Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Představení Office 365.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Představení Office 365."— Transkript prezentace:

1 Představení Office 365

2 Obrázky mají ilustrativní charakter
Upozornění Tato prezentace je poskytována bez záruky a to jak implicitně dané nebo předpokládané. Prezentovaná řešení jsou sestavena z různých produktů. Jejich přesný seznam je závislý na konkrétním řešení. Obrázky mají ilustrativní charakter

3 Vysoká produktivita kdykoliv a kdekoliv
Moderní produktivita Vysoká produktivita kdykoliv a kdekoliv na PC, mobil nebo web Cloud podle Vašich potřeb ON-PREMISES ONLINE ENTERPRISE CONTENT MANAGEMENT TÝMOVÁ SPOLUPRÁCE BUSINESS INTELLIGENCE SJEDNOCENÁ KOMUNIKACE VYHLEDÁVÁNÍ

4 Zahrnuje:

5 Office 365 přináší známé produkty v Cloudu
4/14/2017 Office 365 přináší známé produkty v Cloudu Licencování na uživatele Kompletní nabídka kancelářského balíku Vždy poslední verze Office a Office Web Apps Známé prostředí pro uživatele Audio/Video konference Rychlé zprávy a presence Sdílení plochy během online konference Windows Live federace 10 GB MB (+500 MB na osobní stránku) Intranetové/Extranetové/Webové stránky Zabezpečený prostor pro sdílení dokumentů Přístup k dokumentům offline a nastavení oprávnění 25GB mailbox s hlasovou schránkou Mobilní přístup Antivir a Anstispam Integrovaný osobní archiv

6 Office 365 pro každého Pro malé firmy Pro střední a velké společnosti
4/14/2017 Office 365 pro každého Pro malé firmy Profesionálové či IT konsultanti Nízké měsíční poplatky Jednoduché prostřeídí Komunity Pro střední a velké společnosti S vlastním IT nebo partnerským IT Plná funkcionalita, scénáře, konfigurovatelnost Široká nabídka produktů pro každou funkci 24x7 telefonní podpora Pro školství Vysoké školy Interní IT nebo spoluúčast IT partnera Plná funkcionalita SLA jako pro velké společnosti, upraveno dle požadavků na výuku studentů

7 Office 365 přizpůsoben pro hybridní prostředí
4/14/2017 Office 365 přizpůsoben pro hybridní prostředí Flexibilní migrace Přesun nebo rozšíření prostředků do cloudu tak rychle jak jen potřebujete. Možnost vrátit se k vlastnímu řešení jak budete chtít. Flexibilní migrace uživatelů Dejte některé uživatele do on-line prostředí a některé si nechte ve vlastním prostředí dle Vašich potřeb. Jedna licenční smlouva Podpora všech scénářů, za účelem pomoci optimalizování Vašich nákladů a přesunu uživatelů do a z on-linu kdykoliv to dává smysl.

8 Office 365 firemní nabídka pro různé typy uživatelů
Nízkonákladová nabídka pro uživatele, kteří nyní nevyužívají nástroje pro komunikaci a spolupráci Komplexní nabídka, která uspokojí veškeré nároky na komunikaci a spolupráci pro všechny typy uživatelů „Kiosek“ 500 MB mailbox Jen Outlook Web App Antivir & anti-spam SharePoint Přístup Office Web Apps „Information worker“ plná nabídka 25GB mailbox Antivir & anti-spam Exchange & SharePoint & Lync plná funkcionalita Office Professional Plus On-premises přístupová práva

9 Cenové plány pro všechny typy Vašich zaměstnanců
„K“ Plány (Kiosky) „E“ Plány Plán E4 € 25,5/m Hlas Office Pro Plus Plán E3 € 22,75/m Komponenty Hl.Schránka& Archivace bez limitu Office Web Apps Plán K2 € 9,-/m Formuláře, Access Excel, & Visio Services Office Web Apps Plán E2 € 14,25/m SharePoint Online Kiosek Plán K1 € 3,57/m , kalendář, AV/AS, Osobní Archiv Plán E1 € 9,- /m Collaboration Portál Exchange Online Kiosek Conferencing IM & presence

