Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Telephone-based Presales Technical Support Peter Rus.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Telephone-based Presales Technical Support Peter Rus."— Transkript prezentace:

1 Telephone-based Presales Technical Support Peter Rus

2 Technická podpora pro prodejní aktivity  V lokálním jazyce od února 2006  Technické otázky na všechny Microsoft produkty  Včetně Microsoft Dynamics!  Například:  Porovnání vlastností mezi různými verzemi produktů  Podpora při konkurenčních situacích  Nekomplexní licenční otázky  Neomezený počet (telefon, nebo email)  Může použít každý zaměstnanec kvalifikovaného partnera  Bezplatné použití

3 Jednoduchý cyklus prodeje Obchodní aktivity Příležitost Nasazení Podepsaná objednávka Běžné použití Pilot

4 Příklady otázek z nedávné minulosti  Je možný upgrade z demoverze SQL 2005 na plný produkt?  Na jakých platformách bude podporován Exchange 2007?  Prosím, zašlete nám návod na nastavení velikosti cache v ISA 2004.  Je možné přesunout OWA ze SBS 2003 na jiný server?  Jaké jsou novinky ohledně diskových kvót v R2?  Je k dispozici nějaká reference na instalaci Dynamics Navision ve výrobě léčiv?  Jaké CALy jsou potřeba pro Terminal Server mimo doménové prostředí?  Máme technický problém v našem testovacím Dynamics CRM prostředí, nemůžeme přidat klienta.  Jak argumentovat pro Exchange 2007 proti Sendmailu?  Zákazník má řešení postavené na Linuxu. Jak ho přesvědčit o výhodách platformy Microsoft?

5 Kdo může službu použít?  Gold Certified partneři  Certified partneři  OEM System Builder  Je potřeba se zaregistrovat (službu lze použít po 3 pracovních dnech od registrace)  https://oem.microsoft.com/tpts https://oem.microsoft.com/tpts  Pracovní dny 8:30 – 17:30  Telefon: 841 300 300 (volba 2 -> volba 1/2 -> volba 6)  Email: czpspts@microsoft.com


Stáhnout ppt "Telephone-based Presales Technical Support Peter Rus."

Podobné prezentace


Reklamy Google