Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

77 % českých firem uvažuje o nasazení webového filtru. Kvalitní řešení URL filtrace je dnes pro efektivní řízení nutností. Proč webový filtr?

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "77 % českých firem uvažuje o nasazení webového filtru. Kvalitní řešení URL filtrace je dnes pro efektivní řízení nutností. Proč webový filtr?"— Transkript prezentace:

1 77 % českých firem uvažuje o nasazení webového filtru. Kvalitní řešení URL filtrace je dnes pro efektivní řízení nutností. Proč webový filtr?

2 Hlavní přínosy  Efektivita a maximální využití pracovní doby ! 30–40% využití Internetu pro nepracovní aktivity (IDC Research) ! Přes 60 % on-line nákupů v pracovní době (Nielsens/NetRatings) ! Více než 1 hodina denně pro soukromé účely (E&Y ČR)  Bezpečnost Výrazné snížení zavlečení nákazy do počítačové sítě – viry, trojani, malware Zachování dobrého jména společnosti  Reporting Detailní pohyb uživatelů na Internetu – zvýšení osobní odpovědnost

3 Přínosy navíc  Úspora zdrojů Výrazné snížení objemu přenášených dat Snížení nákladů na provoz a zbytečné navyšování kapacity datové linky  Odpovědnost a firemní bezpečnost Transparentní nastavení pravidel pro využívání firemních zdrojů Zvýšení odpovědnosti za bezpečnost informací  Definice pracovní náplně Ideální nástroj pro definování pracovní náplně jednotlivce i skupiny

4 Jaké domény navštěvují čeští uživatelé Internetu? 4 % ostatní.cz 75 %.com 21 % 1 organizace 1 den 600 uživatelů stránek různých domén Případová studie 2011

5 Úspěšnost zahraničního webfiltru v českém prostředí 1 organizace 1 den 600 uživatelů stránek různých domén Případová studie 2011.cz/NE 45 %.cz/ANO 30 %.com/ANO 15 %.com/NE 6 % Ostatní 4 %

6 Proč tak nízká úspěšnost?  Univerzální řešení pro celý svět  Orientace na celosvětový trh  Nepřesná databáze pro lokální prostředí  Automatizovaná strojová databáze  Omezená dostupnost technické podpory  Složitá komunikace

7 Americký nebo český uživatel? Každý uživatel je unikátní! ?

8 Přesnost a aktuálnost  Chování uživatelů je v daných lokalitách specifické  Rozhodují www stránky, které uživatelé skutečně navštěvují  Důležitá je okamžitá aktualizace nově navštívených neznámých stránek  Bez kvalitní a přesné kategorizace není URL filtrace efektivním nástrojem

9 Chytré řešení pro filtrování českého webu

10 Český webový filtr Kernun Clear Web zná české prostředí Reaguje na lokální hrozby rychleji a pružněji než globální řešení. Dosahuje až 98% úspěšnosti.

11 V čem je Kernun Clear Web jiný webfiltr Bežné řešení webového filtru  Robustní, ale nepřesná databáze  Orientace na celosvětového uživatele  Automatizovaná strojová kategorizace  Cizojazyčná obsluha  Složitá procedura požadavků Řešení Kernun Clear Web  Přesná a účinná databáze  Orientace na chování českého uživatele  Lidská kategorizace stránek  Profesionální tým kategorizátorů  Okamžitá aktualizace neznámých stránek  Snadná komunikace a technická podpora  Svěřená správa v režimu 5×8 nebo 7×24

12 Kernun je přesný a účinný Znalost chování českých uživatelů Profesionální tým českých kategorizátorů Automatické hlášení nových neznámých stránek Správné zařazení do 24 hodin Unikátní schopnost učit se a zvyšovat úspěšnost

13 Kernun zvyšuje úspěšnost díky své schopnosti učit se (rok 2010) Úspešnost při nasazeníÚspešnost 90 dní od nasazení 78,4 % známé domény neznámé domény 21,6 % 97,3 % známé domény celkem naučené domény 18,9 % neznámé domény 2,7 % Případová studie: Nasazení Kernun Clear Web / Krajský úřad Jihomoravského kraje

14 Úspešnost DNES Úspešnost při nasazení Úspěšnost po 1 měsíci provozu 80–90 % známé domény 95–98 % známé domény

15 Funkce a vlastnosti Tři režimy Kernun Clear Web Povolené kategorie Zakázané kategorie Dočasně povolené kategorie Kernun BYPASS Uživatelsky specifické nasazení Autentizace: NTLM, Kerberos, Radius, LDAP,… Kernun BYPASS, White listy, Black listy, datum a čas Veřejné rozhraní pro reklamace Detailní reporting

16 ZAKÁZANÉ kategorie Tři režimy Kernun Clear Web POVOLENÉ kategorie BYPASS kategorie Dočasně povolené kategorie Uživatel je upozorněn formulářem BYPASS Přístup uživatele je detailně logován

17 BYPASS – pozitivní výstraha Funkce režimu BYPASS umožňuje díky reportingu správné nastavení bezpečnostní politiky

18 Proč Kernun Clear Web Úspěšnost filtrování obsahu až 98 % Detailní reporting pro správu sítě Kompletní zdrojový kód Dostupnost podpory a okamžitá reakce Snížení objemu přenášených dat Pokles používání Internetu pro soukromé účely Zabezpečení před zavlečením nákazy

19 Reference Kernun Clear Web úspešnost v ostrém provozu / leden 2012 Krajský úřad Jihomoravského kraje Český hydrometeorologický ústav ČR Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Základní škola Těšany ŽĎAS, a.s. Home Credit a.s. 95,4 %98 %97%96 %96,5 %97,2 %

20 Vyzkoušejte si Kernun Clear Web Otestujte si přesnost databáze a rychlost kategorizace neznámé www stránky Online Demo: nastavte si testovací proxy a vyzkoušejte si Kernun Clear Web přímo na svém počítači.

21 Zápůjčka a testování Využijte možnosti zápůjčky Otestujte nasazení webového filtru Kernun Clear Web přímo v reálném prostředí vaší počítačové sítě Razíme politiku Try and Buy, která je ideální příležitostí pro správná rozhodnutí

22 Využijte program: Trade-up Přejděte na webový filtr Kernun Clear Web

23 Program: Trade-up webový filtr stávající řešení Unikátní webový filtr nové generace orientovaný na české prostředí Přesná kategorizace dosahuje 98% úspěšnosti Okamžitá aktualizace neznámých stránek Svěřená správa a technická podpora Kernun Clear Web

24 Trade-up je výhodný Trade-up na Kernun Clear Web Nákup zařízení zdarma Unikátní webový filtr jen za cenu licence Platba licence i formou měsíčních splátek Svěřená správa v režimu 8×5 na 1 rok zdarma webový filtr stávající řešení RENEWAL NUTNÝ NÁKUP OBNOVY LICENCE

25 Kernun Clear Web Chytré řešení pro filtrování českého webu


Stáhnout ppt "77 % českých firem uvažuje o nasazení webového filtru. Kvalitní řešení URL filtrace je dnes pro efektivní řízení nutností. Proč webový filtr?"

Podobné prezentace


Reklamy Google