Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2887 Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2887 Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“"— Transkript prezentace:

1 Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“ OP VK 1.4 Výukový materiál Název DUMu: VY_32_INOVACE_06_25_Smyčcové strunné nástroje Číslo skupiny: 1 Autor: Mgr. Monika Kloučková Vzdělávací obor/Předmět/Téma: Umění a kultura/Hudební výchova/Hudební nástroje Druh učebního materiálu: výuková prezentace Metodický list: ne Anotace: Žáci se seznámí s rozdělením hudebních nástrojů. Poznají a poslechnou si smyčcové strunné nástroje. Ověřeno ve třídě: VII.A Datum ověření: Prohlášení: Prohlašuji, že při tvorbě výukového materiálu jsem respektoval(a) všeobecně užívané právní a morální zvyklosti, autorská a jiná práva třetích osob, zejména práva duševního vlastnictví (např. práva k obchodní firmě, autorská práva k software, k filmovým, hudebníma fotografickým dílům nebo práva k ochranným známkám) dle zákona 121/2000 Sb. (autorský zákon). Nesu veškerou právní odpovědnost za obsah a původ svého díla. Prohlašuji dále, že výše uvedený materiál jsem ověřil(a) ve výuce a provedl(a) o tom zápis do TK. Dávám souhlas, aby moje dílo bylo dáno k dispozici veřejnosti k účelům volného užití (§30 odst. 1 zákona 121/2000 Sb.), tj. že k uvedeným účelům může být kýmkoliv zveřejňováno, používáno, upravováno a uchováváno. Datum:Podpis:

2 Strunné smyčcové nástroje

3  Strunné  Dechové  Bicí Obr. 1

4 Strunné nástroje mají struny.

5 Struny se dají rozeznívat různými způsoby (předměty).

6 Strunné nástroje mají struny. Struny se dají rozeznívat různými způsoby (předměty). Strunné nástroje dělíme podle toho, jakým způsobem se struny rozeznívají.

7 Strunné nástroje

8 smyčcové

9 Strunné nástroje smyčcovédrnkací

10 Strunné nástroje smyčcovédrnkacíúderné

11 Struny se rozeznívají smyčcem. Obr. 2

12 Housle a viola. Obr. 3

13 Housle a viola. Obr. 3 -Oba tyto nástroje mají 4 struny.

14 Housle a viola. Obr. 3 -Oba tyto nástroje mají 4 struny. - Hraje se na ně stejným způsobem.

15 Housle a viola. Obr. 3 -Oba tyto nástroje mají 4 struny. - Hraje se na ně stejným způsobem. - Struny se rozeznívají smyčcem.

16 Housle a viola. Obr. 3 -Oba tyto nástroje mají 4 struny. - Hraje se na ně stejným způsobem. - Struny se rozeznívají smyčcem. - Housle jsou menší a zní výš.

17 Obr. 4 Housle: Viola:

18 Violoncello Obr. 5

19 Violoncello Obr. 5 Violoncello má 4 struny.

20 Violoncello Obr. 5 Violoncello má 4 struny. Struny se rozeznívají smyčcem.

21 Violoncello Obr. 5 Violoncello má 4 struny. Struny se rozeznívají smyčcem. Hraje se na něj v sedě.

22 Kontrabas Obr. 6

23 Kontrabas Obr. 6 Kontrabas je nejhlubší smyčcový strunný nástroj.

24 Kontrabas Obr. 6 Kontrabas je nejhlubší smyčcový strunný nástroj. Má 4 struny.

25 Kontrabas Obr. 6 Kontrabas je nejhlubší smyčcový strunný nástroj. Má 4 struny. Struny se rozeznívají smyčcem.

26 Kontrabas Obr. 6 Kontrabas je nejhlubší smyčcový strunný nástroj. Má 4 struny. Struny se rozeznívají smyčcem. Hráč při hře většinou stojí.

27 Violoncello: Kontrabas: Obr. 7

28 Obr. 1, 4, 7 – Klipart Microsoft PowerPoint Obr. 2 – Obr Obr. 5 – Obr Odkazy byly vloženy dne Není-li uvedeno jinak, vlastní zdroje.


Stáhnout ppt "Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2887 Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“"

Podobné prezentace


Reklamy Google