Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0969 Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_09_SHOPPING.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0969 Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_09_SHOPPING."— Transkript prezentace:

1 Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_09_SHOPPING Autor Mgr. Věra Regulová Tematický okruh Anglický jazyk – Reálie anglicky mluvících zemí – Shopping Ročník 4. ročník, oktáva Datum tvorby AnotaceReálie anglicky mluvících zemí, téma nakupování – interaktivní prezentace nadstandardních cvičení porozumění textu, lexikálních dovedností a povědomí o životě v anglicky mluvících zemích pro práci ve dvojicích a skupinách s prostorem pro brainstorming. Metodický pokynPrezentace je určena jako doplněk výkladu, obohacení samostatné práce dvojic u PC i domácího studia např. formou pracovního listu podle uvedených pokynů. Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora. DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL

2 Shopping Money, shopping, services in the English-speaking countries

3 Task 1: Read the description below and – fill in the gaps, use one suitable word only. ……. ……. ……. A large, fashionable and expensive department (1) in the Knightsbridge area of central London. It claims to be (2) ……. to supply any article and provide any service. It began in 1861 as a small (3) ……. selling food, owned (4) ……. a man of the same name.

4 Solution to Task 1 – fill in the gaps. ……. ……. ……. A large, fashionable and expensive department (1) store in the Knightsbridge area of central London. It claims to be (2) able to supply any article and provide any service. It began in 1861 as a small (3) shop selling food, owned (4) by a man of the same name.

5 Task 2: Read the description below and – substitute the highlighted words. ……. ……. ……. A large, fashionable and expensive department store in the Knightsbridge area of central London. It claims to be able to supply any article and provide any service. It began in 1861 as a small shop selling food, owned by a man of the same name.

6 Solution to Task 2 – substitute the highlighted words. ……. ……. ……. A large, trendy/modern and expensive department store in the Knightsbridge area of central London. It says it is able to offer/get any article and provide any service. It began in 1861 as a small shop selling food, which belonged to a man of the same name.

7 Task 3: Read the description below and – give the paragraph a title ……. ……. ……. A large, fashionable and expensive department store in the Knightsbridge area of central London. It claims to be able to supply any article and provide any service. It began in 1861 as a small shop selling food, owned by a man of the same name.

8 Solution to Task 3 – give the paragraph a title. Harrods A large, fashionable and expensive department store in the Knightsbridge area of central London. It claims to be able to supply any article and provide any service. It began in 1861 as a small shop selling food, owned by a man of the same name.

9 Harrods, London DILIFF. en.wikipedia.org [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:

10 Anglický jazyk a seminář anglické konverzace ve 4. ročníku a oktávě všeobecného gymnázia Metodický pokyn Tato prezentace je určena pro použití ve vyučovací hodině, pro samostatnou práci dvojic u PC i pro samostatné domácí studium prostřednictvím pracovního listu - jako doplněk výkladu či opakování tematických okruhů k maturitní zkoušce na všeobecném gymnáziu. Kromě uvedených typů cvičení – doplňování vhodných výrazů, nahrazování zvýrazněných slov jejich ekvivalenty a čtení s porozuměním – nabízí rozšíření povědomí o různých aspektech života a kultury anglicky mluvících zemí. Je užitečné, předchází-li jednotlivým aktivitám brainstorming – umožňuje ověřit, co žáci již znají, nabídnout, co mohou očekávat, podpořit kreativitu, soutěživost a týmovou práci. Obrázků lze využít nejen k ilustraci daného jevu, ale také k popisu a porovnání.

11 Zdroje: Oxford Guide to British and American Culture for Learners of English. Oxford: OUP, Obrázek na straně 9: DILIFF. en.wikipedia.org [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Licence CC - GNU Free Documentation LicenseGNU Free Documentation License


Stáhnout ppt "Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0969 Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_09_SHOPPING."

Podobné prezentace


Reklamy Google