Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Škoda Tudor Vypracoval : Valla Martin Dne : 31.10.2013.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Škoda Tudor Vypracoval : Valla Martin Dne : 31.10.2013."— Transkript prezentace:

1 Škoda Tudor Vypracoval : Valla Martin Dne :

2 Obsah Specifikace Historie firmy Škoda Historie Tudoru Popis vozu 1101 Tudor o Podvozek o Pohonné ústrojí o Karosérie o Příplatkové vybavení

3 Specifikace Motor: V6, 2771 cm³ Výkon 193 hp (142 kW) Zrychlení km/h: 7,9 s Maximální rychlost: 237 km/h

4 Historie firmy Škoda Historie společnosti Škoda začíná v roce 1895, kdy se dva cyklisté, mechanik Václav Laurin a knihkupec Václav Klement, rozhodli založit malý podnik na výrobu jízdních kol (poté, co je neuspokojila reakce německé společnosti na jejich reklamaci vadného bicyklu). V roce 1899 začíná továrna Laurin & Klement vyrábět i motocykly, se kterými se účastní soutěží. V roce 1905 se začíná vyrábět první model automobilu: Voiturette A; okamžitě se stává prodejním trhákem. Komerční úspěch působí, že se v roce 1907 automobilka mění na akciovou společnost.

5 Historie Tudoru Škoda 1101 respektive Škoda 1102, známé také pod lidovou přezdívkou Tudor, jsou osobní a lehké užitkové automobily, vyráběné v AZNP Mladá Boleslav a v jejích pobočných závodech, především v Kvasinách a Vrchlabí. Vůz Škoda 1101 je modernizací předválečného typu Škoda Popular Jeho výroba byla zahájena v roce 1946, od roku 1949 jej doplnil souběžně vyráběný modernizovaný typ Škoda Vozy Škoda 1101/1102 vznikaly ve velkém počtu karosářských variant. Mezi lety 1946–1952 bylo vyrobeno vozů všech verzí, z nichž většina byla exportována. Na bázi vozu Škoda 1101 vzniklo několik kusů závodních speciálů Škoda Sport a Škoda Supersport.

6 Škoda 1101 Tudor Škoda 1102 Tudor

7 Popis vozu 1101 Tudor Podvozek o Podvozek je tvořen páteřovým rámem s nosníkem z bezešvé ocelové roury o Nápravy jsou tvořeny nezávislými výkyvnými polonápravami o Přední náprava je řiditelná, zavěšení kol je lichoběžníkové o Provozní brzda je hydraulické jednookruhová, s bubnovými brzdami na všech čtyřech kolech

8 Pohonné ústrojí o Motor vozu je umístěn vpředu, podélně za přední nápravou o V motorovém prostoru na příčné stěně je umístěna válcová plechová palivová nádrž o objemu 35 litrů o Motor je čtyřtaktní zážehový vodou chlazený řadový čtyřválec o Převodovka je mechanická čtyřstupňová se zpětným chodem. 3. a 4. rychlost je synchronizovaná Karosérie o Základ karosérií tvoří dřevěná kostra, upevněná na celokovový rošt, tvořený příčnou stěnou motorového prostoru, podlahou a podběhy zadních blatníků o Kostra je potažená plechovými panely o Karosérie je na podvozku usazena pomocí osmi pryžových lůžek umístěných na příčkách rámu a na skříni rozvodovky o Spojení karosérie a šasi je provedeno osmi šrouby

9 Příplatková výbava o Pro vozy Škoda 1101/1102 byl výrobcem nabízen omezený sortiment zvláštní výbavy na přání (a za příplatek) Kruhová přední mlhovka (standardně u sanitních vozů) Dozadu sklopné opěrky předních sedadel (lůžková úprava) Dělená přední sedadla Teplovzdušné topení (od roku 1950, pro osobní verze) Výklopné čelní sklo o Kromě toho existovaly doplňky od dalších výrobců, jako autorádio Tesla Omikron, střešní nosič ("autozahrádka") a podobně

10 Dekuji za pozornost


Stáhnout ppt "Škoda Tudor Vypracoval : Valla Martin Dne : 31.10.2013."

Podobné prezentace


Reklamy Google