10 IT Kontrola & Management Hodnota
Co je důležité? Bezpečnost Přístup Odkudkoliv IT Kontrola & Management Hodnota

11 Bezpečnost a Spolehlivost
$ 2.3miliardy zainvestováno do cloudové infrastruktury Geo-redundantní data centra 99.9% garantované SLA Získáváte Antivir a Antispam Podpora a monitoring 24/7

12 Přístup odkudkoliv DOKUMENTY LIDÉ jEDNÁNÍ

13 Přístup odkudkoliv DOKUMENTY LIDÉ JEDNÁNÍ

14 Přístup odkudkoliv DOKUMENTY LIDÉ JEDNÁNÍ

15 Přístup odkudkoliv DOKUMENTY LIDÉ JEDNÁNÍ

16 NÍZKÉ VSTUPNÍ NÁKLADY PLATBY ZA SLUŽBY AKTUÁLNÍ LICENCE Hodnota
ZA UŽIVATELE AKTUÁLNÍ VŽDY

17 NÍZKÉ VSTUPNÍ NÁKLADY PLATBY ZA SLUŽBY LICENCE AKTUÁLNÍ Hodnota
Snížení nákladů oproti nákladům potřebným na investice při stavbě vlastního řešení . LICENCE ZA UŽIVATELE AKTUÁLNÍ VŽDY

18 NÍZKÉ VSTUPNÍ NÁKLADY PLATBY ZA SLUŽBY LICENCE AKTUÁLNÍ Hodnota
Jasná kontrola nad náklady, měsíční platby a přesun peněž z provozních do investičních nákladů. LICENCE ZA UŽIVATELE AKTUÁLNÍ VŽDY

19 NÍZKÉ VSTUPNÍ NÁKLADY PLATBY ZA SLUŽBY LICENCE AKTUÁLNÍ Hodnota
Snažší a zjednodušená kontrola nad zainvestovanými a zalicencovanými službami. LICENCE ZA UŽIVATELE AKTUÁLNÍ VŽDY

20 NÍZKÉ VSTUPNÍ NÁKLADY PLATBY ZA SLUŽBY LICENCE AKTUÁLNÍ Hodnota
Není potřeba sledovat nové technologie, jsou Vám automaticky poskytovány a můžete využívat jejich výhod. LICENCE ZA UŽIVATELE AKTUÁLNÍ VŽDY

21 SNADNÁ ADMINISTRACE KONTROLA PŘÍSTUPŮ KOMUNITNÍ BLOG 24/7 IT SUPPORT
IT kontrola a management SNADNÁ ADMINISTRACE KONTROLA PŘÍSTUPŮ KOMUNITNÍ BLOG 24/7 IT SUPPORT

22 SNADNÁ ADMINISTRACE KONTROLA PŘÍSTUPŮ KOMUNITNÍ BLOG 24/7 IT SUPPORT
IT kontrola a management SNADNÁ ADMINISTRACE KONTROLA PŘÍSTUPŮ KOMUNITNÍ BLOG 24/7 IT SUPPORT

23 KOMUNITNÍ BLOG 24/7 IT SUPPORT SNADNÁ ADMINISTRACE KONTROLA PŘÍSTUPŮ
IT kontrola a management SNADNÁ ADMINISTRACE KONTROLA PŘÍSTUPŮ KOMUNITNÍ BLOG 24/7 IT SUPPORT

24 SNADNÁ ADMINISTRACE KONTROLA PŘÍSTUPŮ MARKETPLACE 24/7 IT SUPPORT
IT kontrola a management SNADNÁ ADMINISTRACE KONTROLA PŘÍSTUPŮ MARKETPLACE 24/7 IT SUPPORT

