Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMartina Holubová
2
Základní fakta o vinařství TARAPACA Založeno v roce 1874, cílem bylo vždy vyrábět vína špičkové a konzistentní kvality. Patří mezi největší a nejdůležitější chilská vinařství. Sídlí v údolí Maipo, kde se rodí zejména špičková červená vína Na českém trhu od roku 1997, tržní leader v kategorii chilských vín. Listing ve všech řetězcích kromě Lidlu. Spolu s JP Chenet nejprodávanější dovozová značka vín v ČR.
3
700 ha vlastních vinohradů v údolí Maipo. Snaha o výběr nejlepších poloh pro jednotlivé odrůdy.
4
Positioning S tradicí od roku 1874 je TARAPACA renomovaná společnost, která představuje esenci Chile a terroir údolí Maipo, jakožto nejuznávanější chilské vinařské oblasti.
5
Tradiční logo společnosti
6
Nejvyšší kvalitativní úroveň. Rovněž vhodná pro retailové řetězce.
7
Gran Reserva
10
Jedná se o vína nejvyšší kvality, z vybraných hroznů, která se běžně prodávají ve špičkových restauracích, nicméně díky známosti značky TARAPACA jsou výborně prodejná i v retailových řetězcích. Positioning
11
Střední kvalitativní úroveň, částečně leženo v barikovém sudu, výborný poměr cena a hodnota. Reserva
14
-Základní řada Varietal, -špičková odrůdovost, -nepřekonatelný poměr cena a kvalita, -velmi dobré a stále rostoucí prodeje v retailu, -těží ze znalosti značky TARAPACA, která má na trhu již velmi dobrou znalost a platí za typického představitele chilských vín.
15
Varietal
17
Tarapacá Varietal - Sortiment
18
Přehled všech řad
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.