Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ING main colour palette 0 102 255 102 0 180 195 225 123 125 124 120 140 200 178 181 180 ING secondary colour palette 255 205 171 81 83 82 211 224 202 210.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ING main colour palette 0 102 255 102 0 180 195 225 123 125 124 120 140 200 178 181 180 ING secondary colour palette 255 205 171 81 83 82 211 224 202 210."— Transkript prezentace:

1 ING main colour palette ING secondary colour palette Map colours FillLine [Product or Department] Do not put content in the brand signature area Praha, 21. dubna 2009 Tisková konference ING Bank ČR Řízení podniku v neklidné době Rolf-Jan Zweep Generální ředitel ING Bank ČR Generální ředitel Wholesale Banking

2 [Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times Obsah prezentace Skupina ING a ING Wholesale Banking Finanční výsledky skupiny ING za rok 2008 Finanční výsledky ING Bank ČR za rok 2008 ING Wholesale Banking v ČR - Strategický a obchodní model - Přizpůsobování se novým skutečnostem

3 [Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times Skupina ING – výsledky před zdaněním Oblasti obchodu přispívající k základnímu výsledku, s vyloučením volatility trhu a rizikových nákladů Wholesale Banking – 26 % v milionech EUR % změny Skupina ING ,1 % Pojištění ,2 % Evropa ,6 % Sev. a Již. Amerika ,9 % Asie / Tichomoří ,9 % Korporátní pojištění ,9 % Bankovnictví % Wholesale Banking ,4 % Retailové bankovnictví ,6 % ING Direct ,3 % Firemní bankovnictví

4 [Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times Opatření podniknutá pro posílení kapitálu a snížení rizika Opatření pro podporu kapitálu - Základní cenné papíry, úroveň 1, vydané nizozemskému státu ve 4. čtvrtletí v hodnotě 10 miliard EUR, Zajišťovací opatření pro nelikvidní aktiva - Pro 80 % našeho portfolia cenných papírů Alt-A, jištěných hypotékami obytných nemovitostí Prodej ING Life Taiwan a prodej podílu v ING Canada  Těžit z aktivního přístupu a důvěry 

5 [Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times FINANČNÍ VÝSLEDKY ING BANK ČR ZA ROK 2008 v milionech Kč % změny Celkový příjem % Provozní náklady(778)‏(711)‏9 % Zisk před opravnými položkami a rezervami % Čistý zisk % Meziroční změna dluhopisových portfolií ve vl. jmění není relev. Čistý zisk, vč. meziroční změny dluhopis. portfolií ve vl. jmění %

6 [Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times Analýza příjmů v roce 2008  Snížení čistých příjmů z poplatků o 22 %  Snížení příjmů z produktů finančních trhů o 10 %  Zvýšení čistých úrokových příjmů o 28 %  Podstatný nárůst objemu půjček poskytnutých nebankovním klientům o 146 % na 25 miliard Kč  Omezený počet klasifikovaných půjček a opravných položek  Nárůst objemu na účtech ING Konto o 125 % na 46 miliard Kč

7 [Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times ING Wholesale Banking v ČR Benelux a regiony střední a východní Evropy – oblasti hlavního zaměření ING Wholesale Banking v ČR - Zabývá se okrajovou částí českého trhu - Splňuje všechny finanční potřeby institucionálních a korporátních klientů - Usiluje o dlouhodobou udržitelnost

8 [Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times Strategický a obchodní model Strategie je stále stejná od roku 2005 Model řízení vztahů - Důvěra, poradenství a aktivní přístup - Oboustranně prospěšné partnerství Definice cílového klienta - Globální klienti - Evropští obchodní klienti - Finanční instituce - Domácí firmy s obratem > 600 milionů Kč

9 [Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times Přizpůsobování se novým skutečnostem V souladu se strategií Zákazníci jsou na prvním místě - Stavět na dlouhodobých vztazích Zachovávat naši kapitálovou základnu - Chytré umisťování aktiv Další snižování rizik Snižování nákladů  Jsme otevřeni obchodu 

10 [Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times DĚKUJEME ZA VAŠI POZORNOST


Stáhnout ppt "ING main colour palette 0 102 255 102 0 180 195 225 123 125 124 120 140 200 178 181 180 ING secondary colour palette 255 205 171 81 83 82 211 224 202 210."

Podobné prezentace


Reklamy Google