Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

OPAKOVÁNÍ II. Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_706_3TR_PRV Autor: Mgr.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "OPAKOVÁNÍ II. Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_706_3TR_PRV Autor: Mgr."— Transkript prezentace:

1 OPAKOVÁNÍ II. Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_706_3TR_PRV Autor: Mgr. Jana Stolá 1

2 Název vzdělávacího materiáluOPAKOVÁNÍ II. Číslo vzdělávacího materiáluVY_32_INOVACE_706_3TR_PRV Číslo šablonyIII/2 AutorJana Stolá, Mgr. Ročník3. dle zařazení v ŠVP Vyučovaný předmět dle ŠVPPrvouka TémaMísto, kde žijeme Očekávaný výstupŽák si procvičí probrané učivo Anotace (způsob použití)Inovovaný výukový materiál slouží žákům k opakování Datum vytvořeníSrpen 2013 Druh výukového materiáluPrezentace v PowerPointu Klíčová slovaNebezpečí, pravidla chování, chodec, cyklista Rozvíjené klíčové kompetenceKompetence k učení a kompetence řešení problémů Použitá literatura a zdrojeVlastní, klipart; Viz poslední snímek CZ.1.07/1.4.00/ – EU Peníze školám METODICKÝ LIST VÝUKOVÉHO MATERIÁLU 2

3 1. Napiš svoji adresu: (3 b) 2. Vyjmenuj nejbližší členy vaší rodiny: (3 b) 3. Vyjmenuj vzdálenější členy vaší rodiny: (3 b) 4. Vyjmenuj pokoje vašeho bytu: (3 b) 3 Jméno a příjmení Ulice, číslo domu Město, část města PSČ

4 4 5. Roztřiď pravidla chování: (5 b) MLUVÍM S PLNOU PUSOU. PŘI ŘEČI ŽVÝKÁM. UMÍM SE OMLUVIT. MLUVÍM VULGÁRNĚ. PŘI ZÍVÁNÍ SI NEZAKRÝVÁM ÚSTA. SLUŠNÉ CHOVÁNÍNESLUŠNÉ CHOVÁNÍ NESKÁČU DO ŘEČI. DOSPĚLÝM VYKÁM. DO TALÍŘE SAHÁM RUKOU. UMÍM SLUŠNĚ O NĚCO POŽÁDAT. ZDRAVÍM.

5 6. Přiřaď správně telefonní čísla složek záchranného systému: (4b) ZÁCHRANNÁ SLUŽBA POLICIE HASIČI JEDNOTNÉ ČÍSLO TÍSŇOVÉHO VOLÁNÍ – HASIČI, ZÁCHRANKA, POLICIE 7. Napiš, jakým způsobem bys ohlásil požár: (4 b)

6 6 CHODEC Tam, kde je chodník, musí chodit po chodníku. Kde není chodník, chodí po levé krajnici. Je-li do 50 m přechod nebo podchod, musí ho použít. Nesmí vstupovat na přechod bezprostředně před blížícím se vozidlem. 8. Urči pravidla, kterými se musí řídit chodec a která platí pro cyklistu: (4 b) Na kole se nesmí jezdit po chodníku. Na silnici jezdíme vždy za sebou při pravém okraji vozovky. Dítě do 10 let smí jet po silnici jen pod dohledem cyklisty staršího patnácti let. Změnu směru oznamujeme upažením ruky. CYKLISTA

7 9. Odpovídej na otázky: Jaké typy využití krajiny znáš? Jakou barvou se na mapě označují nížiny? Jakou barvou se na mapě označují hory? Jakým způsobem se v přírodě shromažďuje voda? Jak se nazývají druhy krajiny podle nadmořské výšky? (5 b) 7 pole, pastviny, vinohrady, sady zelenou hnědou jako povrchová nebo podzemní nížiny, vysočiny, hory

8 OPAKOVÁNÍ HODNOCENÍ: BODYZNÁMKA 34 – – – – a méně5 Tato tabulka je pouze návrh hodnocení, lze upravit podle potřeb učitele a úrovně třídy. 8

9 Klipart Microsoft PowerPoint 2007 ŠTIKOVÁ, Věra. Prvouka 3, učebnice pro 3. ročník základní školy. Brno. Nakladatelství Nová škola, ISBN:


Stáhnout ppt "OPAKOVÁNÍ II. Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_706_3TR_PRV Autor: Mgr."

Podobné prezentace


Reklamy Google