Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Information Worker Petr Bobek, Product Manager, pbobek Tomáš Kutěj, Technical Specialist, tomku.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Information Worker Petr Bobek, Product Manager, pbobek Tomáš Kutěj, Technical Specialist, tomku."— Transkript prezentace:

1 Information Worker Petr Bobek, Product Manager, pbobek Tomáš Kutěj, Technical Specialist, tomku

2 Microsoft Office System Aktuální akce na podporu prodeje Výhody legálních Office

3 Akce na podporu prodeje Office produktů Wi-Fi zdarma za nákup COEM Za 3x COEM Office Small Business nebo Professional + SBS server zdarma Wi-Fi Access Point ČR, SRDo Získejte až korun Za 4 COEM licence sad Office Small Business nebo Professional 5. licence zdarma. ČR, SRDo Wi-Fi zdarma za multilicenci Za libovolnou multilicenci s alespoň 5 licencemi Office zdarma Wi-Fi Access Point ČR, SR SB Specialists Do Udělujeme vám cenu! Office v multilicenci Open L+SA, OV, OVS se slevou 15% ČR, SRDo Školení Visio 2003 zdarma Školení zdarma za 5 licencí Visio nakoupených v multilicenci SRDo Visio Resource Kit zdarma S nákupem Visio Professional Resource Kit for IT Professionals zdarma SRDo

4 Výhody legálních Office (Office Genuine Advantage, OGA) Ověření legality licence Office při stahování „Office obsahu“ ze Služby stažení softwaru Označení hvězdičkou (ikonou OGA) Kritické bezpečnostní aktualizace volně Běží od ČR povinné procházení ověřením SR dobrovolné procházení ověřovací bránou Bude se dále zpřísňovat, další kroky na jaře 2007 Pro verze 2003, XP; probíhá na OS Windows XP a 2000 Ověřují se jednotlivé aplikace i sady* Neúspěšné ověření pro: Zkušební aplikace, sada Neaktivovaná aplikace, sada Nelegální sada * První výsledky v ČR ukazují 48% nelegálních Office, většina je tzv. „leaked key“

5 Microsoft Office systém verze 2007 Oblasti inovace

6 Základy Správa a tok dokumentů Komunikace a spolupráce Business Intelligence Office systém verze 2007 – oblasti inovace splnění potřeb organizací 21. století Osobní produktivita a profesionalita

7 Získávání informací o zákazníkovi a o produktech během návštěvy u zákazníka Vytvoření profesionálně vypadající nabídky do výběrového řízení Lepší organizace práce, vše potřebné na jedné obrazovce Získávání informací od odborníků z oboru Příklady využití Vytváření profesionálních dokumentů Předdefinovaný obsah Nové diagramy a grafy Ukládání do PDF, XPS Práce za pohybu Informace na SharePoint dostupné offline prostřednictvím Outlook or Groove Extranetové pracovní prostory Správa informací, času a úkolů Alokace času na plnění úkolů Okamžité vyhledávání Sdílení a porovnávání kalendářů Zjednodušení práce Nové GUI Nové Office Online (školení, komunity)

8 Správa a tok dokumentů Týmová práce nad dokumentem spojená s nutností schvalování a s nastavením data platnosti ISVs/SIs mohou vytvářet aplikace pro podporu reklamačního procesu Uživatelé vytvářejí dokumenty aplikace Word v centrálním depozitáři a mají přístup k souvisejícím metadatům, pracovním tokům a zásadám zacházení s dokumentem Příklady využití Funkce pro sledování životního cyklu dokumentů Plně provázané s nástrojem pro vyhledávání Plně provázané s řízením toku dokumentů Navrženo pro obyčejné uživatele – jednoduché ! Jednotná architektura postavená na WSS 3.0 Snadné ovládání pomocí Office aplikací a IE Nástroje pro IT správu Rozšiřitelnost a interoperabilita Podpora XML, SOAP, SMTP a webových služeb Dobře definované API/OM pro integraco depozitáře Integrace s SharePoint Designer a Visual Studio

