Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

GE Capital Bank eBilling z pohledu banky 5.11.2002 David Lorenc vedoucí oddělení přímého bankovnictví.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "GE Capital Bank eBilling z pohledu banky 5.11.2002 David Lorenc vedoucí oddělení přímého bankovnictví."— Transkript prezentace:

1 GE Capital Bank eBilling z pohledu banky 5.11.2002 David Lorenc vedoucí oddělení přímého bankovnictví

2 GE Capital Bank Obsah prezentace 1) Stávající možnosti placení 2) Výhody pro klienta a banku 3) eBilling v rámci internetového bankovnictví 4) eBilling v rámci portálu 5) Shrnutí

3 GE Capital Bank Banka i klienti preferují platby, které jsou prováděny automaticky (inkaso, SIPO) nebo platby přes kanály přímého bankovnictví.

4 GE Capital Bank Pomineme-li inkaso, je 71% převodů prováděno kanály přímého bankovnictví nebo jako trvalý příkaz.

5 GE Capital Bank V srpnu podle výzkumu pravidelně používalo internet 37% populace starší 18 let a 21% populace mělo přístup z domova.

6 GE Capital Bank Přiřazení eBillingu pomocí internetového bankovnictví přímo k běžnému účtu je pro klienta velmi pohodlné a přehledné.

7 GE Capital Bank Napojení na konkrétní banku, byť s největším zastoupením mezi klienty billera, znamená dělat řešení pro 11% klientů billera. Největší banka má max. 30% klientů 37% populace starší 18 let mí přístup na internet

8 GE Capital Bank Internetový portál předpokládá založení e-peněženky, ale na rozdíl od běžného účtu není nutná návštěva pobočky banky.

9 GE Capital Bank Napojení na běžný účet konkrétní banky vylučuje univerzálnost eBillingového řešení.

10 GE Capital Bank Shrnutí 1) Kritickým faktorem úspěchu je jednoduchost pro klienta. 2) Každé řešení postavené z pohledu banky na klasickém běžném účtu a internetovém bankovnictví je vzhledem k nákladům nerealizovatelné. Každý biller by musel mít spojení s každou bankou. 3) Jako ideální se jeví systém e-peněženky v rámci portálu, která by překlenula nutnost otvírání běžného účtu v bance a byla by univerzálním řešením pro klienty všech bank. 4) Jako vhodné vidíme rozdělení eBillingu do dvou generací. První, velmi rychle implementovatelná, by byla pouze zobrazením detailu vyúčtování s klasickou formou úhrady a teprve druhá generace by doplnila jednotný způsob úhrady.

11 GE Capital Bank Děkuji za pozornost David Lorenc Vedoucí oddělení přímého bankovnictví


Stáhnout ppt "GE Capital Bank eBilling z pohledu banky 5.11.2002 David Lorenc vedoucí oddělení přímého bankovnictví."

Podobné prezentace


Reklamy Google