Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Dotazník spokojenosti pacientů Nemocnice s poliklinikou Havířov, p.o. Vyhodnocení – rok 2014.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Dotazník spokojenosti pacientů Nemocnice s poliklinikou Havířov, p.o. Vyhodnocení – rok 2014."— Transkript prezentace:

1 Dotazník spokojenosti pacientů Nemocnice s poliklinikou Havířov, p.o. Vyhodnocení – rok 2014

2 Základní data Dotazník spokojenosti pacientů koncipován Lékařskou radou jako periodický významný nástroj pro zvyšování kvality léčebné a ošetřovatelské péče a služeb nemocnice Sběr dotazníků v období květen – červenec 2014 Celkem distribuováno 1470 dotazníků Hospitalizovaní pacienti Vyplněno 697 dotazníků Návratnost 47.4 %

3 Návratnost podle oddělení Oddělen í :Rozd á noVr á cenoN á vratnost % dětsk é 10045 rehabilitace100 77 chirurgie200 5126 LDN60 1322 dialýza60 15 25 geriatrie60 5592 urologie100 35 neurologie100 28 infekce100 38 ORL100 49 psychiatrie100 48 MOJIP60 3050 OKH30 2687 interna200 13065 gyn.por.- chir.100 127 Celkem 147069747.4

4 Hodnotící kategorie Medicínský segment 1-5: průměrná známka 1,33 (otázky dotazníku 1-6, 14-15) Klientské služby 1-5: průměrná známka 1,76 (otázky dotazníku 7-13)

5 Vyhodnocení podle otázek

6 Orientační značení v nemocnici spokojen671nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi 301213137155 45%32% 20% 2% 1%

7 Přístup ošetřujícího lékaře spokojen666 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi 537992433 80% 15% 4% 0,5%

8 Péče poskytnutá sestrami a ošetřovatelkami spokojen 697 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi 620601313 89% 9% 2% 0%

9 Chování sester a ošetřovatelek spokojen678 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi 609641013 90% 9% 1% 0%

10 Délka čekací doby na lékařský zákrok spokojen618 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi 38316549138 62% 27%8% 2% 1%

11 Informace o zdravotním stavu podané lékařem spokojen654 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi 4781362983 73%21% 4%1%

12 Doba návštěv v nemocnici spokojen682 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi 49910759152 73% 16% 9% 2% 0%

13 Prostředí nemocnice spokojen675nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi 2283429861 33%50%14%3%0%

14 Sortiment a kvalita stravy spokojen654 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi 29625673263 45%39%11%4%1%

15 Dostupnost sociálních zařízení spokojen654 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi 311183696526 48%28%10% 4%

16 Dostupnost a kvalita ostatních služeb (TV, internet, novinový stánek, uložení potravin v lednici) spokojen 653nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi 282196906421 43%30%14%10%3%

17 Čistota na oddělení spokojen670nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi 4721573731 70.5%23%6%0.5%0%

18 Služby nemocničního bufetu spokojen544 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi 176189143279 32% 35% 26% 5% 2%

19 Dostupnost lékaře v případě potřeby 667 vždypřevážnězpravidlazřídkanikdy 4861453330 73%22%5%0%

20 Dostupnost sestry a ošetřovatelky v případě potřeby 671 vždypřevážnězpravidlazřídkanikdy 61453400 91.5% 8% 0.5%00

21 Denní rozhovor s lékařem 676 anone 65719 97% 3%

22 Protichůdné informace od personálu 614 anone 78536 13%87% Gyn.por. 24 %, neurologie 19 %

23 Dostatečné informace týkající se následné léčby po ukončení hospitalizace 617 anone 59918 97% 3%

24 Představování lékaře 667 anone 60067 90%10%

25 Respekt k soukromí a studu 673 anone 66310 99% 1%

26 Doporučení nemocnice příbuzným nebo přátelům 642 anone 61230 95%5%

27 Kladné písemné připomínky respondentů podle typu Kladné připomínky Celková spokojenost9 Profesionalita zdravotnického personálu15 Kladný přístup zdravotnického personálu25 Jmenovité ocenění zdravotníka4 Kvalita stravy2 Prostředí oddělení2 Kladné hodnocení pracovníků úklidu1 Vybavení pokojů1 Čistota1 Celkem60

28 Záporné písemné připomínky respondentů podle typu Záporné připomínky 67 Nekvalitní sociální zařízení20 TV - špatný příjem, omezená nabídka programů, kvalita přijímačů7 Internet - absence WiFi, omezení stránek3 Kvalita stravy6 Vybavení pokojů4 Interiér a exteriér nemocnice3 Absence soukromí3 Nadměrná administrativa3 Otevírání oken, balkónů3 Nedostatek informací od lékaře2 Dlouhá čekací doba na lékaře2 Absence bankomatu2

29 Záporné písemné připomínky respondentů podle typu Staré vozíky k převozu nemocných1 Špatné zkušenosti1 Absence mužského ošetřovatelského personálu1 Podávání urologického čaje1 Nošení identifikačního náramku1 Čistota1 Vyloučení nepřizpůsobivých pacientů1 Automat na poplatky1 Karta na výtah - RHB1


Stáhnout ppt "Dotazník spokojenosti pacientů Nemocnice s poliklinikou Havířov, p.o. Vyhodnocení – rok 2014."

Podobné prezentace


Reklamy Google