Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

…. spojení vítězů, solidnost, dynamika Vážená pane řediteli, dovoluji si Vám jménem AC SPARTA PRAHA nabídnout možnost obchodní spolupráce v oblasti profesionální.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "…. spojení vítězů, solidnost, dynamika Vážená pane řediteli, dovoluji si Vám jménem AC SPARTA PRAHA nabídnout možnost obchodní spolupráce v oblasti profesionální."— Transkript prezentace:

1

2 …. spojení vítězů, solidnost, dynamika Vážená pane řediteli, dovoluji si Vám jménem AC SPARTA PRAHA nabídnout možnost obchodní spolupráce v oblasti profesionální silniční cyklistiky. Domníváme se, že především výsledky v mezinárodních závodech, kvalitní jezdci a v neposlední řadě i historie klubu představují více než kvalitní základ pro případnou spolupráci za naší stranu a zároveň se domníváme, že mohou být i obchodně zajímavým zhodnocením Vašich investic. Přínos pro Vaší společnost vidíme zejména ve spojení dvou silných značek v rámci sportu, který patří mezi nejpopulárnější rekreační sporty v ČR a co považuji za důležité, v rámci všech věkových skupin obou pohlaví. Domníváme se, že v tomto se naše cílové skupiny ideálně prolínají a spolu s mediální prezentací vytvářejí zajímavý prostor pro obchodní spolupráci. Podrobnější informace včetně konkretizace možností prezentace partnera najdete v přiložené prezentaci. Děkuji předem za zvážení naší nabídky. Jiří Sivák, manager týmu

3 Historie a úspěchy klubu – Nespokojen í atleti a velocipedist é, kteř í opustil Athletic Club Praha, zakl á daj í Athletic Club Kr á lovsk é vinohrady, z nějž pak valn á hromada definitivně ustavuje Athletic Club Sparta ( v restauraci Dem í nka ) – Nespokojen í atleti a velocipedist é, kteř í opustil Athletic Club Praha, zakl á daj í Athletic Club Kr á lovsk é vinohrady, z nějž pak valn á hromada definitivně ustavuje Athletic Club Sparta ( v restauraci Dem í nka ) 1895 – Na bubensk é hliněn é dr á ze AC Sparta poř á d á dvan á ctihodinovku cyklistů, sparťan é z á vod í i ve Var š avě, V í dni, Oděse 1895 – Na bubensk é hliněn é dr á ze AC Sparta poř á d á dvan á ctihodinovku cyklistů, sparťan é z á vod í i ve Var š avě, V í dni, Oděse 1921 – Založen í klasick é ho marat ó nu Praha-Karlovy Vary-Praha (262 km) V š edes á tilet é historii tohoto z á vodu pak 10x v í těz í sparťan é 1921 – Založen í klasick é ho marat ó nu Praha-Karlovy Vary-Praha (262 km) V š edes á tilet é historii tohoto z á vodu pak 10x v í těz í sparťan é 1980 Hvězdami osmdes á tých let jsou Jan Žaloudek (reprezentant v cyklokrosu a výborný silnič á ř, např. v í těz vrchařsk é soutěže na Lidic í ch či etap v Rumunsku), Jiř í Fojt (vynikaj í c í časovk á m, později jezdec RH Plzeň a Milevska, medailista ze silničn í ch š ampion á tů), Milo š Matějka (na vojně v Dukle Praha mistr republiky a reprezentant v družstvech na 100 km) a předev ší m Martin Penc, mistr světa v bodovačce 1985, medailista z OH a profesion á ln í ho MS a mnohon á sobný mistr republiky) Hvězdami osmdes á tých let jsou Jan Žaloudek (reprezentant v cyklokrosu a výborný silnič á ř, např. v í těz vrchařsk é soutěže na Lidic í ch či etap v Rumunsku), Jiř í Fojt (vynikaj í c í časovk á m, později jezdec RH Plzeň a Milevska, medailista ze silničn í ch š ampion á tů), Milo š Matějka (na vojně v Dukle Praha mistr republiky a reprezentant v družstvech na 100 km) a předev ší m Martin Penc, mistr světa v bodovačce 1985, medailista z OH a profesion á ln í ho MS a mnohon á sobný mistr republiky) – V ú noru je založena profesion á ln í st á j AC Sparta Praha cycling. Do Sparty se vracej í i býval í sparťan é – o členskou registraci v klubu pož á dal např í klad Jiř í Fojt. Ve Spartě se to opět hemž í slavnými jm é ny jako Richard Faltus, Zdeněk Mlyn á ř (juniorský mistr světa v cyklokrosu), Petr Pučel í k či nadějný Martin Heb í k 2002 – V ú noru je založena profesion á ln í st á j AC Sparta Praha cycling. Do Sparty se vracej í i býval í sparťan é – o členskou registraci v klubu pož á dal např í klad Jiř í Fojt. Ve Spartě se to opět hemž í slavnými jm é ny jako Richard Faltus, Zdeněk Mlyn á ř (juniorský mistr světa v cyklokrosu), Petr Pučel í k či nadějný Martin Heb í k Zdeněk Mlynář vyhrává Světový pohár v cyklokrosu Zdeněk Mlynář vyhrává Světový pohár v cyklokrosu 2004/05 – AC SPARTA PRAHA je jedn í m z nej ú spě š něj ší ch týmů v ČR 2004/05 – AC SPARTA PRAHA je jedn í m z nej ú spě š něj ší ch týmů v ČR