25 Ukázka

26 Ukázka Office 365 Úpravy dokumentů prováděné souběžně s kolegy
Pořádání online schůzek s kolegy, partnery nebo zákazníky, včetně audio a videokonferencí a sdílení obrazovky Správa a sdílení důležitých dokumentů a osobních poznatků s kolegy pomocí Osobních webů Sdílení kalendáře s kolegy, partnery nebo zákazníky Sdílení dokumentů, seznamů úkolů a rozvrhů poskytuje obchodním jednotkám přístup k aktuálním informacím pomocí týmových webů Úpravy dokumentů prováděné souběžně s kolegy Pořádání online schůzek s kolegy, partnery nebo zákazníky, včetně audio a videokonferencí a sdílení obrazovky Správa a sdílení důležitých dokumentů a osobních poznatků s kolegy pomocí Osobních webů Sdílení kalendáře s kolegy, partnery nebo zákazníky Sdílení dokumentů, seznamů úkolů a rozvrhů poskytuje obchodním jednotkám přístup k aktuálním informacím pomocí týmových webů Úpravy dokumentů prováděné souběžně s kolegy Pořádání online schůzek s kolegy, partnery nebo zákazníky, včetně audio a videokonferencí a sdílení obrazovky Správa a sdílení důležitých dokumentů a osobních poznatků s kolegy pomocí Osobních webů Sdílení kalendáře s kolegy, partnery nebo zákazníky Sdílení dokumentů, seznamů úkolů a rozvrhů poskytuje obchodním jednotkám přístup k aktuálním informacím pomocí týmových webů Úpravy dokumentů prováděné souběžně s kolegy Pořádání online schůzek s kolegy, partnery nebo zákazníky, včetně audio a videokonferencí a sdílení obrazovky Správa a sdílení důležitých dokumentů a osobních poznatků s kolegy pomocí Osobních webů Sdílení kalendáře s kolegy, partnery nebo zákazníky Sdílení dokumentů, seznamů úkolů a rozvrhů poskytuje obchodním jednotkám přístup k aktuálním informacím pomocí týmových webů Úpravy dokumentů prováděné souběžně s kolegy Pořádání online schůzek s kolegy, partnery nebo zákazníky, včetně audio a videokonferencí a sdílení obrazovky Správa a sdílení důležitých dokumentů a osobních poznatků s kolegy pomocí Osobních webů Sdílení kalendáře s kolegy, partnery nebo zákazníky Sdílení dokumentů, seznamů úkolů a rozvrhů poskytuje obchodním jednotkám přístup k aktuálním informacím pomocí týmových webů Online meeting presentation with pc-to-pc audio and video Desktop and Application sharing and virtual whiteboard Recording Capability Instant messaging Easily connect with others across organizations with calendar sharing and publishing in Outlook Familiar Office Experience Create sites to share documents with colleagues and partners with SharePoint Cross-browser support Co-Authoring in Word Presence Status update Activities My Sites in SharePoint

27 Případové studie

28 Vytvořen jeden intranetový portál ve 12 jazycích pro 60,000 zaměstnanců
Rychlá implementace a úspory: přidán nový HR tool jen za desetinu nákladů Organization Profile With a 300-year heritage, Aviva is the world’s fifth-largest insurance group and the largest in the U.K. It has a leading position in Europe and is expanding its business in Asia Pacific and the U.S. Business Situation As part of its strategic vision, Aviva needed to optimize global internal communication and promote collaboration, creating a new knowledge-sharing environment for its 54,000 employees. Solution Aviva worked with Microsoft Services to deploy a collaboration system with global access to information and create a foundation for future applications. Benefits • Reduced risk • Improved collaboration • Fast implementation • Future integration with Microsoft Software and Services Microsoft Online Services Microsoft Office Sharepoint Online Vertical Industries Insurance Industry Country/Region United Kingdom Partner(s) Accenture Avanade Microsoft Consulting Services Oxford Consulting Associates “Together with Microsoft, we hit the overall goal in 142 days and helped Aviva achieve the deployment in around one half of the cost of the original budget..” Toby Redshaw, Chief Information Officer, Aviva

