Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

HISTORIE A TYPOLOGIE MÉDIÍ 3

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "HISTORIE A TYPOLOGIE MÉDIÍ 3"— Transkript prezentace:

1 HISTORIE A TYPOLOGIE MÉDIÍ 3
PhDr. Adolf Vodrážka cz

2 RADIOPROJEKT Poslechovost
Poslechovost tuzemských rádií zůstává stabilní, ukazují nová data výzkumu Radio projekt za druhý a třetí kvartál Denní poslechovost představuje 63,9 % (-0,5 procentního bodu ve srovnání s předchozím obdobím), týdně rádio poslouchá 84 % populace (-0,9 pb.). Nejposlouchanějším celoplošným rádiem zůstává Rádio Impuls s poslechovostí vyšší než milion posluchačů denně (1,089 mil.). Dvojkou je stále Evropa 2 a pozici třetího nejposlouchanějšího udržel ČRo Radiožurnál. Ve srovnání s výsledky za první pololetí letošního roku jsou výsledky celoplošných stanic stabilní. Mírně klesly stanice ČRo Dvojka a ČRo Vltava, velmi mírně pak i Frekvence 1. Naopak svou pozici upevnilo Rádio Impuls a své postavení potvrdila i Evropa 2. Všechny změny jsou ale v rámci statistické chyby. V meziročním srovnání je poslechovost Frekvence 1 nižší o necelých 100 tisíc posluchačů. První trojice rádií meziročně mírně posílila. 2

3 RADIOPROJEKT Vývoj poslechovosti celoplošných rádií (tis. osob), Zdroj: Radio projekt, SKMO, Median, STEM/MARK Mezi regionálními rádii má stále velký náskok Rádio Blaník, ve sledovaném období se vedlo Country Rádiu, které si ve srovnání s minulým obdobím polepšilo o 34 %. 3

4 RADIOPROJEKT Vývoj poslechovosti regionálních rádií (tis. osob), Zdroj: Radio projekt, SKMO, Median, STEM/MARK 4

5 Podíl rádiových sítí (v %), 1. 4. -30. 9. 2014
RADIOPROJEKT Podíl rádiových sítí (v %), Z hlediska podílu rozhlasových sítí má aktuálně nejvyšší podíl Regie Radio Music (RRM), do jehož výsledku je započítáno i Rádio Impuls. To však od nového roku přechází k Radio United Services. Zároveň dochází ke spojení Media Marketing Services (MMS) a RRM, což od nového roku bude znamenat, že jejich podíl ve společné firmě Radiohouse se přiblíží k 53 %. Zdroj: Radio projekt, SKMO, Median, STEM/MARK 5


Stáhnout ppt "HISTORIE A TYPOLOGIE MÉDIÍ 3"

Podobné prezentace


Reklamy Google