4 Sportovní úspěchy v roce Rund um Rhede 1.Mlynář,2. Hebík Primavera Znojmo1.Fiala Český pohár Soběslav1. Mlynář Extraliga Olomouc1. Fiala VC Author - Cihlářův nem. Praha1.Mlynář, 3.Faltus ČP Jindřichův Hradec- silnice/krit.1.Mlynář, 2. Faltus Český pohár Plzeň 3.Benda GP Herning UCI 1.11.Hlaváč aktivita Lidice 1. Etapa 1.Mlynář Mistrovství ČR Brno – jednotlivci6.Bečka GP Brinkhof Dortmund2.Faltus Tutlingen - kriterium3.Hlaváč City nach Rhede1.Ivan Basso, 6. Faltus Wipperschein-horské krit. 80 km1.Hebík,4. Bečka Montabaur horské krit.2.Bečka Osterwedingen 2.Hlaváč Ludwigsburg1.Hebík Nurnberger Altstadt svět. Pohár11.Hebík Giant liga celkově1.Pečenka,2.Hlaváč,3. Nesveda GP Borgers silniční 1. Mlynář + kriterium 1.Padrnos, 2. Hebík V roce x vítězství a 21x umístění místo

5

6 Realizační tým Zdeněk Rubáš– jednatel, sportovní ředitel Jiří Sivák– marketingový ředitel Ing. Dušan Masný– marketing, web Mgr. Marek Tajbl – marketing, média, PR

7 Dlouhodobé cíle klubu Kontinentální profesionální tým s postupem do první světové ligy PRO-TOUR

8 Stávající partneři ASSOCIATION CLUB SPARTA PRAHA, ALKAL baterie, BORGERS CS, CYKLOMAX spol.s.r.o. Praha, CHODOVAR pivovar, Il Sano minerální vody, AGROCENTRUM Karel Aubrecht, HOCH reklama, EKOSTYL spol.s.r.o. Praha, IVA bezpečnostní agentura - Praha, MOIRA a.s. Praha, ASTRO sport. ponožky, Chain Star -Nacházel s.r.o.Praha, POLEDNÍK Frýdek Místek, PENCO Praha, RUPA s.r.o. Praha, Colafit, Artrotur Břeclav, SEDLÁČEK- Kärcher Příbram, Sýkora- cyklodresy Blučina Brno, Progress cycle Fizik / Cranbrothers- Praha, Michelin - Cyklo Žitný, Chung shi - HSH Sport Praha,Netro, Agro Bio Fa. Veverka, Interier Michal Tyc, Velox sport Praha, Cycle Ops Power Tap USA, Specialized N.69, Kletr nakladatelství, SIMIX s.r.o. Praha, Guinness, Progress Sportwear s.r.o. Písek, Víno Marcinčák, TONDACH s.r.o.Hranice, JUNKERS – BOSCH s.r.o. Rupa s.r.o.Praha, MERIDA Bike, AXES počítače, EBA elektromontáže PRAHA, Kovostav s.r.o., Comnet systém,Gluetec, Grotz Becker, Froeschl, Linde, F+Z Pavelek truhlářství, KS Klima servis, WaV Inženýring, Sunwo, Elektro Kebrle, Foto Studio Vavruška, Prazdroj a.s., Tufo, Mavic- Kastar, Mikado Beton, Power Sport, Cyklo Bartoníček, Cyklo Sport Hájek, Coca cola, Astro Třebíč, Enersys, Motel Mýto, Fast Elektro velkoobchod, ČZ Strakonice