9 Komunikace a spolupráce Okamžité vyřešení dotazu zákazníka díky snadnému nalezení odborníka Rychlé uvedení do problematiky projektu nových členů projektového týmu Spolupráce a sdílení informací s firmou zajišťující outsourcované služby Oběh týmových dokumentů za účelem revize Příklady využití Integrovaná komunikace Integrovaná telefonie, webové konference, informace o přítomnosti a zasílání okamžitých zpráv Jedna poštovní schránka pro zprávy hlasové pošty a elektronické pošty Extranetové pracovní prostory Vytváření extranetových pracovních prostorů Společné pořizování poznámek Vyhledávání relevantních lidí a informací Vyhledávat lze pracovní prostory i odborníky Vyhledávání v záznamech pracovních schůzek Řízení pracovních procesů Konfigurovatelné pracovní toky Zjednodušený sběr dat od partnerů Pracovní prostory pro sledování projektů

10 Business Intelligence Sdílení výsledků zobrazených v tabulce s partnery a zaměstnanci bez nutnosti odhalování obchodních tajemství Nalezené odborníků uvnitř organizace zformulováním problému Získávání a analýza firemních dat s možnostmi vizualizace výsledků, trendů atd. Příklady využití Ochrana a sdílení „jedné verze pravdy“ Bezpečnější přístup k živým tabulkám s firemními daty prostřednictvím webového prohlížeče Reportovací centrum - centralizovaná správa obchodních sestav, zdrojů dat a reportování projektů Lepší porozumění datům Nové nástroje pro analýzu a vizualizaci dat v aplikacích Excel a Visio Webové části pro „konzole“ (dashboard) a klíčové indikátory výkonu Integrace s analytickými a reportovacími funkcemi serveru SQL Server 2005 Nalezení odborníků a klíčových informací Prohledávání webových serverů, adresářů, a lokálních disků Snadné nalezení relevantních informací i odborníků

11 Základy Snadnější správa bezpečnostních nastavení Uživatelská nastavení a aktualizace na jednom místě Příklady využití Bezpečněji návrhem, výchozím nastavením, nasazením Jedno místo pro bezpečnostní nastavení Srozumitelné pobídky a varování Zjednodušená instalace a aktualizace Aktualizace a přizpůsobení v nástroji Office customization tool Nástroj pro nasazení: Office migration tool Použití automatického reportování pro zvýšení kvality a proaktivní nápovědy Zlepšená kvalita a spolehlivost Proaktivní podpora – vysvětlení pravděpodobné příčiny pádu aplikace Zdokonalené obnovování po pádu

12 Microsoft Office systém verze 2007 Dostupnost Produkty Lokalizace Ceny Základní informace o licencování Demo show ! – Tomáš Kutěj

13 Dostupnost Beta 2 (veřejná beta) Formát souborů není finalizován ! Může být instalováno paralelně k Office 2003 Uvedení na trh, New York, 10/2006 Uvedení na trh, Praha, Bratislava, 11/2006 (akce pro partnery a podnikové zákazníky) ČR 11/2006 pouze multilicence 1/2007 OEM, retail (FPP) SR 3/2007 multilicence, OEM, retail

14 Nové produkty Servery (6 serverů celkem + Exchange) Forms Server Groove Server Project Portfolio Server Aplikace (12 aplikací + Communicator) SharePoint Designer Groove Sady (8 sad) Pro studenty a domácnosti OneNote místo Outlook Není vázáno na studenta v rodině FPP, OEM licence Enterprise Ultimate (v krabici, složení stejné jako Enterprise) - Seznámení s produktem (16 stran) – v češtině - Příručka recenzenta (77 stran) - v češtině

15 Lokalizace český trh Aplikace: všechny v češtině* Servery: nelokalizovaný Groove, Live, Exchange Server slovenský trh Aplikace ve slovenštině Word, Excel, PowerPoint, Outlook Access, Publisher, InfoPath, OneNote, Groove Business Contact Manager ! Aplikace nelokalizované Visio, Project, SharePoint Designer Servery Nelokalizovaný Project, Groove, Live, Exchange Server Nově * Do jazykových nástrojů zařazena verze 2 Kontroly české gramatiky

