Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Možnosti předprodejní podpory • Global Partner Support (TSA & TAS Team) • LiveMeetings, WebCasts • Ukázky řešení • PTS&SSP Team • EUGA (Grantová podpora.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Možnosti předprodejní podpory • Global Partner Support (TSA & TAS Team) • LiveMeetings, WebCasts • Ukázky řešení • PTS&SSP Team • EUGA (Grantová podpora."— Transkript prezentace:

1 Možnosti předprodejní podpory • Global Partner Support (TSA & TAS Team) • LiveMeetings, WebCasts • Ukázky řešení • PTS&SSP Team • EUGA (Grantová podpora EU) • LOM (Large Opportunity manager) Pavel Rejhon Partner Technology Specialist Microsoft

2 TSA -Technical Sales Assistant Bezplatná, je vyžadována informace o obchodním případě 841 300 300 (volba 3 >> 4) cztsa@microsoft.com TAS - Technical advisory services Pro GCP prvních 40h zdarma 841 300 300 (volba 3 >> 5) cztas@microsoft.com Profesional Support CP & GCP má nárok na 5 případů 841 300 300 (volba 3 >> 2) czinfo@microsoft.com BCPS - Business Critical Phone Support Telefonická podpora při ohrožení primárních podnikatelských aktivit 841 300 300 (volba 3 >> 2) czinfo@microsoft.com Global Partner Support  Více info na http://support.microsoft.com/default.aspx?ln=cs http://support.microsoft.com/default.aspx?ln=cs

3 TSA -Technical Sales Assistant  Produktové informace  Konkurenční informace  Technické možnosti produktů  Best practices  Case Studies Pro GCP & CP bezplatně, je vyžadována informace o obchodním případě 841 300 300 (volba 3 >> 4) 8:30 - 17:30 cztsa@microsoft.com

4 TAS - Technical advisory services  Technické konzultace  Spolupráce na konkrétních projektech  Technické možnosti produktů  Produktové informace  Best practices  Webcasts, on-line prezentace Pro GCP prvních 40h zdarma 841 300 300 (volba 3 >> 5) 8:30 - 17:30 cztas@microsoft.com

5 Profesional Support & BCPS  Profesional Support  Řešení technických potíží  Rozsah technické podpory je vše mimo MS Games a MS Hardware CP & GCP má nárok na 5 případů 841 300 300 (volba 3 >> 2) 8:00 - 20:00 czinfo@microsoft.com  BCPS - Business Critical Phone Support  Telefonická podpora při ohrožení produkce - primárního podnikatelského zaměření u zákazníka 841 300 300 (volba 3 >> 2) 8:00 - 20:00 czinfo@microsoft.com

6 Webová vysílání - webcast  Lokální webcasty  MSPP http://www.microsoft.com/cze/partner/trainingevents/webcasts/default.mspxhttp://www.microsoft.com/cze/partner/trainingevents/webcasts/default.mspx  Každé úterý 16:00 – 17:00  Pozvánka v Partnerském newsletteru a reminder  MSDN http://www.microsoft.com/cze/msdn/webcasts/default.mspx http://www.microsoft.com/cze/msdn/webcasts/default.mspx  Technet http://technet.microsoft.com/cs-cz/bb402964.aspx http://technet.microsoft.com/cs-cz/bb402964.aspx  TAS - Technical advisory services  Celosvětové webcasty  MSPP-PLC https://partner.microsoft.com/US/trainingevents/training https://partner.microsoft.com/US/trainingevents/training  MSDN  http://msdn.microsoft.com/en-us/aa570302.aspx http://msdn.microsoft.com/en-us/aa570302.aspx  http://www.microsoft.com/events/series/default.mspx http://www.microsoft.com/events/series/default.mspx  Technet  http://www.microsoft.com/emea/spotlight/ http://www.microsoft.com/emea/spotlight/  http://technet.microsoft.com/en-us/bb291010.aspx http://technet.microsoft.com/en-us/bb291010.aspx

7 Ukázky řešení http://www.microsoft.com/cze/partner/salesmarketingsection/smsalesdemos/default.mspx http://www.microsoft.com/cze/partner/salesmarketingsection/smsalesdemos/default.mspx  Produktové ukázky (US) Produktové ukázky (US) Podrobné technické ukázky jednotlivých produktů přístupné všem partnerům.  Videa zákaznických řešení Videa zákaznických řešení Virtuální počítače pro partnery na úrovni Certified a Gold Certified, které obsahují přizpůsobitelné ukázky firemních řešení, které lze využít při prodeji.  Ukázkové simulace (Demo Showcase) (US) Ukázkové simulace (Demo Showcase) (US)  Demo Showcase 2007 - Demonstrační prostředí postavené na scénářích, výběr podle role, produktů (29), scénářů (25), Simulace Virtuální prostředí

8 PTS&SSP Team  Komunita IW, IO  Podpora partnerů v předprodejním cyklu - rozvoj technického a obchodního teamu partnera  Skills Builder  Příprava personalizovaného rozvojového plánu  Rozvoj znalostí  Podpora u klíčových obchodních případů  Pomoc při přípravě a účast na prezentacích u zákazníků

9 Grantová podpora EU http://www.vzestup.cz http://www.vzestup.cz Microsoft SMS&P Vyhodnocení situace firmy z hlediska možnosti získat grant Poradenství pro získání dat pro sestavení Žádosti Provedení Studie proveditelnosti (Cost-Benefit analýza) Sestavení a podání Žádosti Ošetření výběrových řízení Konzultační pomoc při formální realizaci grantu (práce s náklady a podobně)...i víc a to vše ZADARMO Naše nabídka

10 LOM ( Large Opportunity manager )  Práce na klíčových obchodních příležitostech v segmentu SMS&P zákazníků (cca 100-500 PC, s cenou min. 300.000 Kč)  1:1 asistence obchodním partnerům u zákazníka – podpora prodeje řešení i konzultace licenčních smluv  Zajištění specializované podpory, prezentací ze strany spol. Microsoft  Mapování potenciálu u zákazníků Peter Rus| Mob.:+420 724 720 215| E-mail: v-perus@microsoft.comv-perus@microsoft.com Jan Špůr| Mob.:+420 725 812 234| E-mail: v-jaspur@microsoft.comv-jaspur@microsoft.com

11  LiveMeetings, WebCasts  Ukázky řešení  EUGA (Grantová podpora EU)  LOM (Large Opportunity manager)  LiveMeetings, WebCasts  Ukázky řešení  EUGA (Grantová podpora EU)  LOM (Large Opportunity manager) Možnosti předprodejní podpory TSA & TAS Team •LiveMeetings, WebCasts •Ukázky řešení PTS&SSP Team LOM (Large Opportunity manager)


Stáhnout ppt "Možnosti předprodejní podpory • Global Partner Support (TSA & TAS Team) • LiveMeetings, WebCasts • Ukázky řešení • PTS&SSP Team • EUGA (Grantová podpora."

Podobné prezentace


Reklamy Google