Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti"— Transkript prezentace:

1 Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra cestovního ruchu a marketingu Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Patricia Böhmová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent: Ing. Lucie Bláhová Červen 2016 České Budějovice

2 Motivace a důvody zvoleného tématu
Prohloubení znalostí daného tématu Využitelnost v praxi Pomoc od pana ředitele s výběrem  dostupné materiály Studijní obor obchodní podnikání

3 Cíl bakalářské práce Cílem práce je analyzovat stávající systém pro zpětnou vazbu od zákazníků ve vybrané společnosti Eutit s.r.o a formulovat návrhy na její zlepšení. Bude provedeno vlastní šetření jak ve firmě, tak i u stávajících zákazníků, na jehož základě budou odhaleny nedostatky a bude identifikován potenciál – formy zpětné vazby, frekvence, techniky, prostředky, a podobně.

4 Představení firmy Název společnosti: Eutit s.r.o
Sídlo: Stará Voda 196, Stará Voda Základní kapitál: 2 miliony Kč Právní norma: Společnost s ručením omezeným, založena společenskou smlouvou dvanácti společníků

5 Výzkumné otázky Otázka č. 1 Předpoklad č. 2 Otázka č. 3
Jsou zákaznici spokojeni s dodávaným materiálem a výrobky ? Předpoklad č. 2 Firma Eutit nemá vytvořený dotazník pro zpětnou vazbu pro zákazníky. Práce se zabývá jeho vytvořením. Je vytvořený dotazník použitelný v praxi? Otázka č. 3 Jak probíhá proces reklamace ve firmě a jaké jsou výsledky za uplynulé tři roky?

6 Metodika práce Metoda sběru dat (odborné publikace , internetové stránky podniku ) Výzkum Analýza dokumentů Vytvoření dotazníku

7 Výzkumná otázka č.1 Jsou zákaznici spokojeni s dodávaným materiálem a výrobky ? Monitoring zakázek ANO

8 Výzkumný předpoklad č.2 Firma Eutit nemá vytvořený dotazník pro zpětnou vazbu pro zákazníky. Práce se zabývá jeho vytvořením. Je vytvořený dotazník použitelný v praxi? ANO 7 otázek , 3 závěry Jak by jste zhodnotil(a) Vaši spokojenost s rychlostí a kvalitou podrobností? Jak by jste zhodnotil(a) Vaši spokojenost s rychlostí a řešením Vašich specifických požadavků? Jak by jste zhodnotil(a) Vaši spokojenost s nabídkou po stránce technického řešení? Jak by jste zhodnotil(a) Vaši spokojenost výrobků z cenové stránky? Jak by jste zhodnotil(a) Vaši spokojenost se spolupracovníky firmy Eutit? Jak by jste zhodnotil(a) Vaši spokojenost s plněním termínů zadané zakázky? Jak by jste zhodnotil(a) Vaši spokojenost s ohledem na kvalitu dodaného zboží ?

9 Výzkumná otázka č. 3 Jak probíhá proces reklamace ve firmě a jaké jsou výsledky za uplynulé tři roky? Zákazník Obchodník Mistr Technická kontrola Obchodní ředitel Výrobní ředitel

10

11

12 Návrhy opatření Zavedení ceníku na webových stránkách
Zavedení dotazníku Lepší posuzování spokojenosti zákazníka Rozšíření reklamy

13 Přínos práce Nově vytvořený dotazník pro firmu
Využití v praxi Nově vytvořený dotazník pro firmu Získání nových informací

14 Závěr Zodpovězení výzkumných otázek Stanovení návrhu
Splnění cíle práce

15 Doplňující otázky Vedoucí práce:
Vytvořila jste dotazník, pomocí kterého má firma v budoucnosti standardizovaně získávat zpětnou vazbu od zákazníků. Jak zajistíte, aby se jednalo o korektní sběr dat, nikoliv o ANKETU, která nemá přílišný reálný význam? Oponent práce: Bez dotazů

16 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti"

Podobné prezentace


Reklamy Google