9

10 Přínos pro partnery Spojení s jedním z nejrozšířenějších sportů Spojení s jedním z nejrozšířenějších sportů Intenzivnější a věrohodnější projev značky Intenzivnější a věrohodnější projev značky Využití partnerství k rozšíření povědomí o značce na stávajících trzích Využití partnerství k rozšíření povědomí o značce na stávajících trzích Využití partnerství k rozšíření cílové skupiny na stávajících trzích Využití partnerství k rozšíření cílové skupiny na stávajících trzích Využití partnerství k zisku nových obchodních trhů Využití partnerství k zisku nových obchodních trhů Zisk dispozičních práv profesionálních cyklistů pro marketingové cíle partnera Zisk dispozičních práv profesionálních cyklistů pro marketingové cíle partnera

11 Struktura partnerů týmu Hlavní titulární partner týmu Titulární partner týmu Oficiální partneři týmu Sponzor

12 Hlavní titulární partner Spojení názvu partnera s názvem klubu Spojení názvu partnera s názvem klubu Umístění loga na nejprestižnější místa na dresech (viz. vizualizace log) Umístění loga na nejprestižnější místa na dresech (viz. vizualizace log) Umístění loga na doplňcích ošacení (viz. vizualizace log) Umístění loga na doplňcích ošacení (viz. vizualizace log) Umístění loga na nejprestižnějších místech na automobilech týmu (viz. vizualizace log) Umístění loga na nejprestižnějších místech na automobilech týmu (viz. vizualizace log) Zisk dispozičních práv pro marketingové cíle partnera Zisk dispozičních práv pro marketingové cíle partnera Účast členů týmu na tiskových konferencích, promotion akcích, PR akcích partneraÚčast členů týmu na tiskových konferencích, promotion akcích, PR akcích partnera Právo uvádět tým jako svého zákazníka nebo uživatele produktuPrávo uvádět tým jako svého zákazníka nebo uživatele produktu VIP vstup na závodyVIP vstup na závody

13 Titulární partner Spojení názvu partnera s názvem klubu Spojení názvu partnera s názvem klubu Umístění loga na prestižních místech na dresech (vizualizace log) Umístění loga na prestižních místech na dresech (vizualizace log) Umístění loga na doplňcích ošacení (viz. vizualizace log) Umístění loga na doplňcích ošacení (viz. vizualizace log) Umístění loga na prestižních místech na automobilech týmu (viz. vizualizace log) Umístění loga na prestižních místech na automobilech týmu (viz. vizualizace log) Zisk dispozičních práv pro marketingové cíle partnera Zisk dispozičních práv pro marketingové cíle partnera Účast členů týmu na tiskových konferencích, promotion akcích, PR akcích partnera Účast členů týmu na tiskových konferencích, promotion akcích, PR akcích partnera právo uvádět tým jako svého zákazníka nebo uživatele produktu právo uvádět tým jako svého zákazníka nebo uživatele produktu VIP vstup na většinu závodů VIP vstup na většinu závodů

