Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Svátek sv. Valentýna 2016. 2 TÉMA PRŮZKUMU: Svátek sv.Valentýna 2016 – bleskový průzkum REALIZÁTOR: SANEP s.r.o. VÝBĚR RESPONDENTŮ: kvótní výběr TYP.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Svátek sv. Valentýna 2016. 2 TÉMA PRŮZKUMU: Svátek sv.Valentýna 2016 – bleskový průzkum REALIZÁTOR: SANEP s.r.o. VÝBĚR RESPONDENTŮ: kvótní výběr TYP."— Transkript prezentace:

1 Svátek sv. Valentýna 2016

2 2

3 TÉMA PRŮZKUMU: Svátek sv.Valentýna 2016 – bleskový průzkum REALIZÁTOR: SANEP s.r.o. VÝBĚR RESPONDENTŮ: kvótní výběr TYP OTÁZEK: multiplechoice REPREZENTATIVITA: ve věku 18+let Reprezentativní vzorek odpovídá sociodemografickému rozložení obyvatel ČR dle údajů Českého statistického úřadu. VELIKOST REPREZENTATIVNÍHO VZORKU: N=1.054 Celkově se průzkumu společnosti SANEP zúčastnilo v rámci respondentního panelu více jak 220 tisíc registrovaných uživatelů, 9.725 dotázaných. PRŮBĚH PRŮZKUMU: 9. - 11.2. 2016 POUŽITÁ METODIKA PRŮZKUMU: internetový CAWI on/off-line průzkum POUŽITÉ KVÓTY: věk, pohlaví, bydliště, vzdělání STATISTICKÁ ODCHYLKA: +- 2,5% KONTROLA VZORKU: triangulační datová metodika METODOLOGIE 3

4 4 POHLAVÍ MUŽI48,9% ŽENY51,1% CELKEM100% VĚK 18-2920,3% 30-4428,4% 45-5923,2% 60+28,1% CELKEM100% PŘÍJEM 0-20 tis.Kč62,4% 20-50 tis.Kč35,1% 50 tis.Kč a více2,5% CELKEM100% VZDĚLÁNÍ základní + SŠ bez maturity 54,6% SŠ s maturitou 31,1% VŠ 14,3% CELKEM 100% VELIKOST MÍSTA BYDLIŠTĚ Praha12,1% Středočeský12.3% Ústecký7,3% Plzeňský5,2% Královéhradecký5,1% Vysočina4,7% Moravskoslezský11,9% Jihomoravský11,7% Liberecký4,3% Karlovarský2,8% Jihočeský5,8% Pardubický4,9% Olomoucký6,3% Zlínský5,6% ČR celkem100% METODOLOGIE

5 KOMENTÁŘ 5 Valentýnský svátek je vnímán jako marketingový tah obchodníků, ale nějakou drobnost své drahé polovičce koupí téměř polovina Čechů V porovnání s rokem 2010 narůstá počet obyvatel ČR, kteří 14.února slaví nebo obdarovávají svého partnera či partnerku. Zatímco v roce 2010 na převzatý svátek sv. Valentýna malou pozorností, večeří či jiným způsobem slavilo v souhrnu 33,8% veřejnosti, aktuálně hodlá v neděli tento svátek slavit 44,4% dotázaných. Za tento nárůst může zejména nejmladší generace, která tento svátek již vnímá jako samozřejmou součást domácí kultury. Svátek sv. Valentýna tak získává na oblibě i přesto, že jej i aktuálně 43,8% dotázaných považuje za marketingový záměr obchodníků a dalších 12,4% dotázaných jej považuje za zbytečný svátek. Sv. Valentýna pak neslaví 24,2% respondentů, což je tvořena zejména lidmi ve věku 55 a více let. Právě lidé ve věku 18-29 vnímají svátek sv. Valentýna jako skutečný svátek lásky. Tento názor vyjádřilo 15,3% dotázaných. Nicméně i přesto, že i aktuálně v souhrnu 80,1% dotázaných nepovažuje svátek sv. Valentýna za tradiční český svátek, malý dárek, romantickou procházku či večeři si 14.února dopřává stále více zamilovaných, což lze považovat za marketingový úspěch, neboť právě obchodníkům zakoupený projev lásky přináší největší radost.

6 6 Považujete svátek sv. Valentýna, jako tradiční český svátek zamilovaných? In %

7 7 Svátek sv. Valentýna je podle Vašeho názoru: In %

8 8 Budete slavit či někoho obdarovávat na sv. Valentýna 14. února? In %

9 Panel Book 9

10 Kontakty SANEP SANEP s.r.o. Cimburkova 258/21 Praha 3, Žižkov PSČ 130 00 IČO: 28489667 DIČ: CZ28489667 Sekretariát: Tel: + 420 222 231 560 Fax: + 420 222 780 409 Email: info@sanep.cz Oldřich Zajíc jednatel a ředitel společnosti zajic@sanep.cz Tel.: + 420 602 538 278 Průzkum zpracoval analytický tým společnosti SANEP a Oldřich Zajíc 10


Stáhnout ppt "Svátek sv. Valentýna 2016. 2 TÉMA PRŮZKUMU: Svátek sv.Valentýna 2016 – bleskový průzkum REALIZÁTOR: SANEP s.r.o. VÝBĚR RESPONDENTŮ: kvótní výběr TYP."

Podobné prezentace


Reklamy Google