Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Expo Science International 2013 Abu Dhabi 12th – 23th September 2013.

Prezentace na téma: "Expo Science International 2013 Abu Dhabi 12th – 23th September 2013."— Transkript prezentace:

1 Expo Science International 2013 Abu Dhabi 12th – 23th September 2013

2 Abu Dhabi – First day – airport

3 First Day Odlétáme 12. září 2013 ve 23:25 z Letiště Václava Havla v Praze Letecká společnost ČSA V Abu Dhabi přistáváme v 7:30 místního času (vůči času v ČR plus 2 hodiny) Na letišti nás čekají organizátoři ESI a přesouváme se na hotel – náš hotel je Centro Al Manhal

4 Abu Dhabi – First day – free time

5 First Day Z hotelu se v poledne přesouváme do výstavní haly ADNEC Stánky na výstavu se ještě připravují, podle mapky hledáme, kde bude ten náš a míříme na oběd Obědy a večeře se podávají ve dvou obřích jídelnách, každá pojme cca 600 vystavovatelů a v každé jsou tři pulty se saláty, teplými jídly, zákusky a nápoji

6 Abu Dhabi – First day – free time

7 First Day Odpoledne máme volno Vydáváme se taxíkem na pláž Corniche Beach Moře je zde více než teplé - voda 34 stupňů Celsia, vzduch 42 stupňů Celsia - ukazují informační tabule na Corniche Beach

8 Abu Dhabi – Second day – ESI 2013

9 Second Day V půl osmé ráno snídaně v hotelové jídelně, vybíráme si z pestré nabídky švédských stolů Dopoledne budujeme náš výstavní stánek v hale ADNEC tak, aby byl v dalších dnech připraven na více než 50 000 návštěvníků

10 Abu Dhabi – Second day – ESI 2013

11 Second Day V hale je více než 300 stánků, ve kterých prezentují projekty studenti z více než 60 zemí světa Česká republika má zastoupení čtyřmi projekty – Playful physics, Physics can be fun, Water in action a Physics and Chemistry for kids Tyto projekty zde představují kluby z Hustopečí, Stříbra, Frýdku-Místku a Petřvaldu

12 Abu Dhabi – Second day – ESI 2013

13 Second Day Významné zastoupení na ESI mají týmy z Mexika a Paraguaye Delegát, který se o nás během výstavy stará, je ze Slovenska Kromě stánku připravujeme na druhý a třetí den výstavy také workshopy na žlutém koberci, náš workshop je na téma Experiments with bewerage cans

14 Abu Dhabi – Second day – Sheikh Zayed Grand Mosque

15 Second Day Odpoledne je pro všechny zahraniční účastníky připravena návštěva Velké mešity šejka Zayeda Nachází se 13 km na jih od centra Abu Dhabi a pojme až 40 000 věřících Je zdobena zlatem, sklem, mramorem a podlahu pokrývá největší perský koberec na světě

16 Abu Dhabi – Second day – Sheikh Zayed Grand Mosque

18 Abu Dhabi – Third day – Exhibition

19 Third day Třetí den jsme celý den na výstavním stánku Výstava je otevřena od 9:00 do 18:00 Dopoledne navštěvují výstavu zejména místní školy, odpoledne široká veřejnost

20 Abu Dhabi – Third day – Exhibition

21 Abu Dhabi – Fourth day – Exhibition

22 Fourth day I v pondělí jsme celý den na výstavním stánku V pondělí a v úterý probíhají v centru výstavní haly na žlutém koberci půlhodinové workshopy, do kterých se zejména malí návštěvníci aktivně zapojují

23 Abu Dhabi – Fourth day – Exhibition

24 Fourth day Okolo poledne přichází na výstavu šejk emirátu Abu Dhabi – Khalifa bin Zayed Al Nahyan Také arabská televize dnes natáčí na výstavě a mimo jiné i Kačku a náš stánek

25 Abu Dhabi – Fifth day – Exhibition

26 Fifth day Poslední den výstavy je trochu specifický Výstava je dnes otevřena celý den pouze pro ženy, a tak nás na stánku navštěvují pouze dívčí školy, ženy a maminky s dětmi do 12 let Dnes nás přišla na stánek navštívit také kulturní attaché ČR v Abu Dhabi Mgr. Dana Elmontová