16 Zkušební verze Zkušební verze bude možné downloadovat Spolupráce s Direct OEM partnery Zkušební verze předinstalovaná na disku Zkušební verze = tzv. „supertrial“ (obsahuje nejvyšší sadu, všechny aplikace) Zkušební verze poběží 60 dní Zkušební verze bude možné konvertovat na „ostrou“ v. On-line (zaplacením ceny přes Internet) Zakoupením krabicové licence Zakoupením OEM licence ? (zvažuje se) Bez nutnosti reinstalace

17 Nový formát Open XML Nativně pro Word, Excel, PowerPoint (docx, xlsx, pptx) Ostatní aplikace zatím nepoužívají Word, Excel, PowerPoint uloží i v původním binárním formátu Otevřený Probíhá standardizace v ECMA Mohou používat i jiní dodavatelé kancelářských balíků Základem XML 1.0, ZIP standardy Kompatibilita Zpětně kompatibilní Integrované konvertory pro Office XP (2002), 2003 (tzv. External Compatibility Pack) Pro Office 2000, Office 97 - „standalone“ konvertor (tzv. Microsoft Office Converter) Výhody Zpřístupňuje data uložená v „Office“ dokumentech Větší bezpečnost (škodlivý kód, odolnost proti poškození) 70% úspora velikosti souborů

18 Nový formát XPS Souborový formát pro pro přesné uložení obsahu obrazovky XML Paper Specification, technologie z OS Windows Vista Vlastnosti: Otevřená specifikace, ostatní výrobci mohou začlenit do svých aplikací Čtení (prohlížení) XPS Ukládání do XPS Použití v OS Vista: Libovolná aplikace běžící na Vista uloží do XPS formátu (Microsoft XPS Document Writer – ovladač „tiskárny“) Prohlížení pomocí IE (jeho součástí je Microsoft XPS Viewer) Rychlý tisk díky nativní podpoře v OS Vista Výhody Otevírání souboru probíhá v chráněné paměti (škodlivý kód může emulovat XPS, ale nepoškodí OS) Podpora IRM Podpora digitálního podepisování XPS založen na vektorové grafice Soubor obsahuje vždy definice všech použitých fontů XPS soubory je možné fulltextově prohledávat

19 HW a SW požadavky Component Requirement Operating system Microsoft Windows XP Service Pack (SP) 2 or later or Microsoft Windows Server 2003 (or higher) required Computer and processor 500 megahertz (MHz) processor or higher; 256 megabyte (MB) RAM or higher; DVD drive Hard disk2 gigabyte (GB) necessary for install; a portion of this disk space will be freed after installation if the original download package is removed from the hard drive; 1 gigahertz (GHz), and 512 MB of RAM or higher is required to run Microsoft Office Outlook 2007 with Business Contact Manager Monitor resolution Minimum 800x600; 1024x768 or higher recommended Internet connection Broadband connection, 128 kilobits per second (Kbps) or greater, for download and activation of products Additional components Microsoft Internet Explorer 6.0 with service packs, Microsoft Exchange Server 2000 or later required for Outlook 2007 users

20 Tabulka multilicenčních sad Office Small BusinessStandard Professional Plus Enterprise Word ●● PF Excel ●● PF PPT ●● PF Outlook ●● PF Business Contact Manager ● Access PF Publisher ●●● InfoPath ●● Groove ● OneNote ● Communicator ●● PF = Pokročilé funkce

21 Funkcionalita nabízená pouze vyššími sadami Office Professional Plus a Office Enterprise Integrovaná správa dokumentů (ECM) Do Office aplikací Integrované elektronické formuláře Information Rights Management Do sady Office integrovaný pracovní tok dokumentů Knihovny snímků PowerPoint Příprava tabulek Excelu pro publikování v Reportovacím centru Tisknutelné štítky s metadaty a čárovými kódy pro sledování dokumentů Vyžaduje Office SharePoint Server a CAL Přizpůsobitelné InfoPath formuláře v aplikacích Word, Excelu & PowerPoint Přizpůsobitelné formulářové panely s informacemi o dokumentu InfoPath formuláře v aplikaci Outlook Vyžaduje InfoPath na uživatelově PC Vytváření dokumentů chráněných IRM Aplikování zásad ochrany na poštovní zprávy Vyžaduje Windows RMS a CAL Ostatní sady tyto funkce „konzumují“ nedokáží je „iniciovat“

