Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Mediální strategie ČLFA na rok 2015 Vypracovala Mediální kancelář, s. r. o. 17. 12. 2014.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Mediální strategie ČLFA na rok 2015 Vypracovala Mediální kancelář, s. r. o. 17. 12. 2014."— Transkript prezentace:

1 Mediální strategie ČLFA na rok 2015 Vypracovala Mediální kancelář, s. r. o. 17. 12. 2014

2 Shrnutí PR aktivit v roce 2014 Mediální kancelář, s. r. o., zpracovala 21 tiskových zpráv ČLFA a dalších 25 ad hoc materiálů určených konkrétním redakcím. Celkem bylo zaznamenáno 308 mediálních výstupů (v průměru 26 za měsíc) informujících o ČLFA, a to v odborných i všeobecných médiích včetně nejčtenějších titulů, televize i rozhlasu.

3 TOP 20 mediálních výstupů ČT 1, Události, 13. 2. 2014: Dluhy českých firem a domácností ČT 24, 13. 2. 2014: Nebankovních půjček loni přibylo ČT 24 (Ekonomika), 5. 8. 2014: Zájem o nebankovní půjčky na vzestupu Český rozhlas – Radiožurnál, 10. 11. 2014: Vánoční půjčky jsou oblíbené. Vzdor problémům některých lidí se splácením Český rozhlas Plus, 7. 8. 2014: Češi si stále více půjčují Novinky.cz (+ deník Právo): 26. 11. 2014: Nesvéprávní sekají dluhy díky ořezaným občankám iHNed.cz, 10. 10. 2014: Jak na podnikatelské finance? Přinášíme několik užitečných tipů Mladá fronta DNES, 21. 10. 2014: Půjčí vám, když máte historii, výsledky či podnikatelský nápad Lidové noviny, 7. 11. 2014: Úvěry se nejčastěji berou na auta Hospodářské noviny, 11. 12. 2014: Nastal čas koupit nové stroje Hospodářské noviny + Ekonom, příloha Automobily, 4. 11. 2014: Firmy i domácnosti mají při financování aut na výběr Hospodářské noviny, 29. 4. 2014: Leasingový byznys zažívá zlaté časy E15 (příloha Leasing strojů), 19. 8. 2014: Ekonomika se dostává do kondice, podnikatelé využívají flexibilní finanční zdroje E15, 14. 2. 2014: Nebankovní firmy klientům loni poskytly 123 miliard regionální Deníky (příloha Moje peníze – Automobily), 26. 5. 2014: Značkové financování přináší řadu výhod Právo, 6. 6. 2014: Spotřebitelé si začali více půjčovat TECH MAGAZÍN, 10. 7. 2014: Financování strojů, technologií a zařízení v průmyslu, strojírenství i automobilovém průmyslu iHNed.cz (ProByznysInfo.cz), 16. 7. 2014: Nezahazujte možnost operativního leasingu na firemní vůz. Může vás vyjít levněji než úvěr CFOworld.cz, 16. 5. 2014: Factoring: finance pro časy dobré i zlé Tyden.cz, 19. 3. 2014: Strop procentní sazby u úvěrů? To lichvu neomezí, oponují kritici

4 Komunikační cíle na rok 2015 1.šíření informací o využitelnosti a přednostech produktů členů ČLFA 2.posilování vědomí o úloze nabídky členských společností ČLFA v souvislosti s ekonomickým oživením 3.podpora náhledu na členství v ČLFA jakožto záruky odpovědného a seriózního financování 4.budování finanční gramotnosti

5 Cílové skupiny Státní sféra zákonodárci a státní úředníci Retailová klientela Firemní klientela manažeři s rozhodovacími pravomocemi v soukromé i veřejné sféře témata: produktová osvěta, finanční gramotnost, základní statistiky Odborná veřejnost finanční analytici, redaktoři specializovaných médií Vlivná zájmová sdružení např. Bankovní asociace, HK, AMSP apod. témata: právní rámec fungování členů ČLFA, podrobnější statistiky

6 Komunikační nástroje Tiskové zprávy v průměru 1 x měsíčně důraz na stručnost a srozumitelnost široké tematické spektrum: kreativnější práce s daty, využívání zahraničních statistik apod. Ad hoc materiály v průměru 1 x měsíčně ideální pro produktovou osvětu vytypovávání vhodných mediálních prostor, např. tematických příloh důraz na srozumitelnost a názornost Rozhovory a komentáře četnost dle poptávky médií je třeba iniciovat zveřejnění ve vhodných médiích komfortní servis pro novináře při přípravě textů přednostně určeno pro předsedkyni – personifikace ČLFA Tisková konference 1 x ročně (v případě potřeby vícekrát) vhodná nejen pro prezentaci výročních statistik, ale i zásadních stanovisek k legislativě, vládní hospodářské politice apod. Webové stránky kontinuální doplňování nikoli pouze pro členy ČLFA, ale i pro odbornou veřejnost a koncové klienty osvěta, finanční gramotnosti rady a doporučení stručně, přehledně, jednoznačně

7 Témata mediálních aktivit Výsledky ČLFA roční (únor), pololetní (srpen), čtvrtletní (květen, listopad) Data ČLFA v zahraničním kontextu roční, pololetní i kvartální (v závislosti na dostupnosti zahraničních dat) Reakce ČLFA na legislativní vývoj dle aktuální situace Osvětové materiály leasing vs. úvěr, operativní leasing, rady uživatelům spotřebitelských úvěrů, průvodce světem factoringu apod. (v průběhu roku v závislosti na poptávce médií, mj. v souladu s edičními plány tematických příloh relevantních listů)

8 Předpoklady úspěšné komunikace zůstat seriózním partnerem médií: poskytovat přesné a ověřené informace, reagovat operativně na jejich požadavky přistupovat k médiím proaktivně pokračovat ve snaze o tematickou pestrost a zároveň srozumitelnost usilovat o terminologickou přesnost: posilovat finanční gramotnost, ale i novinářskou erudici

9 Součinnost členů ČLFA Samy členské společnosti ČLFA mohou významně přispět k plnění komunikačních cílů asociace, například: zdůrazňováním členství v ČLFA při vlastní prezentaci odkazováním na dokumenty ČLFA v rámci kultivace trhu komerční podporou mediálních projektů, v jejichž rámci může ČLFA získat atraktivní prostor k prosazování svých komunikačních záměrů


Stáhnout ppt "Mediální strategie ČLFA na rok 2015 Vypracovala Mediální kancelář, s. r. o. 17. 12. 2014."

Podobné prezentace


Reklamy Google