Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

CryEngine3 Show Off Michal Hapala. Proč (ne)platit za hotové SDK Výhody obecně: –Hotové řešení (export, level editor, engine) Ušetří tisíce hodin práce.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "CryEngine3 Show Off Michal Hapala. Proč (ne)platit za hotové SDK Výhody obecně: –Hotové řešení (export, level editor, engine) Ušetří tisíce hodin práce."— Transkript prezentace:

1 CryEngine3 Show Off Michal Hapala

2 Proč (ne)platit za hotové SDK Výhody obecně: –Hotové řešení (export, level editor, engine) Ušetří tisíce hodin práce – rychlý vývoj samotné hry –Podpora více platforem (hlavně konzolí) –Support v ceně (např. přístup do fóra vývojářů) Obecné nevýhody: –Cena ? potřeba zvážit cenu vlastního vývoje –Vazba na cizí produkt Riziko ukončení podpory, krach, akvizice (viz problémy Mafie II) –Pomalejší řešení problémů? (možnost zakoupit i zdrojáky…)

3 CryEngine3 Kompletní řešení pro vývoj počítač. her, filmů, simulací atd. K dispozici pro –PC(Win), PS3, Xbox360 Motor Crysis 2 Graficky velice vyspělé –V roce 2012 pomalu ztrácí náskok (Frostbite, UDK4, …) Pro nekomerční účely zdarma

4 Kde získat CryEngine SDK Rozchození SDK je otázkou pěti minut! –1. Registrace na Join now! – proscrollovat dolu, agree, vyplnit, není potřeba potvrzení –2. Stažení a rozbalení archivu s SDK (žádná instalace) –3. Spuštění editoru Pro vývoj kódu hry (Game.dll) potřeba MS DirectX SDK –MS VisualStudio 2010

5 CryEngine3

6 Napojení na C++ Vlastní kód je připojen k engine v Game.dll –Proč psát vlastní Game.dll –Složitější skripty –CryEngine3 obsahuje dostatek funkcionality na napsaní FPS Co ale třeba RTS? –Výkon? Nejčastější způsoby použití: –Vlastní AI, zbraň, vozidlo: specializace vestavěné třídy (dědičnost) S SDK je dodáno přibližně řádek kódu Crysis

7 Help! CryEngine 3 Cookbook –klasická i elektronická kniha –popisuje převážně práci se Sandbox editorem Web –oficiální zdroj informací pro vývojáře: fórum, dokumentace SDK Web –všeobecné informace o SDK

8 Sobota –Keynote: Game design v praxi - Daniel Vávra, Warhorse Studios –Herní skripty – proč a jak? - Viktor Bocan, Warhorse Studios –Grafika v moderní AAA hře - Roman Zawada, Warhorse Studios Neděle –Proces a praxe - Martin Klíma –K čemu programátoři, když máte hotový engine? – Já ;) dnes 12:00 – zbývá 102 lístků


Stáhnout ppt "CryEngine3 Show Off Michal Hapala. Proč (ne)platit za hotové SDK Výhody obecně: –Hotové řešení (export, level editor, engine) Ušetří tisíce hodin práce."

Podobné prezentace


Reklamy Google