Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Inovace bakalářského studijního oboru Regenerace a výživa ve sportu Možnosti e-learningových nástrojů.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Inovace bakalářského studijního oboru Regenerace a výživa ve sportu Možnosti e-learningových nástrojů."— Transkript prezentace:

1 http://fsps.muni.cz/inovace-RVS/ Inovace bakalářského studijního oboru Regenerace a výživa ve sportu Možnosti e-learningových nástrojů

2 Základní prvky e-learningu  I. Prostý text, obrázek, odkaz na externí soubory a materiály text opatřený ilustračními obrázky odkazy na vlastní výukový materiál popř. relevantní web  II. Audio-Video materiál včetně textové opory, komentářů atd.  III. Animace 2D, 3D, interaktivní, využití SIMI-Motion atd.  IV. Procvičování, zkoušení interaktivní testy v informačním systému

3 I. Prostý text, obrázek, odkaz na externí soubory a materiály  základ všech e-learningových struktur materiály dodává „zadavatel“ v libovolném formátu (word, excel, ppoint, pdf, txt, jpg, bmp, gif…)  časová náročnost dny, <týden  finanční náročnost (tis.kč) cca 10

4 I. Prostý text, obrázek, odkaz na externí soubory a materiály  Ukázky možné realizace  http://is.muni.cz/do/1499/el/estud/fsps/ps08/first_aid/web/index.html http://is.muni.cz/do/1499/el/estud/fsps/ps08/first_aid/web/index.html  http://is.muni.cz/elportal/estud/fsps/ps07/mark/index.html http://is.muni.cz/elportal/estud/fsps/ps07/mark/index.html

5 I. Prostý text, obrázek, odkaz na externí soubory a materiály

6

7

8 II. Audio-Video materiál  obohacený výukový materiál materiály možné upravit popř. vytvořit podle představ a scénáře „zadavatele“ vstup resp. výstup formátu (avi, mpg, flv, mp3, wav…)  časová náročnost týden, <měsíc (dle realizace a nutnosti úprav)  finanční náročnost (tis.kč) cca 30

9 II. Audio-Video materiál  Možnost pořízení audio-video nahrávek  Převod z miniDV kazet do PC atd.  Video s orientačními popisky

10 II. Audio-Video materiál  Ukázky možné realizace  http://is.muni.cz/do/1499/el/estud/fsps/ps08/sjezd_lyze/web/pages/kapitoly.html http://is.muni.cz/do/1499/el/estud/fsps/ps08/sjezd_lyze/web/pages/kapitoly.html

11 II. Audio-Video materiál

12

13 III. Animace  plně interaktivní výukový materiál možnost zpracovat a zanimovat statické materiály (schémata, chemické vazby atd., popř. tělocvičný pohyb apod.)  časová náročnost 30 dní (dle realizace a nutnosti úprav)  finanční náročnost (tis. kč) cca 50 (dle komplexnosti-obtížnosti realizace)

14 III. Animace  tvorba popř. animace obrázků a schémat

15 III. Animace

16  Animovaná videa (interaktivní grafy…) http://www.stolaf.edu/people/giannini/flashanimat/tra nsport/atpase.swf http://www.stolaf.edu/people/giannini/flashanimat/en zymes/enzyme.swf

17 III. Animace  Animovaná videa (interaktivní grafy…)

18 III. Animace  Snímání a záznam pohybu (SIMI-Motion)

19 III. Animace Složitá animace libovolného objektu nebo děje

20 IV. Procvičování, zkoušení, odpovědníky  testy vázané na výukový materiál realizace v prostředí IS MU kontrola vědomostí, logické zakončení kapitoly atd.  časová náročnost dny  finanční náročnost (tis.kč) …

21 IV. Procvičování, zkoušení, odpovědníky  Ukázky možné realizace

22 IV. Procvičování, zkoušení, odpovědníky

23

24 Závěrem  Vždy záleží na konkrétním požadavku „zadavatele“.  Každá práce je mnohokrát konzultována a je výsledkem dialogu, technologických a časových možností.


Stáhnout ppt "Inovace bakalářského studijního oboru Regenerace a výživa ve sportu Možnosti e-learningových nástrojů."

Podobné prezentace


Reklamy Google