27 Abu Dhabi – Fifth day – Party dinner

28 Fifth day Poslední den výstavy je zakončen kulturním večerem V hale, která pojme 1 500 lidí je vše připraveno ke slavnostní večeři Třetina haly je pokryta pouštním pískem a je na ní vytvořen model beduínské vesničky Na pódiu se střídají v závěrečném programu delegace všech zúčastněných zemí

29 Abu Dhabi – Fifth day – Party dinner

30 Abu Dhabi – Sixth day – Ferrari world

31 Sixth day Šestý den dopoledne uklízíme stánky V poledne je připraven slavnostní oběd spojený s předáním účastnických listů a medailí a vyhlášením cen výstavy Máme obrovskou radost, protože získáváme jeden z pěti pohárů za nejlepší stánek mladých vystavovatelů do 18 let

32 Abu Dhabi – Sixth day – Ferrari world

33 Sixth day Odpoledne je pro všechny účastníky připraven výlet do Ferrari Worldu Ferrari world je zábavní park na ostrově Yas, který se nachází v blízkosti závodního okruhu F1 Yas Marina Circuit Ferrari world je vyhlášený nejrychlejší horskou dráhou na světě – 240 km/h

34 Abu Dhabi – Sixth day – Ferrari world

35 Abu Dhabi – Seventh day – Free time

36 Seventh day Dnes dopoledne jsme vyrazili na nákupy, do tržnice, nákupního centra, na zlatý souk a také do největšího Marks Spencer na světě Odpoledne jsme se přestěhovali na poslední čtyři dny do hotelu Khalidiya Palace by Rayhaan, který je přímo u moře

37 Abu Dhabi – Seventh day – Free time

39 Abu Dhabi – Eight day – shopping

40 Eight day Dnes jsme se celý den koupali a odpočívali V podvečer jsme se okolo hotelu Emirates Palace vydali do největšího nákupního centra v Abu Dhabi – Marina Mall

41 Abu Dhabi – Eight day – shopping

42 Abu Dhabi – Ninth day – desert safari

43 Ninth day Dnešní odpoledne a večer byl věnován pouštnímu safari Jízda jeepem po dunách, velbloudi, tetování henou, břišní tanečnice, pravá beduínská večeře a spousta dalších zážitků, které neměly chybu

44 Abu Dhabi – Ninth day – desert safari

45 Abu Dhabi – Ninth day – Desert safari

46 Abu Dhabi – Tenth day – Emirates palace

47 Tenth day Dnes jsme měli poslední odpočinkový den Dopoledne i odpoledne jsme strávili u bazénu a u moře V podvečer jsme se v hale hotelu vyfotili s pohárem a medailemi a večer jsme se vydali na prohlídku sousedního Emirates Palace

48 Abu Dhabi – Tenth day – Emirates palace

49 Tenth day Emirates Palace je nejluxusnější hotelový komplex v Abu Dhabi V tomto hotelu je vše samé růže a samé zlato, od vstupní haly, přes toalety až po zlaté lístky v kávě či na zákuscích

50 Abu Dhabi – Tenth day – Cup and medals

52 Abu Dhabi – Eleventh day – Dubai

53 Eleventh day Dnes jsme v Emirátech poslední den a čeká na nás celodenní výlet do Dubaje V deset hodin nasedáme do busu, kde již na nás čeká česká průvodkyně a vydáváme se z Abu Dhabi směr Dubaj, cesta trvá necelé dvě hodiny

54 Abu Dhabi – Eleventh day – Dubai

55 Eleventh day Nejprve zajíždíme na Palma Jumeirah, slavný uměle vytvořený ostrov ve tvaru palmy k vyhlášenému hotelu Atlantis Poté míříme na Jumeirah Beach k fotogenickému hotelu Burj – Al – Arab ve tvaru plachetnice o výšce 321 metrů

56 Abu Dhabi – Eleventh day – Dubai

57 Eleventh day Následuje prohlídka Muzea Dubaje, jízda dřevěnou lodičkou „abra“ a smlouvání na Spice Souk a Gold Souk V podvečer se dostáváme k nejvyšší budově světa 828 m vysoké Burj Khalifa, kde vyjíždíme rychlovýtahem do 124. patra, odkud máme Dubaj jako na dlani

58 Abu Dhabi – Eleventh day – Dubai

Stáhnout ppt "Expo Science International 2013 Abu Dhabi 12th – 23th September 2013."