Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilDaniela Štěpánková
1
Marketingové řízení školy
2
Efektivní škola Profesionální vedení školy Sdílení vize a akceptování cílů školy spolupracovníky Vhodné edukační prostředí Evaluace kvality práce školy Učící se škola Otevřená škola Vzdělávání probíhá ekonomicky efektivním způsobem
3
Podstata marketingového řízení školy Nabídka vzdělávacích programů a poptávka po nich na rozdíl od trhu zboží či jiných služeb nefunguje zcela tržně Nabídka vzdělávacích programů a poptávka po nich na rozdíl od trhu zboží či jiných služeb nefunguje zcela tržně Co je to marketing školy? – Je to proces řízení, jehož výsledkem je poznání, ovlivňování a v konečné fázi uspokojení potřeb a přání zákazníků a klientů školy efektivním způsobem zajišťujícím současně splnění cílů školy Co je to marketing školy? – Je to proces řízení, jehož výsledkem je poznání, ovlivňování a v konečné fázi uspokojení potřeb a přání zákazníků a klientů školy efektivním způsobem zajišťujícím současně splnění cílů školy Priority v marketingovém řízení školy: Priority v marketingovém řízení školy: Strategické řízení školy Strategické řízení školy Styl řízení školy Styl řízení školy Vytvoření efektivní organizace Vytvoření efektivní organizace Uplatnění vnitřního, personálního marketingu školy Uplatnění vnitřního, personálního marketingu školy Uplatňování relačního marketingu Uplatňování relačního marketingu Soustavná evaluace výsledků práce školy Soustavná evaluace výsledků práce školy
4
Směna na trhu vzdělání Směna na trhu vzdělání Hierarchie lidských potřeb (Maslow) Hierarchie lidských potřeb (Maslow) Velká setrvačnost ve školství Velká setrvačnost ve školství Věkové zvláštnosti a vzdělávací potřeby žáků Věkové zvláštnosti a vzdělávací potřeby žáků Rozpor mezi potřebou vzdělání a přáním žáků Rozpor mezi potřebou vzdělání a přáním žáků
5
Koncepce školního marketingu Cíle školy Cíle školy Uspokojování potřeb a přání zákazníků Uspokojování potřeb a přání zákazníků Veřejný zájem Veřejný zájem
6
Přínosy marketingového řízení školy Zvýšení kvality a pestrosti vzdělávací nabídky Zvýšení kvality a pestrosti vzdělávací nabídky Plnění cílů školy Plnění cílů školy Informovanost Informovanost Financování Financování Loajalita Loajalita
7
Omyly a mýty týkající se školského marketingu Marketing není vlastně nic jiného než reklama a propagace školy Marketing není vlastně nic jiného než reklama a propagace školy Marketing je zaměřen pouze na cílové skupiny mimo školu Marketing je zaměřen pouze na cílové skupiny mimo školu Marketing se týká pouze managementu školy Marketing se týká pouze managementu školy Přání a potřeby žáků jsou shodnými pojmy Přání a potřeby žáků jsou shodnými pojmy
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.