Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Praktická stáž „Osvojení odborných kompetencí – uplatnění obecných ekonomických principů při řízení hotelu“ 17. – 18. 6. 2011.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Praktická stáž „Osvojení odborných kompetencí – uplatnění obecných ekonomických principů při řízení hotelu“ 17. – 18. 6. 2011."— Transkript prezentace:

1 Praktická stáž „Osvojení odborných kompetencí – uplatnění obecných ekonomických principů při řízení hotelu“ 17. –

2 Hotel Horizont **** Pec pod Sněžkou

3 Organizační struktura hotelu

4 Něco málo o hotelu: kapacita 320 lůžek v jednolůžkových a dvoulůžkových pokojích a třech apartmánech vybavení pokojů: sprcha, WC, fén, telefon, minibar, trezor, TV se satelitem.

5 Hotelové služby: Restaurace – snídaně a večeře formou švédského stolu. Café&restaurant – obědy – bohatý jídelní lístek, krkonošské speciality, denní menu. Panorama Club 18 – noční bar. Havana Bar – koktejlový bar, pivní bar (pouze v zimní sezoně). Terasa – grilování, nápoje, zmrzlinové speciality (pouze v letní sezoně).

6 Další hotelové služby: Recepce – směnárna, fax, telefon, kopírování… Wifi internet. Sportcentrum –bazén, whirpool, sauna, fitness, rehabilitace, squash, soláriu,masáže, stolní tenis, kuželky… Půjčovna horských kol, sportovních potřeb, lyží. Hotelshop – suvenýry, mapy, pohlednice, sportovní potřeby a oblečení, nápoje, cukrovinky. Baby club – dětský koutek, pohádky na TV… Kadeřnictví.

7 Vedení agendy hotelu: Hotelový a pokladní systém ComArr 32: a)HOTEL32 – program pro hotelovou recepci. b)GASTRO32 – evidence a sledování skladových zásob, receptury, inventury, uzávěrky, manažerské sestavy.

8 HOTEL32 - ŠTAFLE

9 GASTRO32 SKLADOVÉ ZÁSOBY

10 GASTRO32 - RECEPTURY

11 Náš host – náš pán: (Tři výňatky ze „Zásad obsluhy hotelu“) 1. Hostovi jdeme vstříc a hlasitě jej ZDRAVÍME (nejprve česky, poté v jeho rodném jazyce).

12 2. Hostovi, který si nemůže vybrat, jsme nápomocni radou a doporučením.

13 3. Po jídle necháme hosta trochu vydechnout, teprve poté mu nabídneme kávu a zákusek.

14 Spolupráce hotelu Horizont s Obchodní akademií a Hotelovou školou Havlíčkův Brod probíhají dvoutýdenní odborné praxe žáků oboru vzdělání Hotelnictví, ve školním roce 2011/2012 budou realizovány třítýdenní odborné praxe žáků oboru vzdělání Kuchař-číšník a Cukrář, management hotelu nabízí praktické stáže pro odborné učitele školy.

15 Spolupráce škol s gastronomickým zaměřením a hotelů je nezbytná. Firmy se podílejí na výchově svých budoucích zaměstnanců. Žáci i učitelé si v praxi osvojují odborné kompetence a uplatňují teoretické znalosti. Žáci konají ve firmách produktivní činnost a částečně tak zastupují personál firem.

16 Konec ))


Stáhnout ppt "Praktická stáž „Osvojení odborných kompetencí – uplatnění obecných ekonomických principů při řízení hotelu“ 17. – 18. 6. 2011."

Podobné prezentace


Reklamy Google