22 22% více než Pro Plus % více než Office Pro EE 2003 Bez cenové změny Základní multilicenční sady Osobní produktivita Tvorba dokumentů ve zjednodušeném uživatelském prostředí Snadné vytvoření profesionálně vypadajících dokumentů , správa osobních informací, základní spolupráce Vývojářsky rozšiřitelné Rozsáhlá sada nástrojů pro produktivitu v prostředí organizací Zjednodušení procesů prostřednictvím formulářů Mocné nástroje pro analýzu dat Integrovaná správa a tok dokumentů Ochrana dokumentů pomocí IRM Integrovaná komunikace Rozšíření o funkce pro spolupráci a mobilitu Umožnění spolupráce za geografické, organizační a síťové hranice Lidé dostanou informace v okamžiku potřeby, ať jsou na síti nebo mimo síť Důležité pro pracovníky na cestách, nesourodé týmy, projektové manažery, a zaměstnance, kteří pracují s partnery a zákazníky AccessPublisher InfoPath Communicator Integrated Enterprise Content Management Integrated Electronic Forms Information Rights & Policy OneNote Groove OutlookWord Excel Power Point OutlookWord Excel Power- Point Integrated Enterprise Content Management Integrated Electronic Forms Information Rights & Policy AccessPublisher InfoPath Communicator

23 Servery Microsoft Office systému verze 2007

24 Nově 2 úrovně CAL licencí Portál pro spolupráci + správa dokumentů Sledování životní cyklu dokumentu Vyhledávací „engine“ Vlastní server s integrací do AD Nasazení, správa & integrace klientů Relay Manager & Data Bridge Publikování InfoPath formulářů Editování a odesílání v prohlížeči Centralizovaný katalog formulářů a sledování živ. cyklu dokumentu Sledování projektů Plánování, rozvržení, alokace zdrojů Reportování stavu Analýza a optimalizace portfolia Sleduje aktiva, činnosti & produkty Plánování a analýza životního cyklu Služby el. formulářů Publikování Excel tabulek Integrace BI dat Base CALs Enterprise CALs „provozní“ server netřeba CAL

25 Architektura Office SharePoint Serveru

26 Výhody SharePoint Serveru Integrace s klientskými aplikacemi, ovým klientem a webovými prohlížeči Předdefinované pracovní toky Revize dokumentu, schválení dokumentu, sledování řešení problému, sběr podpisů… Modifikace těchto toků pomocí Visual Studio 2005, SharePoint Designer Úplná správa obsahu Uplatňování retenčních politik, auditů, … Řízení přístupu k informacím pomocí IRM Podpora převytváření obsahu Podpora tvorby webového obsahu, jeho schvalování a publikace v naplánovaném termínu Speciální typ knihoven pro vytváření jazykových verzí dokumentů Podpora přístupu k informacím z různých zdrojů Přístup k datům ze Siebel CRM, SAP díky konektorům do SharePoint Spravovaný centrální depozitář dokumentů

27 Výhody SharePoint Serveru Vyhledávání lidí a informací Nový vyhledávací nástroj zvyšující relevantnost obsahu Vyhledávání informací, odborníků, webů Notifikace při změně výsledků dotazu Sběr dat do elektronických formulářů Sběr dat od zaměstnanců, dodavatelů, zákazníků pomocí formulářů v prohlížečích Okamžitá validace, okamžité načtení dat do podnikových aplikací Sdílení obchodních dat při zachování ochrany citlivých informací Excel services dovolují publikovat sešit, list, rozsah při zachování výpočetní funkcionality Jedna „aktualizovaná verze pravdy“ pro všechny Centralizace ukazatelů hospodaření organizace Integrace dat z různých zdrojů Použití KPI, grafické znázornění Platforma pro mgmt. Intranetů, extranetů, LOB aplikací Založená na standardech XML, SOAP Modifikovatelná prostřednictvím Visual Tools, SharePoint Designer

