Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/02.0025 Vysoká.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/02.0025 Vysoká."— Transkript prezentace:

1 E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/02.0025 Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava Regionální centrum celoživotního vzdělávání

2 Cíl kurzu Proškolit pedagogické pracovníky a pracovníky IT v metodice e-learningu, Proškolit pedagogické pracovníky a pracovníky IT v metodice e-learningu, možnost si, v průběhu projektu, prakticky ověřit získané dovednosti, možnost si, v průběhu projektu, prakticky ověřit získané dovednosti, absolventi si vytvoří části vlastních studijních materiálů či testů v LMS Moodle, absolventi si vytvoří části vlastních studijních materiálů či testů v LMS Moodle, úspěšní účastníci obdrží osvědčení vydané VŠB-TUO. úspěšní účastníci obdrží osvědčení vydané VŠB-TUO.

3 Popis kurzu 1.modul – podstata a metody e-learningu, specifický způsob tvorby studijních opor 1.modul – podstata a metody e-learningu, specifický způsob tvorby studijních opor 2.modul – metodické a praktické seznámení s moderními způsoby práce na Internetu, principy LMS 2.modul – metodické a praktické seznámení s moderními způsoby práce na Internetu, principy LMS 3.modul – LMS Moodle z pohledu pedagoga, příklady dobré praxe 3.modul – LMS Moodle z pohledu pedagoga, příklady dobré praxe

4 Modul 1 E-learning –definice, formy, výhody a nevýhody, náklady E-learning –definice, formy, výhody a nevýhody, náklady Účastníci e-learningu při tvorbě a realizaci kurzu, studující Účastníci e-learningu při tvorbě a realizaci kurzu, studující Tutor – jeho úkoly, pracovní zatížení, kompetence, doporučení jak vést výuku Tutor – jeho úkoly, pracovní zatížení, kompetence, doporučení jak vést výuku

5 Modul 1 Psaní studijních textů. Jejich struktura, zásady psaní, kompozice a barva, citace, aktivizace a motivace studujícího, multimediální prvky Psaní studijních textů. Jejich struktura, zásady psaní, kompozice a barva, citace, aktivizace a motivace studujícího, multimediální prvky Základy teorie testování Základy teorie testování Aplikace autorského zákona – autorské dílo, autor a autorské právo, omezení autorského práva, licence Aplikace autorského zákona – autorské dílo, autor a autorské právo, omezení autorského práva, licence

6 Modul 2 Moderní formy komunikace a práce na Internetu Moderní formy komunikace a práce na Internetu Práce s informačními zdroji - efektivní vyhledávání ve zdrojích Práce s informačními zdroji - efektivní vyhledávání ve zdrojích Sdílení informací a nástroje pro kolaborativní přístup k výuce – wiki technologie Sdílení informací a nástroje pro kolaborativní přístup k výuce – wiki technologie

7 Modul 2 Nasazení a využití LMS v různých formách výuky (předmětech) Nasazení a využití LMS v různých formách výuky (předmětech) Současné trendy v elektronické podpoře vzdělávání Současné trendy v elektronické podpoře vzdělávání Elektronické výukové materiály - formáty Elektronické výukové materiály - formáty

8 Modul 3 LMS Moodle z pohledu pedagoga LMS Moodle z pohledu pedagoga Práce s uživatelskými účty a studijními skupinami Práce s uživatelskými účty a studijními skupinami Tvorba kurzu – základní dovednosti Tvorba kurzu – základní dovednosti Tvorba kurzu – struktura a prvky výukových materiálů (odkazy, adresáře, textová/HTML stránka) Tvorba kurzu – struktura a prvky výukových materiálů (odkazy, adresáře, textová/HTML stránka)

9 Modul 3 Práce s aktivitami, způsoby jejich vyhodnocování Práce s aktivitami, způsoby jejich vyhodnocování Ukončení kurzu, archivace, opětovné zpřístupnění kurzu Ukončení kurzu, archivace, opětovné zpřístupnění kurzu Typické činnosti při tvorbě kurzu – příklady Typické činnosti při tvorbě kurzu – příklady

10 Shrnutí Přístup k výukovým materiálům vám zůstává – systém iTutor Přístup k výukovým materiálům vám zůstává – systém iTutor Po dobu trvání projektu (6/2012) jsou vám k dispozici lektoři pro metodickou podporu (viz kontakty) Po dobu trvání projektu (6/2012) jsou vám k dispozici lektoři pro metodickou podporu (viz kontakty)

11 Kontakty adrian.kapias@vsb.cz adrian.kapias@vsb.cz pavel.smutny@vsb.cz pavel.smutny@vsb.cz http://www.vsb.cz http://www.vsb.cz http://rccv.vsb.cz/ http://rccv.vsb.cz/ Regionální centrum celoživotního vzdělávání, VŠB-TU Ostrava Regionální centrum celoživotního vzdělávání, VŠB-TU Ostrava Stránka projektu ELKEL: Stránka projektu ELKEL:http://rccv.vsb.cz/elkel/

12 Děkujeme za pozornost Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava Regionální centrum celoživotního vzdělávání


Stáhnout ppt "E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/02.0025 Vysoká."

Podobné prezentace


Reklamy Google