Používání p ř edložek: um drei ( Uhr )– ve t ř i (hodiny) Um wie viel Uhr ? – V kolik hodin? etwa um zwei – asi kolem druhé nach sechs – po šesté gegen zehn – kolem desáté

Časové úseky: die / eine Stunde, die Stunden –hodina eine halbe Stunde – p ů lhodina eine Viertelstunde – č tvrthodina die / eine Minute, die Minuten – minuta halb – p ů l das / ein Viertel – č tvrt drei Viertel – t ř i č tvrt ě

Rozlišujeme: die Stunde – hodina jako č asový úsek, nap ř. vyu č ovací Die Reise dauert zwei Stunden. - Cesta trvá dv ě hodiny. Elke hat heute eine Stunde Mathe. - Elke má dnes hodinu matematiky. die Uhr – hodina p ř i vyjad ř ování č asu Es ist ein Uhr. (Je jedna hodina.) x Es ist eins. (Je jedna.)

Es ist fünf vor halb zwei.Es ist sieben vor zwei.

Es ist zwanzig vor zwölf.Es ist acht nach zehn.

Es ist sieben nach zwölf.

Es ist Uhr. [ Es ist dreiundzwanzig Uhr achtundfünfzig.]

Es ist Viertel nach drei. Es ist halb acht. Es ist siebzehn Uhr einundfünfzig. Es ist neun vor sechs.

Es ist drei vor halb zehn. Es ist zwölf Uhr.

Uhr ? x Stunde(n) ? Markus geht um sieben ________ in die Schule. Der Unterricht fängt um acht. Er hat heute eine __________Deutsch, zwei ____________ Kunst, eine __________ Geschichte, eine ___________ Tschechisch und eine __________ Sport. Er kommt nach Hause um zwei __________. Am Nachmittag trainiert er noch zwei ___________ Fußball und um acht __________ möchte er einen Krimi sehen. Dann liest er noch ein bisschen und um Mitternacht schläft er schon.

Uhr ? x Stunde(n) ? Markus geht um sieben Uhr in die Schule. Der Unterricht fängt um acht. Er hat heute eine Stunde Deutsch, zwei Stunden Kunst, eine Stunde Geschichte, eine Stunde Tschechisch und eine Stunde Sport. Er kommt nach Hause um zwei Uhr. Am Nachmittag trainiert er noch zwei Stunden Fußball und um acht Uhr möchte er einen Krimi sehen. Dann liest er noch ein bisschen und um Mitternacht schläft er schon.

Použité zdroje: Dostupné pod licencí Creative Commons na WWW: ř ehled č ek č ty ř lístek č ek č ko s mrá č ky digit. ě koule digit. ř esýpací