14 Oficiální partner Umístění loga na dresech (viz. vizualizace log) Umístění loga na dresech (viz. vizualizace log) Umístění loga na doplňcích ošacení (viz. vizualizace log) Umístění loga na doplňcích ošacení (viz. vizualizace log) Umístění loga na automobilech týmu (viz. vizualizace log) Umístění loga na automobilech týmu (viz. vizualizace log) Zisk dispozičních práv pro marketingové cíle partnera Zisk dispozičních práv pro marketingové cíle partnera Účast členů týmu na tiskových konferencích, promotion akcích, PR akcích partnera Účast členů týmu na tiskových konferencích, promotion akcích, PR akcích partnera právo uvádět tým jako svého zákazníka nebo uživatele produktu právo uvádět tým jako svého zákazníka nebo uživatele produktu VIP vstup na většinu závodů VIP vstup na většinu závodů

15 Sponzor Umístění loga na doplňcích vybavení Umístění loga na doplňcích vybavení Umístění loga na automobilech týmu (viz. vizualizace log) Umístění loga na automobilech týmu (viz. vizualizace log) Zisk dispozičních práv pro marketingové cíle partnera Zisk dispozičních práv pro marketingové cíle partnera Účast členů týmu na tiskových konferencích, promotion akcích, PR akcích partnera Účast členů týmu na tiskových konferencích, promotion akcích, PR akcích partnera právo uvádět tým jako svého zákazníka nebo uživatele produktu právo uvádět tým jako svého zákazníka nebo uživatele produktu VIP vstup na většinu závodů VIP vstup na většinu závodů

16

17 Ohodnocení partnerského vztahu Hlavní titulární partner CZK Titulární partner CZK Oficiální partner CZK Sponzor CZK

18 Oficiální automobily týmu Možnost použití spojení Možnost použití spojení „Oficiální vůz profesionálního týmu cyklistiky“ Uvedení loga automobilu na dresech jezdců týmu Uvedení loga automobilu na dresech jezdců týmu Představení vozu na TK týmu Představení vozu na TK týmu Prezentace vozu na oficiálních materiálech týmu Prezentace vozu na oficiálních materiálech týmu Možnost mediálních výstupů v motoristických časopisech Možnost mediálních výstupů v motoristických časopisech Prezentace vozu při závodech Prezentace vozu při závodech VIP vstup na většinu závodů VIP vstup na většinu závodů

19 Vizualizace log cyklistické dresy Kompletně tým ks k volnému prodeji

20 Vizualizace log cyklistické dresy Kompletně tým ks k volnému prodeji

21 Vizualizace log další vybavení

22 Vizualizace log automobily 4x osobní vůz + 2 microbus

23 Mediální výstupy týmu v ČR TK na začátku a konci sezóny TK na začátku a konci sezóny Představení týmu v odborném tisku a na internetu Představení týmu v odborném tisku a na internetu Informace v tisku a internetu před závodem Informace v tisku a internetu před závodem Výsledkový servis po závodě v TV, tisku, internetu, rozhlase Výsledkový servis po závodě v TV, tisku, internetu, rozhlase Pravidelné informace v celostátních denících, TV a rozhlase, teletextu, odborném tisku a internetových portálech Pravidelné informace v celostátních denících, TV a rozhlase, teletextu, odborném tisku a internetových portálech Internetové stránky týmu - Internetové stránky týmu -

24 Rámcový program týmu 2006 Počet startů – Počet startů – (jednorázové a etapové závody zařazené do kalendáře UCI ) - mimo jiné POTVRZEN start na Zánodě Míru!!! - mimo jiné POTVRZEN start na Zánodě Míru!!! Státy – Německo, země Beneluxu, Francie, Itálie, Rakousko, ČR, Švýcarsko, Polsko, Slovensko Státy – Německo, země Beneluxu, Francie, Itálie, Rakousko, ČR, Švýcarsko, Polsko, Slovensko

25 Kontakt Jiří Sivák marketingový ředitel Zdeněk Rubáš jednatel týmu


Stáhnout ppt "…. spojení vítězů, solidnost, dynamika Vážená pane řediteli, dovoluji si Vám jménem AC SPARTA PRAHA nabídnout možnost obchodní spolupráce v oblasti profesionální."

Podobné prezentace


Reklamy Google