Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Moc a síla internetu Mediální výchova 8. ročník LIDICE
2
UKÁZKA Z FILMU
3
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti-pribehy/157919/rodenova-postava-v-lidicich- vrah-saidl-opravdu-zil.html
4
REKLAMNÍ KAMPAŇ NA PAMÁTNÍK
8
CÍL KAMPANĚ Cílem kampaně bylo podle autoru přivést mladší návštěvníky do Lidic a přiblížit jim hrůzy spojené s nejkrvavějším konfliktem v historii lidstva. „Je to takový pokus šokovat mladé, ale je otázka, zda nejsou příliš otrlí na to, aby to fungovalo," vysvětluje Milouš Ćervencl, Ředitel památníku. „Chtěli jsme je tou on-line hrou probudit." Kontroverzní kampaň byla zaměřena na věkovou skupinu mezi 15 a 25 lety. Ta podle Červencla často hraje počítačové hry s válečnou tématikou či sleduje filmy o nejkrvavějším konfliktu v historii, aniž by o událostech mela nějaké vědomosti. „Často nemají ponětí, že vše, co jim nabízí současná masová kultura, má odraz v nějaké skutečnosti. Vzhledem k jejich věku je pro ně období války prehistorií," míní ředitel.
9
Je neetická, protože Souhlasím s takovou kampaní, protože JAKÝ JE TVŮJ NÁZOR NA TUTO KAMPAŇ?
10
OBRAZOVÝ DOKUMENT http://ona.idnes.cz/zpoved-zeny-z-lidic-muzi-a-deti-ziji-s-tim-jsme-prezily-koncentrak-1cf- /spolecnost.aspx?c=A081202_122821_ona_ony_jup
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.