Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/34.0434 NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/34.0434 NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2."— Transkript prezentace:

1 ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT AUTOR:Müllerová TEMATICKÁ OBLAST: Matematika NÁZEV DUMu:Lineární lomené funkce POŘADOVÉ ČÍSLO DUMu:01 KÓD DUMu:DM_FUNKCE_II_01 DATUM TVORBY: ANOTACE (ROČNÍK):Prezentace určena pro 2. ročník gymnázií (sexta). Jedná se o výkladovou hodinu.V prezentaci je uvedena pouze jedna z metod jak upravit funkci tak, aby šla velmi rychle zakreslit do grafu. Prezentace šetří čas a energii vyučujícího, kterou by potřeboval při zakreslování grafů na tabuli. Vyučující může tento čas a energii využít pro individuální pomoc jednotlivým studentům.

2 Grafy lineárních lomených funkcí

3 Načrtněte grafy následujících funkcí, udejte Df a Hf a vypočítejte a zakreslete souřadnice průsečíků se souřadnicovými osami. funkci „f“ musíme převést do tvaru kde „m“ a „n“ udávají posunutí po osách soustavy souřadné b) vydělíme dvojčlen dvojčlenem: c) sestrojíme graf: a) Df = R – {1} Hf = R – {2} y‘ x‘

4 funkci „f“ musíme převést do tvaru kde „m“ a „n“ udávají posunutí po osách soustavy souřadné b) vydělíme dvojčlen dvojčlenem: c) sestrojíme graf: Df = R – {- } Hf = R – {1} y‘ x‘ a)

5 Zdroje: Program Funkce (verze 2.01)


Stáhnout ppt "ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/34.0434 NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2."

Podobné prezentace


Reklamy Google