29 Increase Productivity in the stores
Secure way to share between stores and corporate Quick deployment without adding complexity to IT Different capabilities based on role „Nové nástroje od Microsoft Online Services umožní zvýšit produktivitu obchodních zástupců o 20 %, a to jen díky efektivnějšímu využití jejich času, zrušení dojíždění na porady a školení, a snadnému přístupu ke klíčovým informacím přímo z mobilního telefonu.“ „Nasazením komunikačních nástrojů pro externisty shodných s těmi, které využíváme i interně nám navíc umožnilo zjednodušit vzájemnou komunikaci a sjednotit některé procesy,“ Petr Kasa Country Manager společnosti Nokia pro Českou a Slovenskou republiku Key Points: Starbucks is a good example of a company that wanted to increase productivity (specifically by increasing access and collaboration) among remote workers (in this case their 10K stores). The choice of Microsoft cloud services enabled them to quickly and securely roll out new functionality without adding complexity to their IT infrastructure. Starbucks owns and operates 10,000 stores throughout the world. Starbucks has made the commitment to utilize BPOS Standard for all of its company owned stores for 18,000 users/Partners. The solution will provide Exchange messaging, Live Meeting web conferencing, IM and presence, SharePoint Portal, collaboration and Office for business productivity. In addition to BPOS, these laptops will be running CORE CAL, SPS Enterprise and Forefront Client Protection. Starbucks employees had no ability to do basic collaboration and communication with headquarters or nearby stores. As a result It was a very manual and paper intensive back of the store process for Manager’s to run their day to day business. Microsoft established itself as the superior long term solution over its competitor, Google. Starbucks felt that they could rely on Microsoft’s Online strategy, rich user experience and long term trusted relationship. Starbucks wanted to provide a dynamic platform for collaboration and communication between its stores and headquarters. The vision was to empower their store employees to run their multi-million dollar business in a more entrepreneurial way. A key design pillar was to prevent any loss of intellectual property therefore, cloud computing was a new way to share information through the web in a secure manner. Starbucks needed to make this deployment happen quickly without adding complexity to its infrastructure. BPOS provided a cost effective means to manage a globally distributed environment. This initial BPOS implementation will bring many other workloads with it in the future.

30 Bezpečné prostředí pro sdílení informací mezi HQ a obchody
Increase Productivity in the stores Secure way to share between stores and corporate Quick deployment without adding complexity to IT Different capabilities based on role obchodů Bezpečné prostředí pro sdílení informací mezi HQ a obchody Rychlé, flexibilní nasazení bez nároku na IT Spolupráce obchodů mezi sebou Key Points: Starbucks is a good example of a company that wanted to increase productivity (specifically by increasing access and collaboration) among remote workers (in this case their 10K stores). The choice of Microsoft cloud services enabled them to quickly and securely roll out new functionality without adding complexity to their IT infrastructure. Starbucks owns and operates 10,000 stores throughout the world. Starbucks has made the commitment to utilize BPOS Standard for all of its company owned stores for 18,000 users/Partners. The solution will provide Exchange messaging, Live Meeting web conferencing, IM and presence, SharePoint Portal, collaboration and Office for business productivity. In addition to BPOS, these laptops will be running CORE CAL, SPS Enterprise and Forefront Client Protection. Starbucks employees had no ability to do basic collaboration and communication with headquarters or nearby stores. As a result It was a very manual and paper intensive back of the store process for Manager’s to run their day to day business. Microsoft established itself as the superior long term solution over its competitor, Google. Starbucks felt that they could rely on Microsoft’s Online strategy, rich user experience and long term trusted relationship. Starbucks wanted to provide a dynamic platform for collaboration and communication between its stores and headquarters. The vision was to empower their store employees to run their multi-million dollar business in a more entrepreneurial way. A key design pillar was to prevent any loss of intellectual property therefore, cloud computing was a new way to share information through the web in a secure manner. Starbucks needed to make this deployment happen quickly without adding complexity to its infrastructure. BPOS provided a cost effective means to manage a globally distributed environment. This initial BPOS implementation will bring many other workloads with it in the future.

31 4/14/2017 4:43 AM ©2010 Microsoft Corporation. This material is provided for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied. © 2009 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.


Stáhnout ppt "Představení Office 365."

Podobné prezentace


Reklamy Google