28 Office SharePoint Server 2007 Windows SharePoint Services* Týmová spolupráce * Jsou částí serveru Windows Server a jeho CAL licencí Mgmt. projektů Vyhledávání textu a týmových webů Aplikace pro sledování problému Pracovní prostory pro projekty Pracovní prostory a jejich nástroje Blogy Pracovní toky Správa dokumentů a webového obsahu Přizpůsobení, zabezpečení a správa 5 předdefino- vaných toků Reportování pro ECM Politiky Správa Auditování Správa záznamů Personalizace Nasazení Správa webu Windows Workflow Foundation Administrativa a nasazení Stav a historie Depozitář, verzování, metadata Základní správa dokumentů Infrastruktura pro správu webu a pracovní role Vyhledávání Přizpůsobitelné vyhledávání informací a lidí (expertů) Obchodní data organizace Integrace datFormuláře M gmt dat & reportování Business data library Integrace webových částí Správa, publikování, vytváření a vyplňování formulářů Publikování excel. tabulek Reportovací centrum Office SharePoint Server Enterprise CAL Office SharePoint Server CAL

29 Office Forms Server 2007 Publikování InfoPath formulářů a jejich konverze do webových formulářů Upravování/odesílání InfoPath formulářů pomocí webových prohlížečů Centralizovaný katalog formulářů a správa jejich životního cyklu Office SharePoint Server Enterprise CAL Office SharePoint Server CAL Single Sign-On Šablony pracovních toků Správa dokumentů a webového obsahu Integrace dat Správa dat a reportování Fulltextové prohledávání formulářů Publikování Excel. tabulek Formuláře Plná správa a nasazení formulářů Katalog formulářů a hostování ASPX 5 výchozích pracovních toků Není Single Sign-On Neprohledává formuláře Nemá šablony pracovního toku

30 Vlastní server organizace integrovaný do AD Nasazení, správa a integrace klientů Zajišťuje fce Relay, Manager & Data Bridge Public (veřejný) Relay Service Možnost použití i bez připojení k síti Interní použití Office Groove a Groove Server 2007 Externí použití Vlastní vnitrofiremní Relay, Manager & Data Bridge Server Hostovaný (pronajímaný) Relay & Manager Service Firewall

31 SQL (volitelně, za další poplatek) Skupinové klientské licence (CALy) Komunikace, spolupráce a uplatňování zásad práce s dokumenty Okamžité zasílání zpráv, sledování přítomnosti Unified messaging IRM Monitorování a aktualizace klientů a serverů Pořádání webových konferencí Bezpečnost klientů a serverů Řešení pro webové formuláře Business data konektory Základ IT infrastruktury Platforma, skupinové politiky, identita, bezpečnost Systems management Podnikový portál a vyhledávání Weby pro týmovou spolupráci ECM 2x cena Core CAL suite Bez změny ceny Security Subscription Suite Exchange Server Enterprise Edition Windows Rights Management Services Desktop Microsoft Operations Manager Office “Live” Server Office “Live” Enterprise Office SharePoint Server Windows Server Exchange Server Standard Edition Systems Management Server Office SharePoint Server Windows Server Exchange Server Standard Edition Systems Management Server Office SharePoint Server

32 Možnosti přechodu Pro multilicenční zákazníky se SA Office SharePoint Enterprise CAL s SA & Core CAL s SA & CAL s SA Mohou rovněž dokoupit: s SA Step - Up na: s SA Step - Up na: Se stává Step - Up na: nebo s SA

33 Platformy dnes a pro verzi 2007 Office systému Aplikace Systémy Servery Dnes systém 2007 Desktop Professional Professional Desktop Enterprise Desktop

34 © 2006 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS OR IMPLIED, IN THIS SUMMARY. … demo, Tomáš Kutěj


Stáhnout ppt "Information Worker Petr Bobek, Product Manager, pbobek Tomáš Kutěj, Technical Specialist, tomku."

Podobné prezentace


Reklamy Google