Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Do not put content in the brand signature area Zuzana Smolinsky, Manager Communications and PR ING Commercial Banking Praha, 23. listopadu, 2010 Snídaně.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Do not put content in the brand signature area Zuzana Smolinsky, Manager Communications and PR ING Commercial Banking Praha, 23. listopadu, 2010 Snídaně."— Transkript prezentace:

1 Do not put content in the brand signature area Zuzana Smolinsky, Manager Communications and PR ING Commercial Banking Praha, 23. listopadu, 2010 Snídaně k 5. výročí ING Bank fondu Nadace Terezy Maxové dětem

2 Do not put content in the Brand Signature area November 23, Proč jsme dnes zde? - Slavíme pět let vzniku spolupráce s Nadací Terezy Maxové dětem - Je důležité mluvit o o tom, co se děje na poli korporátní zodpovědnosti - Chceme vám ukázat, jak dětem pomáháme rozvinout jejich potenciál Motto ING Bank fondu Nadace Terezy Maxové dětem: „Pomáháme dětem rozvinout jejich potenciál.“

3 Do not put content in the Brand Signature area November 23, ING Bank fond Nadace Terezy Maxové dětem Vznikl v roce 2005 a již pět let funguje na bázi generálního partnerství s Nadací Terezy Maxové dětem V souladu s celosvětovou strategií banky ING a filozofií Nadace Terezy Maxové dětem pomáhá Fond dětem v pěstounské péči nebo dětských domovech v rozvoji talentu, vzdělávání či náplni volnočasových aktivit Grantová komise na pravidelných schůzkách rozhoduje, jaké projekty Fond podpoří (tvoří ji jak zaměstnanci ING Bank, tak zástupci Nadace Terezy Maxové dětem)

4 Do not put content in the Brand Signature area November 23, Jaké projekty mohou být podpořeny Maximální výše dílčí částky podpory může činit až korun pro děti od 0 do 26 let Projekty jsou hodnoceny podle dvou parametrů: Obsah projektu - srozumitelnost, konkrétnost a reálnost Přínos projektu - originalita, přínos a efekt, který bude projekt mít Zaměření podpory: Vzdělání - cílem je poskytnout vzdělání dětem v dětských domovech a dětem v pěstounské péči formou podpory vyššího vzdělání, mimoškolních výukových kurzů a výukových potřeb Rozvoj talentu - podpora zájmových kroužků, sportovních a podobných volnočasových aktivit. Jedná se o všestrannou podporu dětí, které chtějí v něčem vyniknout, něco se naučit či zlepšit

5 Do not put content in the Brand Signature area November 23, Chceme zapojit všechny Zapojení zaměstnanců Zasedání v grantové komisi Účast dobrovolníků na akcích pro děti Přispívání jednorázovou nebo pravidelnou srážkou ze mzdy Zapojení klientů Vánoční dárky Výtěžek ze startovného na golfových turnajích Výtežek během jiných klientských aktivit

6 Do not put content in the Brand Signature area November 23, Komu a jak jsme pomohli? ING Bank fond Nadace Terezy Maxové dětem během uplynulých 5 let Zorganizoval nebo se zapojil do více než 10 dobrovolnických akcí pro děti z dětských domovů a pěstounských rodin Podpořil více než 280 smysluplných projektů Věnoval do Fondu přes korun Navíc korun do Fondu přispěli zaměstnanci banky Klientské příspěvky přes korun

7 Do not put content in the Brand Signature area November 23, Tím to pro nás nekončí ING Bank se zavázala Nadaci Terezy Maxové dětem podporovat dalších pět let. Naše závazky: Pravidelný příspěvek do Fondu ve výši korun ročně ( za pět let) Finanční podpora studií Miloše Nguyena do jejich ukončení ( ) Dále se budeme soustředit na pomoc znevýhodněným dětem

8 Do not put content in the Brand Signature area November 23, Děkujeme Vám za pozornost.


Stáhnout ppt "Do not put content in the brand signature area Zuzana Smolinsky, Manager Communications and PR ING Commercial Banking Praha, 23. listopadu, 2010 Snídaně."

Podobné prezentace


Reklamy Google